Studio Ubisoft Singapore už více než 10 let pracuje na multiplayerové pirátské akci Skull and Bones, která by po sérii odkladů a problémů měla konečně za necelý měsíc vyjít. Hra svým zasazením navazuje na Assassin’s Creed IV Black Flag, který se dodnes řadí mezi nejlépe hodnocené díly série. Právě na remaku Black Flag by měla singapurská pobočka Ubisoftu už několik měsíců pracovat.
První zmínky o údajně vznikajícím remaku přinesl již v červenci loňského roku magazín Kotaku. Se zajímavým poznatkem nově přišel insider s přezdívkou JorRaptor, který upozornil na aktualizované profily několika zaměstnanců studia na platformě LinkedIn. Podle nich je zřejmé, že se část týmu zodpovědná za vývoj Skull and Bones čerstvě přesunula k novému projektu, kterým by měl být právě remake Assassin’s Creed IV Black Flag. Na oficiální potvrzení si však zřejmě vzhledem k rané fázi vývoje ještě budeme muset pár let počkat.
Seems like development on the Assassin's Creed 4 Black Flag remake has started late last year.
Developers from the Skull and Bones & Assassin's Creed team inside Ubisoft Singapore have moved to an 'Unannounced Assassin's Creed Project' in September 2023. pic.twitter.com/WThxJWgi8I
— JorRaptor (@Jorraptor) January 19, 2024
Neskutečně se těším na remake a mám důvěru, že to Ubisoft neposere. AC Black Flag je moje nejoblíbenější hra jak ze série AC tak obecně co se týče akčních adventur.
Protože deset let stará hra, která se dotýká asasínů jen okrajově, by měla mít přednost před OG AC hrami. Nechápu.
To už bych víc pochopil Unity.
Údajně krátce po vydání AC Black Flag měli nápad na Skull & Bones. Asi si řekli, že použijí x věcí z AC a budou mít novou hru a méně práce. A když se Skull & Bones blíží až po 10 letech zpackaného vývoje, tak si řekli, že by mohli použít x věci na remake AC a mít opět méně práce. Jinak mi to taky smysl nedává.
Protože i přes to, že se asasínů dotýká jen okrajově, tak je to jeden z nejlepších dílů vůbec, co se týče jak příběhu a postav, tak i gameplaye. Poprvé jsem si hru zahrál dva roky zpátky, protože se mi do té doby idea té hry nelíbila, ale okamžitě se tento stal jedním z mých nejoblíbenějších. Dokonce jsem si hned potom odehrál i Rogue.
Unity je sice peak asasínský lór a podle mě velice nedoceněný díl, ale mezi fanoušky se nikdy nestal velice oblíbeným.
To jste jen celé špatně pochopili. Ubisoft jim jenom dává s remakem AC4 náskok, protože vědí, že jim to bude trvat zase dalších 10 let a do té doby ostatní týmy stihnou udělat remaky předešlých dílů
Geralt to vystihl přesně. Z S&B mají assety, mají rutiny, tak proč z toho nevyždímat maximum? To by ani nebyl Ubisoft…