Důvěryhodný insider s přezdívkou The Snitch přichází s detaily o chystané novince od Team Ninja. Z Rise of The Ronin viděl screenshoty a novináři Tomu Hendersonovi řekl, že informace považuje za stoprocentně pravdivé. Hra má vyjít v prvním čtvrtletí roku 2024 a kombinovat má v sobě Assassin’s Creed, Ghost of Tsushima a Dark Souls.
Z poslední jmenované série si má vypůjčit například popisky předmětů, které mají výrazně dotvářet lore světa. Vedlejší úkoly se budou naopak podobat hrám od Ubisoftu. Dostupná má být volba obtížnosti a hráči budou moci vylepšovat postavu na stromech schopností. Hra má nabídnout dva standardní grafické módy – kvalitu a výkon. Dočkat bychom se měli také romancí.
Novinka zasazená do feudálního Japonska byla oznámena jako konzolová exkluzivita pro PlayStation 5. Dá se očekávat, že dorazí také na PC.
Proboha proc, proc. Sytem v Nioh byl cajk ve woo longu ho jeste posunuli tim ze clovek kdyz nechtel nemusel vubec do firelinku. Proc maji porad vyvojari mantru open worldu? Vzdyt to ve vetsine pripadu nefunguje. Sned jediny pripad je RDR ale to je uplne jiny typ hry. Predstava dalsiho ER me fakt desi. Ta doba kdy vychazely hry jako Nioh nebo Sekiro nebo BB jsou uz asi pryc. Skoda.
Velice originální, vykrást 3 hry a zpatlat to dohromady.
Všechno je remix. Spíš je smutný že zrovna od ubisoftu si vykradou tu nejhorší věc v jejich hrach- vedlejsaky
V podstatě jen dvě. Ghost of Tsushima je doslova Assassin’s Creed v Japonsku. Ale kombinace Assassin’s Creed s Dark Souls zní dobře. DS s volností AC by bylo fajn.
Ve článku je ale psáno, že si hra bere z DS hlavně popisy předmětů, které rozvíjí lore světa. Což může být fajn, ale třeba variací zbraní nebo combat, to už tam být nemusí. Navíc, kdo chce DS s volností AC, tak tu je Elden Ring.
Jo ale to by bylo trochu málo na to psát hned o inspiraci ne? Však popisky předmětů má do jisté míry prakticky každé RPG nebo dokonce kdejaká hra s inventářem. A Elden Ring zrovna ne. Tam se o volnosti AC nedá moc mluvit. Jasně… můžeš běhat prakticky kde chceš ale dá se tam sotva skákat. V AC vylezeš prakticky na všechno co vidíš – není tam pro hráče limit v pohybu. Když vidíš skálu tak jí nemusíš obíhat. To Elden Ring neumí.
To ano, popisek má většina věcí v RPG hrách, ale je pravda, že DS na nich hodně dokázalo stavět příběh. Nenapadá mě jiná hra, která by to měla do takové míry. Taky je otázka jestli to přirovnání nebylo čistě od autora článku.
Jo, tak když do toho bereš i lezení a překonávaní překážek obecně, tak to ER není, no.
Bylo by dobrý si ujasnit ,co znamená slovo doslova. Jestli je podle tebe GoT —>AC tak už víc hlavě mít vymleto nemůžeš opičko.
To máš spíš ty, protože to tak je!!!
Xbox wiiiiin. Je to tak skylines ?
Ghost of Tsushima nedělá prakticky nic jinak než Assassin’s Creed. Je to tak přesná vykradačka že od žaloby za porušování autorských práv je dělí jen to že Jin nemůže skočit z věže do valníku se senem.
skylines správně, je to jen levná čínská kopie. Takový asasis z wishe 😁😁😁 xbox power on bratře
Přesně tak. Nejvíc mi přijdou směšní pokrytci, kteří řvou jak je assassins creed kravina a pak vyzdvihují ghosta.
Vedlejší úkoly se mají podobat hrám od Ubisoftu… tím bych se moc nechlubil.