Vývojáři ze studia FromSoftware v únoru loňského roku oznámili přípravy velkého rozšíření pro novináři i hráči vyzdvihované akční RPG Elden Ring. O přídavku s názvem Shadow of the Erdtree jsme se ale stále nedozvěděli žádné bližší oficiální informace. Pozornost však před časem upoutala spekulace, podle které má DLC vyjít již letos v únoru.
Na možný další střípek do pomyslné skládanky nově na Twitteru upozornil uživatel s přezdívkou Ziostorm, který se specializuje na hry od FromSoftwaru. Ziostorm odhalil, že v databází Steamu došlo u Elden Ringu k přidání neznámého souboru. Tento soubor není nijak popsán, takže nelze s jistotou potvrdit, zda se skutečně vztahuje k rozšíření Shadow of the Erdtree.
Pokud by se ale jednalo o běžnou menší aktualizaci, tak by nedávalo příliš smysl detaily o jeho obsahu v databázi skrývat. Dle údajů na stránkách SteamDB byl navíc tento tajemný soubor vložen do kategorie DLC. Existuje tedy poměrně reálná možnost, že bychom se o přídavku Shadow of the Erdtree mohli zanedlouho dozvědět nové podrobností v čele s datem vydání.
A new Elden Ring DLC package has just been added to Elden Ring within the files for the first time since launch.
–
I’m not saying it’s 100% Shadow of the Erdtree but… There’s a pretty good chance it is. pic.twitter.com/1j6HCVfGQo— Ziostorm (@Ziostorm1) January 15, 2024
Elden ring mě bavil až do chvíle kdy jsem se dostal do Crumbling Farum azula (píšu to správně?) Kde se zahodilo všechno co mě vlastně tak bavilo. Z otevřeného světa kde šlo těžkého bosse obejít navštívit jiný místa a posílit a následně se vrátit a udolat ho se najednou stala lineární záležitost a obtížnost vystřelila do absurdnich výšin, kdy už nešlo odejít a polevelovat se jinde a frustrace prostě vyhrála nad zábavou.
Vážně doufám že dlc bude odpovídat te první části kde je vše otevřený a zakernej boss není stopka dokud nepadne ale motivace mrknout někam jinam
Je ti jasný, že stačio jen sednout k ohýnku a odteleportovat, jo?
to je síla
bejt tebou zustanu u akcnich adventur a ubisoft voditek za ruku
Víš o tom že hráči dokažu tyto hry dohrávat pomocí banánů, dance padů a podobných kravin, bez armoru nebo naopak full armor ze se sotva pohnou, na levelu 1 atd. je tu milion možností kolik už ty souls hry byly pokořeny a ty tu pláčeš nad jedním bossem. Achjo proč to hrajete když to neumíte
Jedinym krutym mistem a podpasovkou byla hned ze zacatku truhla, ktera cloveka odteleportovala tam, kde nemel zadnou sanci… v ten moment jsem zazil emoci, ktera se v pozdejsich castech neopakoval… a jsem za to rad
Koukám , že se můj osobní názor dotkl spousty lidí… Tak postupně:
„Je ti jasný, že stačio jen sednout k ohýnku a odteleportovat“ Ano, sednout k ohýnku a odteleportovat se je vždycky možnost, stejně tak možnost grindovat až do zblbnutí. To že hra postupem casu chce pro jeden level stotisíce zkuseností a z padlych nepratel padaji v nizsich stovkách dela z grindu mega nudnou zalezitost. Stejně tak je možnost pozvat si nekoho, kdo to vlastne uhraje za tebe (což je nuda) stejně tak moznost privolat si na pomoc ty duchy, který taky snižej obtížnost prakticky na nulu (což je opět nuda).
Jestli někdo skoky v obtížnosti považuje za klad, nebo mu to nevadí, tak dobře pro ně. Já jsem toho názoru, že v týhle věci hry od From software vždycky pokulhávaly a šlo by to dělat lépe.
„bejt tebou zustanu u akcnich adventur a ubisoft voditek za ruku“ – asi nikdy neporozumím tomu, že když někdo hraje elden ring resp souls hry lépe než ostatní ihned začne mít pocit, že patří do nějaký vyšší sorty hráčů a ti všichni ostatní jsou cucáci, co nic neuměj a potřebujou mít všechno na easy a ukazatele na každym metru. Asi bez dalšího komentáře.
„Víš o tom že hráči dokažu tyto hry dohrávat pomocí banánů, dance padů a podobných kravin“ Ano, vím. Chce to spoustu desítek a možná stovek hodin tréninku a skillu a je to dobrá frajeřinka. Já jsem bohužel průměrný hráč, který má omezený množství času a nějaký osobní preference, co se týče toho, co hra dokáže nabídnout. Frajeření na netu nechávám pro ty, co to umějí lépe a mají na to čas. Já jsem hrál Elden ring a až téměř do konce jsem neměl problém s obtížností a seznal jsem, že ten skok v obtížnosti, co je na konci, kdy po 150 hodinách mě najednou boss dá na jednu ránu, je už na můj vkus moc. (ach jo, už vidím ty rady že jsem měl investovat do Vitality…protože jsem to určitě neudělal) Není to kritika. Je to otázka osobního názoru a skillu.
„Jedinym krutym mistem a podpasovkou byla hned ze zacatku truhla, ktera cloveka odteleportovala tam, kde nemel zadnou sanci“ Jo ta první byla fakt pekelná. Pokud si dobře vzpomínám tak tam byly ještě dvě takový ale ty už nebyly tak zákeřný.
Kross – jj ta prvni dala hraci jasnej vzkaz „dej si priste bacha“
Jenže to, co tvrdíš, prostě není pravda. Ta hra po tobě žádnej grind nechce. V moment, kdy je pro tebe problematický nasbírat dost duší na další level, máš mít už dávno dohráno. O summonech se bavit nemusíme, že dělají hru primitivní, víme. Nikdo tě nenutí je používat. Na tý hře je krasný z hlediska obtížnosti to, že i největší jantar to dohraje, jelikož se s trochou snahy dá postavit takovej build, kterej to za tebe dohraje sám.