V nejnovější zprávě zaměřené na výsledky společnosti WB Games to vypadá tak, že se jí nevedlo vůbec zle. Nový Mortal Kombat má podle všeho na kontě už více než 3 miliony prodaných kusů a minimálně podle prezentovaných dat to vypadá tak, že by celkové číslo mohlo ještě slušně stoupnout. S opravdu výrazným úspěchem se pak setkalo Hogwarts Legacy, kde mají hráči dle uváděných informací nahraných už více než 700 milionů hodin.
Kdo by ale čekal, že se prioritou studia stanou vyloženě AAA hry, možná bude mírně zklamán. Chce se totiž zaměřit na transformaci svých největších sérií do live services formátu, nebo rovnou free-to-play konceptu s orientací na vysokou míru monetizace. Vidí tam totiž v rámci finančních zdrojů nebývalý potenciál. Na tituly podobné Batman: Arkham si proto kvůli této skutečnosti zřejmě budeme muset počkat a je otázkou, zda je vůbec dostaneme.
Free to play s vysokou mírou monetizace. Mě příjde jako když v podstatě říkají, že free obsah bude úplně na prd a budou chtít hráče přimět, aby si tam ty věci prostě koupil. 3 miliony prodaných kusů za bojovou hru, která se v jádru nemění, za 70 euro, to můžou být opravdu rádi, že na tohle číslo dosáhli.
Monetizaci si můžou plánovat jak chtějí, ale pokud nevytvoří hru, kterou hráči opravdu budou chtít hrát, tak jim je to prd platné.
Harry Potter MMO a peníze potečou proudem
To, že na to plácnou známou značku, ještě není záruka úspěchu. Ano, zpočátku by to přitáhlo hodně pozornosti a hromadu hráčů, ale pokud to nebude zábavný titul a hráčská základna jim klesne, tak jim do toho ani velryby peníze sypat nebudou, když se se svým drahým skinem nebudou mít před kým předvést.
Stačí si vzpomenout na Marvel’s Avangers, že známá značka není samospásná.
nesmysl harry potter mmo je dalsi sracka ostatne jako temer kazde mmo
Jojo, stejně jako Blizz s D:Immortal. Podle ohlasů to je propadák, který nikdo nehraje. Podle Blizzardu je to zlatá žíla. Tohle peklo bude pokračovat dál a dál. Hry pro lidi už vznikat nebudou a věci jako BG3 budou anomálie. Což už vlastně BG3 bylo i letos…
Já bych se toho až tak moc nebál. Smrt singleplayerových her se předpovídala snad už před deseti lety a pořád jich vychází spousta. Myslím si, že pro zapálené hráče není problém za rok projet 10, 15, 20, možná i více singl her, ale je naprosto nemyslitelné, aby se byl schopný pravidelně věnovat stejnému počtu live service her. Je jasné, že všichni se budou honit za tou husou snášející zlatá vejce, ale na jeden úspěšný pokus připadne X propadáků.
Naše hry se moc dobře prodávají. Musíme s tím něco udělat…
Já proti live service hrám nic nemám pokud se to drží v rámci rozumných mantinelů. Za mě ukázkovou live service hrou je Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator. Obě jsou to už starší hry (ETS 2 vůbec), ale SCS je neustále vylepšuje a rozšiřuje. Něco je zdarma, něco za peníze, ale ceny jsou víc než férový. Ale přidávat do nějaký hry šílenosti, které nakonec už nedávají ani smysl, to fakt nemusim. Takže live service zaměřený na rozšiřování děje, lokací a postupný upgrade původní hry ano. Ale live service zaměřený na tisíce skinů, výplňového obsahu apod. ne.
Az vyjde ta parodie na predchozi arkham serii tak vedeni WB uvidi jak mocinky lidi chteji liveservicesrance. Pak zase otoci stejne jako sony a jejich 12 liveservicesracek.
Suicide Squad (který pravděpodobně bude Avengers 2.0) je naopak doufám nepříjemně překvapí. Na Hogwards Legacy bylo super že bylo čistě single bez žádných těhle live service blbostí
Nechce je koupit Microsoft? Začali by vzkvétat…
at jdou do haje, kdyby radsi delali lepsi hry, vic lovu prijde samo
Tímto se loučím s možným budoucím pokračováním Batmana. Protože jakmile přijde ke slovu monetizace tak se z her stane barevná looter shooter hra. Aneb měj co nejvíce fialových/zlatých zbraní a brnění xD Nehledě na nepřátele s přehnaně velkým životem. Prostě bullet sponge. Děkuji nechci.
Škoda, hlavně že si udělali patent na Nemesis systém. Snad se dočkáme větší LotR hry od někoho jiného.