Vývoj her nejde vždy tak jak má. Jen málokdy se ovšem stane, že by byl projekt zaříznut po více než třech letech produkce. Občas se však přeci jen takový případ objeví. Blizzard spolu s vývojářskou společností NetEase orientující se na mobilní hry podle informací serveru Bloomberg ukončil vcelku nečekaně vývoj titulu známého pod krycím názvem Neptune. Tento projekt byl zasazen do světa Warcraftu. Ve své podstatě se mělo jednat o MMORPG v některých ohledech podobné World of Warcraft. Odehrávat se však mělo v jiné časové éře než kultovní hra.
Důvodem k zastavení vývoje jsou peníze. Tedy lépe řečeno financování a neochota obou společností se na něm dohodnout. Neptune však není jediným projektem ze světa Warcraftu, který byl zaříznut. Stejně tak dopadl i vývoj Warcraft alternativy za Pokémon GO. Projekt Orbis měl za sebou pěkné čtyři roky produkce a také se vydání nedočkal. Vzhledem k úspěchům Diablo Immortal , jež vzniklo i díky práci NetEase je překvapivé, že Blizzard nedal více úsilí do realizace obou titulů, protože se v rámci mobilní sféry mohlo jednat o další kusy s nečekaným komerčním potenciálem. Do karet však oběma hráčům nikdo nevidí.
A co si myslíte vy? Chcete více mobilních her z univerz vlastněných Blizzardem?
Blizzard also canceled a Warcraft mobile game based on geolocation a la Pokemon Go, Bloomberg earlier reported. That game, code-named Orbis, had been in development for 4+ years. Mobile games are typically made in much less time
— Jason Schreier (@jasonschreier) August 3, 2022
Vedení si rozděluje obří odměny tak není na vývoj dalších her.
Je to všude stejný