Je jasné, že Diablo IV bude na vyšších obtížnostech relativně náročný titul. To však nemá nikomu bránit ve hraní, což hlavní designér přístupnosti Drew McCrory komentoval takto: „Jediným omezením pro dobrodružství ve hře Sanctuary by měl být zájem, nikoliv schopnosti,“ Studio při tvorbě prvků zajištujících přístupnost vycházelo ze základů položených už v Diablo II: Resurrected. Tým vývojářů podle všeho pracoval na jednotlivých faktorech, avšak nastavil je tak, aby nikomu nepřekážely. Proces to byl podle McCroryho náročný, avšak nakonec se podle všeho povedl, díky čemuž ve hře hráči najdou pouze možnosti přístupnosti, které umožňují přístup co největšímu počtu hráčů, nikoliv ty narušující zážitek ostatním.
Diablo IV obsahuje podle všeho více než 50 funkcí přístupnosti navyšující přístupnost v rámci ovládání, obsahující čtení nebo řadu dalších prvků zlepšujících zážitek pro všechny. Má být vlastně pouze na vás, které aspekty si zapnete. Pro tvůrce je důležité, aby si každý hráč nastavil jednotlivé mechaniky tak, aby se byl schopen co nejvíce ponořit do hraní. Detailní přehled aktuálně prezentovaných prvků naleznete zde.