Nedávno jsme psali o propouštění kontraktorů ve studiu Naughty Dog, což mělo být spojeno s uložením multiplayerového spin-offu série The Last of Us k ledu. Zprávě Kotaku teď dodává váhu odchod šéfa monetizace v Naughty Dog, produktového manažera a designera chystaného titulu Anderse Howarda z týmu.
Twitterový profil The Naughty Dog Info si všiml, že Howard podle svého profilu na síti LinkedIn opustil studio v září. Na pozici přitom nastoupil ani ne před rokem.
Anders Howard, a Principal Monetization Designer who joined Naughty Dog just under a year ago to work on the TLOU Multiplayer project has left the studio.
Howard previously worked at Epic Games. He helped design the core of Fortnite's battle pass and progression systems. pic.twitter.com/R9DdyNxBcB
— Naughty Dog Info 🐾 (@NaughtyDogInfo) October 4, 2023
Dříve působil Howard přes sedm let v Epicu, kde pomáhal budovat Fortnite, především se pak zasloužil o jeho battle pass a promluvil také do podoby battle passu ve Fall Guys nebo Rocket League. Za sebou má také štace v Ubisoftu nebo EA.
tak ať táhne, šéfové monetizací dojebávaj celej trh se hrama