Start Cyberpunk 2077 byl katastrofický. Vlastně se dá říci, že se jednalo o moment, který se zapsal podobně jako řada podobně výrazných okamžiků do dějin tohoto průmyslu. Následně proto nebylo až tak udivující, že hra příliš netáhla pozornost hráčů. Kdo by chtěl přeci jen zakoupit po vydání titul, který delší dobu nepatřil mezi ty nejvyladěnější. Pak se ale v roce 2022 na scéně objevil seriál Cyberpunk: Edgerunners a rázem byla situace diametrálně odlišná. K titulu byla opět přilákána nebývale velká pozornost a prodeje šly nahoru, díky čemuž v rámci prodaných kusů rok 2022 značně předčil ten předchozí.
— CD PROJEKT IR (@CDPROJEKTRED_IR) March 30, 2023
Jak se Cyberpunk 2077 bude dařit letos, je aktuálně otázkou. Vzhledem k tomu, že se chystání vydání expanze Phantom Liberty pro PC, PS5 a Xbox Series X/S, je možné očekávat opět nárůst. Detaily o tomto rozšíření budou podle nových zpráv vypuštěny do světa během června.
To, ze Cyberpunk konecne trochu normalne funguje je jedna vec… ale ty jejich kecy pred vydanim co vsechno ve hre bude a nakonec neni… nebo jeji technicky stav na starych konzolich je vec druha. Todle uz zadny patch nikdy nespravi.
Cca 10% narust prodeju v roce 22 oproti roku 21 a v clanku tak silny vyrazivo, jako „nebyvaly zajem“, „diametralne odlisna situace,“ atd? Trochu prehanite, zda se mi. Osobne jsme cekal, ze dopad toho serialu bude podstatne zasadnejsi, ale takhle tezko rict – treba za to muze pouha lepsi dostupnost PS5= vic potencionalnich zajmecu, nebo lepsi technicky stav.
DLC už mě ani tak nezajímá, hra už bude venku pomalu 3 roky a nemůžou čekat, že já se po takové době ke hře vrátím. DLC by pro mě muselo nějak víc rozšířit hratelnost, přidat nové prvky a podobně (který byly v základní hře hodně osekaný, co si budem). Pokud se bude jednat čistě o příběh, tak za mě už ne.
Důležitá informace
Ono je to dáno také tím, že jiná alternativa k tomuhle typu sci fi v hernim svete prakticky neni (krome Deus exe, kterej se pribehove zarizl a pravdepodobne nebude pokracovat me nic jinyho takhle velkorozpoctovyho nenapada)
Po loňském odprodeji západních studií Square Enixu, mezi které patřil mimojiné i Eidos-Montréal (Deus Ex), bych to s tím DE ještě neviděl tak černě a věřil, že by se na něčem dělat mohlo.