Jistě si pamatujete indie platform skákačku Super Meat Boy z roku 2010, která se stala jakousi legendou na poli nezávislého vývoje her. Teď, po deseti letech, tvůrci z Team Meat přišli s pokračováním. Na hře se však už nepodílí designer původního Meat Boye Edmund McMillen.
V první díle jste v roli Meat Boye zachraňovali vaši vyvolenou Bandage Girl ze spárů Dr. Fetuse. Nově vydaný sequel vás v příběhu posune do momentu, kdy už spolu jako pár máte malou dcerku Nugett, kterou však opět unese zlý Dr. Fetus. Tentokrát bude mít k dispozici, jak Meat Boye, tak Bandage Girl, hratelná je pak i řada dalších charakterů z Meat Boy Cinematic Universe. Další změna se týká ovládání, tentokrát totiž nemáte úplnou kontrolu nad postavou, pohyb za vás obstarává „auto-run“. Vaší úkolem je skákat, klouzat se, mlátit a vyhýbat se ostrým pilám. Spolutvůrce Tommy Refenes, v přibližně rok starém rozhovoru pro Rock Paper Shotgun, toto rozhodnutí částečně vysvětlil:
„Nemusíte mačkat pět různých tlačítek k tomu, abyste se sklouzli a nebo dělat takový ten divný pohyb tam a zpět, když skáčete na malou plošinu. Máme dvě tlačítka, která si můžete upravit podle sebe. Tím odbouráváme těžkosti na začátku a díky tomu nemusíme do hry dávat Easy mód. Začínáte na Hard, takže je to podobně těžké jako původní Super Meat Boy, a pak to jde dál.“
Super Meat Boy Forever je dostupný na Epic Games Storu za 420 kč. Dostupný je i na Nintendo Switch. Na zbytek konzolí a Steam by se pak měl podívat v průběhu příštího roku.
Trapný autowalk, protože si myslí, že dnešní hráči nezvládají víc jak 2 tlačítka + Epic exkluzivita. Aneb jak zabít malou, ale známou a úspěšnou herní značku. Ještě že ke konci roku od Edmunda dostaneme nášup v podobě DLC na Isaaca…
Moc jsem se těšil, ale autowalk je fakt blbej tah. Rozhodně nepodpořím
Hru jsem zatím nehrál, takže nedokážu posoudit, jak moc blbej krok to byl. Proti Epic exkluzivitě asi nic nemám, ale na DLC do Isaaca se teším stejně jako vy!