Série Counter-Strike se v září loňského roku dočkala vydání nového dílu, který Valve jednoduše nazvalo Counter-Strike 2. Hra přinesla modernější grafiku postavenou na Source 2 enginu a nahradila předchozí díl s podtitulem Global Offensive. Jak by ale mohl nový Counter-Strike vypadat, kdyby autoři místo vlastního enginu zvolil Unreal Engine páté generace?
Na tuto otázku částečně odpovídá komunitní modifikace od autora s přezdívkou Pluviophile. Ten se rozhodl v Unreal Enginu 5 vytvořit známou mapu s názvem Italy. Kromě výše přuloženého videa se můžete níže podívat také na několik obrázků. Jedná se o jeden z celé řady komunitních projektů, které se snaží různé známé tituly nebo alespoň jejich jednotlivé části vytvořit na základech nejnovějšího Unreal Enginu. Více než k fungující hře ale mají často tyto pokusy blízko k „pouhému“ technologickému demu, což je zatím i tento případ.
je to hezký, ale counter strike není o grafice a na UE5 by kleslo procento hráčů CS2 asi o 60% podle statistik co maj za kompy.
lol krutej koment ….
kazdopadne aspon ukazal jak sem si to cca predstavoval ..
optimalizace je vec druha a zrovna valve by si na ni vzdy potrpelo , verim ze by to bezelo i na starsich ci novych pc bez problemu …