Bethesda na svých sociálních sítích oznámila, že již příští týden bude prostřednictvím veřejné bety na Steamu dostupná nová aktualizace pro sci-fi RPG Starfield. Hlavní novinkou updatu bude oficiální přidání technologie DLSS od Nvidie, která byla dosud k dispozici pouze ve formě fanouškovské modifikace. Vývojáři prozradili, že DLSS bude v rámci PC verze dostupné ve své plnohodnotné verzi s generováním snímků.
Další novinky se týkají nastavení v oblasti zobrazení, které nově nabídne podporu pro širokoúhlé monitory a podrobnější nastavení HDR. Další podrobnosti autoři odhalí později. Již nyní je však jisté, že v některé z dalších aktualizací do hry přibude také podpora technologie FSR3 od konkurenčního AMD. Bližší informace o samotné hře vám nabídne naše recenze. Starfield je k dispozici na PC (Steam), konzoli Xbox Series X/S i v předplatném Xbox/PC Game Pass.
We've been hard at work on @StarfieldGame updates and will be putting our next one into Steam Beta next week.
This update will feature Nvidia DLSS support with frame generation, display and HDR controls for supported systems, and other optimizations and improvements. You'll be…
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) November 1, 2023
Tu hru už nic nezachrání, jestli jim tohle trvalo 25 let vytvořit, tak se děsím, jak bude vypadat TES 6.
Raději si znovu zahraju originál – Mass Effect
Že by se ta hra už dala hrát? Ne že bych měl nějak extra problémy. Trochu mě hra nebaví tak snad se do toho postupně dostanu. Jinak u hry usínám. Nevím čím to je.
Nejsi sám, já to hrál po Baldurs Gate a taky jsem se hrozně nudil, jako rpg to stojí za prd oproti BG, jako střílečka taky nic moc. A nejhorší je to množství načítacích obrazovek než se dostaneš z jedné planety na druhou je neskutečně ubíjející. Takže si radši znovu zahraju Fallout nebo Skyrim.
To je jednoduchý. Dnešní hry jsou dělaný převážně tak aby na hráče pořád něco sypaly ať už jde o obsah, barvyčky, světýlka atd a tak pomalejší a dospělejší hry už tolik nestimulují. Proto se už nedělá tolik adventur a puzzle her. Jak chvilku musí člověk přemýšlet, někde na něj něco nebliká nebo to hráče nevede za ručičku za další cutscénou do pár minut tak to některé lidi nebaví. Třeba jak úspěšné by bylo DIablo kdyby všude něco barevně neblikalo a bylo by to tak jen o decimaci hord nepřátel při mačkání primárně jednoho tlačítka. Nebo kdyby Fortnite měl grafiku PUBG.
Myslím že jsi úplně vedle, nebo se někoho snažíš urazit když ho nebaví tvůj oblíbený titul. Naopak hráči chtějí pomalejší hry které tě nevedou za ruku, viz. masivní úspěch Elden Ringu který dokázal přilákat krom svých obvyklých fanoušků i miliony nováčků v žánru. Ale to je pouze můj názor.
Elden Ring není RPG ale, i když si na něj hraje. RPG má mít kvalitně propracované charaktery, hlavní příběh i vedlejší questy a možnosti volby, které zásadně ovlivní děj. Nic z toho Elden Ring nemá. Jen mlácení bosů a umírání. Postrádá hloubku.
Ty máš „barvyčky“ na mozku.