Jednotliví čelní představitelé studia Remedy postupně odhalují různé materiály a informace, které se týkají očekávaného druhého dílu značky Alan Wake. Minulý týden jsme se například na akci Summer Game Fest dočkali premiérových záběrů z hraní. Na ty navázalo několik detailů ze stran příběhu i hratelnosti, které jsme pro vás shrnuli v samostatném článku. Další střípek do pomyslné skládanky důležitých informací v rozhovoru pro magazín WCCFTech doplnil marketingový šéf studia Thomas Puha.
Ten při otázce na herní dobu prozradil, že vývojáři počítají s délkou přesahující 20 hodin. Puha však podotkl, že část obsahu ještě není hotová, takže se přesný čas v tuto chvíli obtížně odhaduje. Přesto si je dle svých slov jistý, že se bude herní doba pohybovat právě okolo dvaceti hodin. U prvního dílu hráči dle webu HowLongToBeat v průměru strávili třináct hodin. Dosud poslední titul od Remedy v podobě akce Control poté disponoval herní dobou okolo sedmnácti hodin. V porovnání s nedávnými hrami finského studia by tak měl Alan Wake 2 z pohledu herní doby nabízet nadprůměrný zážitek.
Alan Wake 2 vychází 17. října na PC (Epic Games Store), PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Jen škoda že hra bude pouze digitálně
U prvního dílu, který vlastně zbožňuju, bych byl možná radši, aby hra byla kratší. Že to bude dlouhé je fajn, ale otázkou je, jestli se jim podaří i adekvátně okořenit hratelnost, což bylo dle mého nejslabší místo prvního dílu. Tak snad se to povede.
Takze v mem stylu hrani 30+ h.
Neviem či zrovna u Remedy je toto správny krok. Menej je niekedy viac.
Taky jsem spíš zastáncem názoru, že méně je někdy více, ale vzhledem k tomu, že tady budou 2 hratelné postavy, tak by se i dalo snad počítat s tím, že každá postava bude mít gameplay docela odlišný a nemuselo by se to po tolika hodinách hráčům zajídat.
Samo o sobě číslo 20 hodin herní doby nic moc neřekne. U nějaké hry to může být málo, jinde zase natahovaná nuda. Na druhou stranu, když si na podobnou herní dobu vzpomenu u jejich předchozí hry Control a u Alana to bude podobné, není se čeho bát. Protože strávená doba s Jesse Faden byla naprosto parádní bez hluchých míst, tak snad se to povede i tentokrát. Ale takový Max Payne měl poloviční herní dobu, ale zase to byla nabušená jízda. Snad se to povede vybalancovat.