Na statusu Skull and Bones se nic nemění. Námořní akce postavená na soubojích z Assassin’s Creed IV: Black Flag stále nemá po množství odkladů datum vydání a srpnovou uzavřenou betu přijali hráči spíše chladně. Teď opouští tým Ubisoftu Singapur, který za hrou převážně stojí, kreativní šéfka titulu Elisabeth Pellen. S informací přišel magazín Kotaku.
„Před pěti lety přišla Elisabeth Pellen do singapurské pobočky Ubisoftu s úkolem restartovat kreativní směřování hry Skull and Bones. To se jí podařilo a tým nyní naplňuje její vizi a přináší hráčům jedinečný zážitek z námořního akčního RPG,“ zní vyjádření Ubisoftu pro Kotaku. Podle vydavatele je změna v této fázi vývoje běžná.
Zdroje Kotaku tvrdí opak – Pellen, od roku 2018 třetí kreativní vedoucí projektu, měla vydržet na svém místě přinejmenším do konce roku. Místo toho se stěhuje do centrály v Paříži.
Skull and Bones se poprvé odhalily na E3 2017, vyjít měly už následující rok. Místo toho zažily přinejmenším jeden kompletní restart a několik proměn vize. Po mnoha odkladech přišla s oznámením uzavřené bety naděje, že hra dorazí v dohledné době, konzolová varianta testování byla ale na poslední chvíli zrušena.
Tak to dopadá, když vedení zavelí udělat game-as-service hru, která musí vydělávat bambilion penízů alá World of Tanks. Neskutečné množství času muselo stát jen vymýšlení monetizačních „technik“.
Musím říct, že od insider programu…ve kterém jsem od začátku, hra v closed betě o dost více optimalizována a konečně i hratelná. Bohužel, co mě mrzí je to…že hru a její celkový postup dost zjednodušili a zrychlili. V insider programu hra byla více složitá – surovin bylo málo, člověk si rozmyslel více na koho nebo co zaútočí – protože pak o loď přišel a dlouho trvalo zase nasbírat suroviny na další, skrýše byly 2 na celé mapě a suroviny musel člověk převážet a celkově bylo vše složitější…což delalo hru vyjímečnou.
Aktuálně je surovin kotel, lodě se dají hned a rychle obnovit, skrýš je na každém ostrově, kde lze rovnou přehazovat suroviny mezi skrýší a hlavním úložištěm a nově je zde i systém „fast travel“. Zbytečně jednoduché a nudné…
Pokud si o tyhle změny zažádala komunita…