ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Videoherní Gloomhaven míří na konzole

    Videoherní Gloomhaven míří na konzole

    Jak se zatím daří upírskému V Rising?

    Jak se zatím daří upírskému V Rising?

    Tchia dorazí až v příštím roce

    Tchia dorazí až v příštím roce

    Oficiálně oznámeno Star Trek Prodigy: Supernova

    Oficiálně oznámeno Star Trek Prodigy: Supernova

    Přehled HW novinek ze 45. týdne

    Přehled HW novinek z 20. týdne

    Přehled novinek z Japonska 20. týdne

    Přehled novinek z Japonska 20. týdne

  • Recenze
    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Slovenská roguelike akce Loot River název nezapře

    Recenze Loot River – dungeony jako z Tetrisu

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

  • Videa
    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

  • Preview
    Overwatch 2 představí PvP v příštím týdnu

    Dojmy z hraní Overwatch 2 Closed PVP Bety

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

  • Speciály
    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Měsíc v Arkesii

    Měsíc v Arkesii

    Březnové hry: přehled & anketa

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Videoherní Gloomhaven míří na konzole

    Videoherní Gloomhaven míří na konzole

    Jak se zatím daří upírskému V Rising?

    Jak se zatím daří upírskému V Rising?

    Tchia dorazí až v příštím roce

    Tchia dorazí až v příštím roce

    Oficiálně oznámeno Star Trek Prodigy: Supernova

    Oficiálně oznámeno Star Trek Prodigy: Supernova

    Přehled HW novinek ze 45. týdne

    Přehled HW novinek z 20. týdne

    Přehled novinek z Japonska 20. týdne

    Přehled novinek z Japonska 20. týdne

  • Recenze
    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Slovenská roguelike akce Loot River název nezapře

    Recenze Loot River – dungeony jako z Tetrisu

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

  • Videa
    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

  • Preview
    Overwatch 2 představí PvP v příštím týdnu

    Dojmy z hraní Overwatch 2 Closed PVP Bety

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

  • Speciály
    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Měsíc v Arkesii

    Měsíc v Arkesii

    Březnové hry: přehled & anketa

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Lara Croft GO – tahová archeologie

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
7. 12. 2016
v sekci Recenze
0
Lara Croft GO - tahová archeologie 1786 laracroftgo
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Recenzovaná verze: PC

Je to už více než rok, co se na mobilních platformách a neoblíbeném Windows Store objevila logická hra Lara Croft GO. Ta nyní následuje příkladu svého předchůdce jménem Hitman GO a zamířila na větší platformy, konkrétně na Steam, PS4 a PS Vitu. Tentokrát však nevyužívá přívěsek Definitive Edition, který by snad mylně naznačoval, že je nová verze ve srovnání s mobilním originálem v jakémkoliv směru lepší. Čerstvé vydání Lary Croft GO se tudíž nijak zvlášť neliší od toho, co vyšlo před rokem. Mohli jsme sice hodnotit už původní mobilní verzi, ale věříme, že vydání na nové platformy s sebou přináší i nové potenciální zájemce, a tak je recenze aktuální podoby hry stále relevantní. A kromě toho, kdo by odolal šarmu slavné archeoložky?

 

Mezi podzemní havětí

Lara Croft GO vychází ze základních principů Hitmana GO, takže vás opět čeká tahová logická hra přeplněná úrovněmi, v nichž se musíte dostat z bodu A do bodu B. S tím rozdílem, že tentokrát se s Larou nepohybujete po herní ploše kvůli vraždění cílů, ale kvůli hledání pokladů. V úrovních vás přitom čeká hned několik druhů překážek. Často přijdete do styku s živými nepřáteli v podobě hadů, kteří zaútočí, když se postavíte před něj, nespecifikovaných plazů, kteří následují každý váš tah, jakmile vás ucítí, a neustále pohyblivých pavouků. Někdy se jim musíte vyhnout, jindy je musíte zlikvidovat, což lze udělat přímým kontaktem nebo z dálky za pomoci oštěpu, pokud ho nejdřív najdete. Podobná pravidla platí i pro pochodeň.

Samozřejmě nesmí chybět ani řada neživých překážek a objektů, které je naopak možné využít ve svůj prospěch. Může jít o stěny vystřelující šípy, obrovité koule, cirkulárky, různá tlačítka a páky nebo sloupy, které lze přesunout na jiné místo. Tohle všechno dává dohromady nepřeberné množství hádanek a puzzlů, s nimiž se setkáte v úrovních rozprostřených přes šest kapitol. Poslední z nich je přitom tak trochu samostatným dobrodružstvím, v němž vše, co jste se předtím naučili, nabývá trochu jiný rozměr. Celkově vás každopádně čeká dost příležitostí k namáhání mozku. Každou chvíli vás hra nutí učit se novým postupům a vymýšlet strategie, které možná nejsou na první pohled úplně jasné.

 

1 z 2
- +
Lara Croft GO - tahová archeologie 135075
Lara Croft GO - tahová archeologie 135074

1.

2.

Obtížnost jednotlivých úrovní se ideálním způsobem stupňuje, což je jedna z největších předností celé GO série. Zapomeňte ale na to, že jestli jste hráli Hitmana GO, projdete tuhle hru s prstem v nose. Tvůrci ze Square Enix Montreal si naštěstí uvědomili, že Tomb Raider není Hitman, a podle toho všechny úrovně vypadají. Rozlučte se tedy se stylem deskových her, s hledáním klíčů nebo možností obalamutit nepřátele za pomoci obleků. Nic z toho tady nenajdete, zpravidla se setkáte se zcela novými prvky, které vyžadují trochu odlišný přístup. Většina úrovní je každopádně skvěle navržená a vážně dělá dojem, že jde o poctivé, klasické dobrodružství Lary Croft, byť trochu svérázně podané. Tím nemám na mysli jen hratelnost, ale i specifický vizuál, který je dost minimalistický, ale zároveň zatraceně slušivý. K takovému typu hry zkrátka jednoduchá grafika skvěle sedí, zvlášť když dokáže vykouzlit výbornou atmosféru. Tu dotváří i solidní ozvučení a velmi kvalitní hudební doprovod.

„Většina úrovní je skvěle navržená a vážně dělá dojem, že jde o poctivé, klasické dobrodružství Lary Croft, byť trochu svérázně podané.”

Vázy, největší protivník Lary Croft

Někdy se samozřejmě může stát, že se při průchodu těmi dobře navrženými a postupně čím dál těžšími úrovněmi zaseknete a nebudete vědět, jak dál. V takovém případě máte dvě možnosti – buď zaměstnáte šedé buňky mozkové do té doby, než přijdete na správné řešení, nebo si situaci trochu usnadníte a sáhnete po nápovědě, která je vždy dostupná v menu při pozastavení hry. Lara Croft GO vás v používání nápovědy nijak neomezuje, minimálně ve Steam verzi můžete zapomenout na to, že by snad byla nějakým způsobem zpoplatněná. Čistě teoreticky lze projít úplně celou hru s použitím nápovědy, která vás neustále vede za ručičku. To znamená, že si přijdou na své jak ti, kteří hledají výzvu a důvod k přemýšlení, tak ti, kteří se jen chtějí… Co já vím, třeba kochat prostředím nebo hranatými vnady titěrné Lary Croft.

Kdovíjak silný příběh tu vážně nenajdete, takže není moc důvodů, proč hru projít rychlostí blesku s použitím nápovědy. Osobně vám tedy doporučuji se na nápovědu vykašlat, nehledě na to, že může jít o hodně svůdné řešení nepříjemného záseku. Nejen že vás čeká odměna v podobě dobrého pocitu z nalezení řešení, ale ještě k tomu si trochu prodloužíte herní dobu. Bohužel, ať už projdete Laru Croft GO jakoukoliv rychlostí s jakkoliv závažnými záseky, stejně není herní doba kdovíjak úctyhodná a i bez použití nápovědy lze projít všechny nabízené úrovně nanejvýš za několik hodin.

 

1 z 2
- +
Lara Croft GO - tahová archeologie 135073
Lara Croft GO - tahová archeologie 135072

1.

2.

Herní dobu si můžete prodloužit ještě hledáním sběratelských předmětů. Ve většině úrovní lze nalézt několik váz, v nichž se ukrývá buď část nějakého artefaktu, nebo jeden z mnoha drahokamů. Stačí kliknout na vázu myší a ona se rozbije a odhalí svůj obsah. A jakmile poskládáte všechny artefakty a dáte dohromady celou sbírku drahokamů, odemknou se vám nové oblečky pro Laru, mezi nimiž můžete kdykoliv vybírat v hlavním menu. Narozdíl od Hitmana GO nemá převlékání hratelné postavy jakýkoliv dopad na hratelnost, ale i tak jde o příjemný bonus, zvlášť pro dlouholeté fanoušky série Tomb Raider.

V základu přitom máte k dispozici dva základní obleky a trojici oděvů inspirovaných oblečením Adama Jensena z Deus Ex, Agenta 47 z Hitmana a Rica Rodrigueze z Just Cause 3. Na své si tedy jistě přijdou i příznivci dalších sérií pod křídly Square Enix. Nutno však podotknout, že zatímco někdy jsou vázy vyloženě na očích, jindy jsou docela šikovně schované v pozadí a jejich nalezení je těžší, než se může zdát. Jejich hledání ale může snadno zabavit a žádná nápověda vám s ním nepomůže.

„Narozdíl od Hitmana GO nemá převlékání hratelné postavy jakýkoliv dopad na hratelnost, ale i tak jde o příjemný bonus.”

Pohyb neuškodí. Nebo ano?

Když už jsem zmínil kliknutí myší, je třeba zmínit problém, který se bohužel od dob Hitmana GO nijak nezlepšil. A to je ovládání PC verze. Laru Croft GO lze ovládat jen myší, bohužel pohyb po úrovních je stále dost krkolomný, protože mezi jednotlivými body se nelze pohybovat tak, že na ně kliknete, ale jen tak, že podržíte levé tlačítko a potáhnete myší v příslušném směru. Na něco takového se sice dá zvyknout, ale jde o zbytečně složité řešení, které je nezřídka vyloženě na obtíž. Ještě že alespoň s pákami a sloupy se dá operovat prostým kliknutím. Samozřejmě se vždy nabízí ovládání za pomoci gamepadu, ale i to má své mouchy.

 

1 z 2
- +
Lara Croft GO - tahová archeologie 135071
Lara Croft GO - tahová archeologie 135070

1.

2.

Když však pominu nedotažené ovládání PC verze a relativně krátkou herní dobu, není si v případě Lary Croft GO na co stěžovat. Jde bezpochyby o jednu z nejzajímavějších a nejinteligentnějších logických her, s jakými jsem se v posledních letech setkal, a také o důstojného nástupce staršího Hitmana GO. Úrovně jsou skvěle navržené a disponují výbornou atmosférou, obtížnost se řádně stupňuje a celkově vás čeká prostá, ale chytlavá a stále vyzývavá hratelnost. Nemluvě o tom, že při hraní Steam verze jsem se nesetkal s žádnými technickými chybami, což se nedá říct o tom nedopečeném polotovaru, který hnije v zaprášeném Windows Store.

Stále je však třeba mít na paměti, že aktuálně dostupná verze se po obsahové stránce nijak neliší od mobilního originálu. V tomto směru má navrch jen verze pro PS4 a PS Vitu, která o víkendu vyšla v doprovodu zcela nového dobrodružství. To se na zbylých platformách objeví až za několik měsíců a my můžeme jen dlouze diskutovat o tom, jaký smysl má proboha časová exkluzivita v případě tak drobné hry. I bez nového obsahu ale Lara Croft GO nabízí bohaté a zábavné dobrodružství, které si bezpochyby užije každý příznivec Lary Croft a logických titulů, bez ohledu na to, na jaké platformě se ke hře dostane. Nyní nezbývá než doufat, že se podobného zacházení dočká i novější Deus Ex GO, mimo jiné disponující editorem úrovní, který v předešlých hrách z GO série dlouhodobě chybí. Jsem však přesvědčený, že jeho uvedení na Steamu a konzolích od Sony je jen otázkou času.

Redakce Zing.cz hraje na notebooku ASUS GL552.

Lara Croft GO - tahová archeologie zing gl552 v2

Recenze

Lara Croft GO - tahová archeologie

8 Hodnocení

Výborná logická hra, která má co nabídnout jak fanouškům Lary Croft, tak příznivcům hádanek a puzzlů. Těch si užijete vážně dost a jejich zpracování zabaví, potrápí mozek a navíc zcela eliminuje pocit, že hrajete pouze Hitmana GO v jiných kulisách.

Líbí se nám

  • prostá, ale chytlavá a inteligentní hratelnost
  • překvapivé množství odlišností oproti Hitmanovi GO
  • ideální stupňování obtížnosti
  • hledání váz a odemykání obleků
  • stylová audiovizuální stránka

Vadí nám

  • relativně krátká herní doba
  • krkolomné ovládání myší

Kritéria hodnocení

  • Hodnocení hry 0
Štítky: lara croft gosquare enix
Předchozí článek

Dead Rising 4 – tisíce mrtvých zombíků

Další článek

Steep – sláva už je sníh…

Související články

Outriders si na sebe nevydělali, budoucnost hry je ohrožena
Novinky

Outriders si na sebe nevydělali, budoucnost hry je ohrožena

před 2 týdny
Recenze PC verze Final Fantasy VII Remake Intergrade
Recenze

Recenze PC verze Final Fantasy VII Remake Intergrade

před 4 měsíci
forspoken
Novinky

Forspoken a Final Fantasy VII Remake budou stát 80 eur

před 5 měsíci
Další článek
Steep – sláva už je sníh… 1787 steep

Steep – sláva už je sníh…

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Mafia 4 má sledovat příběh rodiny Dona Salieriho na přelomu 19. a 20. století

      Mafia 4 má sledovat příběh rodiny Dona Salieriho na přelomu 19. a 20. století

      15. 5. 2022
      Vyzvedněte si na Epicu známý looter-shooter

      Vyzvedněte si na Epicu známý looter-shooter

      19. 5. 2022
      Záznam hraní Stargate: Timekeepers

      Záznam hraní Stargate: Timekeepers

      16. 5. 2022
      Nejvýdělečnější hry na Steamu z 19. týdne

      Nejvýdělečnější hry na Steamu z 19. týdne

      16. 5. 2022
      Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2

      Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2

      57
      Reforger

      Studio Bohemia Interactive odhalilo novou Armu s podtitulem Reforger

      18
      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      17
      Aktualizováno: Remake Gothicu bude mít pravděpodobně multiplayer

      Aktualizováno: Remake Gothicu bude mít pravděpodobně multiplayer

      15
      Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

      Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

      22. 5. 2022
      Videoherní Gloomhaven míří na konzole

      Videoherní Gloomhaven míří na konzole

      22. 5. 2022
      Jak se zatím daří upírskému V Rising?

      Jak se zatím daří upírskému V Rising?

      22. 5. 2022
      Tchia dorazí až v příštím roce

      Tchia dorazí až v příštím roce

      22. 5. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Fenri: Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2
      • Norbi001: Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku
      • Paladin: Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2
      • Pán Chytrý: Oficiálně oznámeno Star Trek Prodigy: Supernova
      • shaak: Nový pohled na Saints Row
      • 1234: F1 22 prezentuje aktualizované okruhy
      Hunt: Showdown dostává další důležitý patch

      Hunt: Showdown dostává další důležitý patch

      17. 5. 2022
      Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

      Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

      18. 5. 2022
      Chivalry 2 míří na Steam

      Chivalry 2 míří na Steam

      20. 5. 2022
      Test Drive Unlimited Solar Crown

      Test Drive Unlimited Solar Crown se odkládá

      19. 5. 2022
      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      19. 5. 2022
      Kosmický horor Hellpoint dostane rozšíření

      Kosmický horor Hellpoint dostane rozšíření

      18. 5. 2022
      Silent Hill 2 Remake, epizodická hra, plnohodnotné pokračování a projekt ve stylu P.T.

      Silent Hill 2 Remake, epizodická hra, plnohodnotné pokračování a projekt ve stylu P.T.

      16. 5. 2022

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář