Zástupci Bethesdy v poslední době několikrát potvrdili, že si na šestý díl série The Elder Scrolls budou muset hráči ještě několik let počkat. K formálnímu oznámení hry přitom došlo již v roce 2018. Je však zřejmé, že v té době byl její vývoj na úplném počátku a vývojáři kromě krátkého CGI teaseru neměli co ukázat.
Brzké oznámení hry v rozhovoru pro kanál MinnMax zpochybnil hlavní designér Skyrimu Bruce Nesmith, který v mezičase Bethesdu opustil. Bývalý vývojář dle svých slov nepovažuje za dobrý nápad oznamovat hry několik let před jejich vydáním, protože má herní průmysl jako celek krátkou paměť.
Stejný názor dle Nesmithe sdílí také šéf Bethesdy Todd Howard. V případě The Elder Scrolls 6 ale měla být společnost dotlačena k předčasnému odhalení samotnými hráči, kteří se vývojářů na pokračování série neustále ptali. Nesmith dále podotkl, že si je poměrně jistý tím, že se detaily o novém The Elder Scrolls hráči nedozví dříve než 6 měsíců před jeho vydání.
No docela se divím vzhledem k úspěšnosti a značce, že to tak dlouho nechali ležet u ledu a otáleli. Netuším jak dlouho se takto obsáhlá hra vyrábí, ale sakra už teď je to 12 let od Skyrimu!
Vzhledem k tomu, že mezitím vyšel TES Online s 8 datadisky, tak má značka k ležení u ledu hodně daleko.
Ano, ale regulérní pokračování bude mít odmlku možná 15 let a to je sakra něco. Upřímně TES Online mě vůbec nezajímá a věřím, že to tak má spousta fanoušků série, je to úplně jiný formát cílovky.
To byla prostě debilita E3 a Bethesdy. Za každou cenu potřebovali mít konferenci jako ostatní vyadavatelé a přitom neměli moc co ukázat. Dělá se to i dneska (ahoj Microsofte s Fable, Hellblade atd.), ale tohle byl extrém.
Hra 2028?
Engine z roku 1998?
Doufám že ne, ale oni jsou toho schopni.
No tomu ani omylem nevěřím, že byli dotlačení hráčema, aby něco ukázali jen proto, aby dalších x let neukázali nic.
Pokud jsou jejich akcionáři hráči,tak to pravda být může