Na včerejší konferenci State of Play se o pozornost přihlásili také vývojáři ze studia Team Ninja, kteří zveřejnili čtyři minuty dlouhou ukázku z chystaného akčního RPG Rise of the Ronin. Jedná se o dosud nejdetailnější pohled na hru, ze které jsme toho dosud příliš neviděli. Díky novému gameplay traileru se můžete podívat na zpracování soubojového systému, podobu jednotlivých nepřátel a využívání různých zbraní. Nechybí ani krátká prezentace pohybu po městě včetně jízdy na koni nebo využívání vlastního kluzáku.
Hra poutá pozornost i svým zasazením, které vás přenese do Japonska roku 1863. Kromě předchozích her od studia Team Ninja jako Wo Long: Fallen Dynasty a Nioh bývá Rise of the Ronin právě díky samurajskému zasazení přirovnáváno rovněž k akci Ghost of Tsushima od Sucker Punch Productions. Hra vychází 22. března exkluzivně na konzoli PlayStation 5.
Bral bych, ale bez cestiny ne…
Neboj, AI čeština bude na release day.
Na ty ps5 docela pochybuju 🤣
Pane bože co to je za grafiku? srovnejte to s Uncharted Thieves end z roku 2016 a tohle je až nepochopitelný v roce 2024.
Tak já s grafikou u této hry problém nemám, není to u her pro mně to nejdůležitější. Hlavně ať je povedený soubojak, atmosféra a prostředí i vyobrazení postav a zajímavý příběh, zahrají si to rozhodně rád.
Vypadá to jak Ghost of Tsushima z Wishe, tohle si nechám ujít
Ta hra mě ničím nezaujala. Teď se všichni začali snažit cpát Japonskou tématiku do her a někde to funguje a někde zase ne. Toto je ten druhý případ. Graficky nezajímavé, herně taky. Počkám radši na GOT 2.
Tak zrovna tady to není nějaký výstřelek trendu, Team Ninja se okolo toho vždy točil, a ještě k tomu je to pod divizí KouShibusawa, kterou Koei Tecmo vytvořilo aby se zabývaly tímhle obdobím společně s Třemi královstvími. Takže tady je jisté, že většina jejich tvorby se odehrávala a bude nadále odehrávat v některém historickém období Japonsku nebo Číně.
Cpát? Japonskou tematiku do her? Cože? Vždyť ji dělá japonské studio (Team NInja, součást Koei-Tecmo) pro japonského vydavatele. Je to jako tvrdit, že české studio se snaží do všeho cpát středoevropskou kulturu…
„Teď se všichni začali snažit cpát Japonskou tématiku do her“
Ehm, je to Japonská hry. Oni tam žijou. Je to jejich historie Né všechno je dělaný specificky pro bílý.
Nevím, ale grafika mi připadá zastaralá jak u her před 10 lety…
No a? Co bylo špatného na hrách z před deseti lety?
Přes deseti lety na nich nic špatnýho nebylo (logicky) ovšem kdyby vyšli dnes tak to asi špatný bude ne?
Když dneska koupíš hru tak chceš aby prostě vypadala co nejlíp a ne jak hra která vycházela před deseti lety
Buď se spálí desítky milionů dolarů na tom, aby každá postava správně mrkala, a vše se správně odráželo v každé lesklé šponě, a nebo se peníze použijí na důležitějších věcech.
Kdyby to co říkaš byla pravda, tak by neexistovaly hry, jako je například Cruelty Squad.
Vážně jako vybíráš hru podle toho, která vypadá nejlíp?
Jasny vole takový Hades to jsou grafické orgie..
Hades, Cruelty a další (např. Prison Architekt), to má co dočinění spíše se stylistikou. Jsou to dvě rozdílné věci.
Na druhou stranu, i tohle mi připadá OK. Dle komentářů jsem čekal nějaký trash, ale vypadá to úplně v pohodě Holt ne každý je povrchní, ale to je v pořádku, že každý máme jiné priority.
Minulý týden jsem v diskuzi u článku o grafické kartě narazil na názor jakéhosi FPS honiče, který tvrdil, že když má hra pod 120 FPS tak je to nehratelná kravina
To bylo nejaky decko s adhd+++ ne…
Tak stále to vypadá technicky o deset let lépe než tvorba od FromSoftware