Před nedávnem se na internetu objevil kompletní zdrojový kód pátého GTA. Jeho detailní rozbor například odhalil zmínky o několika rozšířeních, kterých se hra měla po vydání zřejmě dočkat. Studio Rockstar Games ale v průběhu vývoje plány přehodnotilo a své finanční i lidské zdroje přesunulo k podpoře multiplayerového režimu GTA Online.
Únik naznačuje rozšířené věnované Trevorovi, přídavek zasazený do Liberty City nebo prolog k původnímu příběhu. Už v minulosti se mluvilo o tom, že směřování GTA 5 a jeho dodatečný obsah způsobil určitý rozkol ve vedení Rockstaru. Zatímco bratři Houserové měli fandit spíše singleplayerovým projektům, tak vlivný producent naopak prosazovat důraz na GTA Online.
Jeho masivní popularita a přísun významných finančních prostředků z mikrotransakcí byl s největší pravděpodobností hlavním argumentem, který rozhodl o tom, že se bude studio místo příběhových DLC věnovat dlouhodobé podpoře tohoto multiplayerového režimu.
Únik zmiňuje následující přídavky:
- SP Assassination Pack
- SP Manhunt Pack
- SP Norman Pack
- Agent Trevor
- Relationship Pack
- Enterprise Pack
- Prologue DLC
- LibertyV DLC
Pritom by som chcel vidieť čo sa dialo po GTA V ako ďalej fungovali naši 3 hrdinovia. Po výborných DLC pre GTA 4. Bola obrovská chyba že pre GTA V nič neurobili.
Škoda, GTA V kampaň mě bavila a rozšíření bych si určitě koupil. Online na papíře vypadal jako skvělý nápad, ale hrál jsem to tak týden, kvůli hackerům to byla absolutně nehratelná záležitost, nevím, jestli se to časem zlepšilo..
Tohle nemůžeme brát jako důležitou informaci. Na stole může být nespočet nápadů, které v průběhu pre produkce můžou začít znít jako nesmysl a tak radši přidat něco co smysl má jako doplňky gta online. Ono by bylo fajn dostat liberty city a k němu ty mise, ale reálný se to nezdá ani po tolika letech. Tak velkou mapu přepracovat a využít ji jak v singlovém rožšíření, tak online rožšíření by byla natolik komplexní a drahá záležitost, že se to zkrátka z logistických důvodů nevyplatí ani firmě jako je rockstar. Přes všechny emoce. Objektivně si můžeme říct že to jak gta 5 dokázalo po dobu 10-ti let žít je naprosto úžasný a je tam pořád co dělat. Těšme se na pokračování a co nám nabídne v rámci propojování s předešlíma dílama.
Přepracovávat mapu by nebylo nutné, stačilo by zasadit příběhové DLC do té stávající, jako tomu bylo v GTA IV. DLC o motorkářích a hlavně mistrovské dílo o teplém Tonym bylo to nejlepší, co jsem v GTA viděl.
To byli balíčky, datadisky měli být franklin a zombie apokalypsa (z toho are wars pro online nakonec)
alien invasion pro michaela (taktéž content z arena wars) a trevor doomsday heist (přepsané pro dm heist pro online nakonec) celkem úlet ale mohla to být sranda, taky mohli klidně dělat na obsahu pro sp jako pro online že…