Overstrike a čtyři hlavní postavy
BA: Ústředním bodem hry je asymetrický co-op, takže se patřičně soustředíme na každou postavu, její schopnosti a udělátka. Máme tu např. Daltona Brookse, bývalého žoldáka, který otočil mincí a přešel na tu lepší stranu zákona. Jeho tým – Overstrike 9 – má za cíl sundat teroristickou organizaci, pro kterou dříve pracoval. Snaží se být pro všechny vůdce a hrdina, ale zatím si v této roli moc nezvykl. Jeho hlavní zbraní je Mag-štít. Je to jak ofenzivní, tak defenzivní zbraň a co je nejlepší na všech našich zbraních je to, že vždy poskytnou uživateli nesobecký bonus. Dalton tak vyndá štít, aby ochránil sebe, ale také se za něj mohou schovat i ostatní členové týmu. Od přírody ale spoléhá spíše na hrubou sílu, která táhne kolegy dál.
Overstrike bude totožný na obou platformách – PS3 a X360.
Pak tu máme Jacoba Kimballa, který má elektrickou kuši, co střílí nabité šípy, které přišpendlí nepřátele a pořádně je proklepou elektřinou. Jacob je profesionální detektiv, je spravedlivý a čestný a věří na pravidlo etiky. Díky tomu se často dostává do konfliktu s Daltonem, protože ten věří na něco zcela jiného.
Třetí do party je Naya Deveraux, vlk samotář a mistrovská zlodějka. Je zvyklá pracovat sama, takže se snaží přijít na to, jak zapadnout do týmu a vytvořit osobní pouta. Její hlavní zbraní je stealth, takže často využívá kamufláž, aby se přiblížila na vzdálenost ruky a vysvětlila si to s nepřítelem hezky ručně.
Partu uzavírá Izzy Sinclair, která je tak trochu mladší, ale neméně obdařená vědkyně. Vytvořila zbraň, která vystřeluje znehybňující metalickou pěnu, která zasaženého protivníka absolutně odzbrojí. Poté do ní mohou ostatní střelit, což vyústí v explozi. Izzy se chová jako mladší sestřička skupiny, je velmi ambiciózní a impulzivní.
Overstrike a prostředí
BA: Je to futuristický svět, ale vše se stále odehrává na Zemi. Rozhodně se liší od všech předchozích her Insomniacu, nepřipomene vám ani Resistance, ani Ratcheta. Spoustu inspirace dostali vývojáři ze špionážních filmů. Vzali jsme si na paškál filmy jako Mission Impossible, sérii Jamese Bonda či Bourna, kde jsme se dívali na využité světy, místa na Zemi a celkový výpravný styl. Chceme, aby měli hráči pocit a zážitek z elitního týmu agentů, kteří cestují po celém světě a navštěvují exotické lokace. Hra ale také musí odpovídat dnešním standardům a komunitě, takže se hlavně soustředí na akci. Není to špionážní hra. Je to hra o lidech, kteří jdou do akce poté, co veškerá špionáž končí.
Overstrike a nový engine
BA: Byl to pro nás velmi šťavnatý rok. Insomniac byl vždy nezávislý, ale vždycky jsme zůstali u PlayStation. Nyní je pro nás ideální doba pořádně ozkoušet naši nezávislost. V současné době obměňujeme naši technologii a engine, aby v pohodě běžely na obou platformách. Mám pocit, že si spousta lidí řekne, že vyvíjíme napřed pro PS3, a až poté portujeme hru na Xbox360, ale tak to není. Vyvíjíme jeden zážitek, který bude totožný na obou platformách.
Engine jsme začali vyvíjet před třemi lety. Je postaven od základů a máme spoustu expertů, co pracovali na našem předchozím enginu, takže využívají hodně komponentů a konceptů ze zkušenosti.
To, co lidé viděli v traileru, je to, po čem jsme vždycky šli. Takže toho plánujeme i dosáhnout.
Overstrike a CG trailer
BA: V tomto projektu jsme chtěli přijít s humorem, pocitem z pořádného příběhu a vyčnívajícími postavami. To je opravdu součástí DNA Insomniacu. Také jsme chtěli ukázat skvělé a futuristické zbraně a kooperativní formát, takže nejlepším způsobem, jakým to šlo udělat byl CG trailer, nikoliv gameplay. Chtěli jsme představit postavy a svět, ve kterém se to bude odehrávat.
Overstrike a boss na konci traileru
BA: To bude jedna z postav ve hře. Nemůžeme o něm prozradit více, ale mohu vám říci, že jedno z témat, se kterými si ve hře pohráváme je schované nebezpečí. Ve všem je něco více, než se zdá na první pohled, takže narazíte na spoustu překvapení a lidí, kteří se zdají být bezmocní, ale nakonec se ukáží velmi smrtící.
Overstrike má na svědomí zkušený tým, který má za sebou sérii Resistance nebo Ratchet & Clank.
Overstrike a boti v kooperaci
BA: Ať už hrajete sám, nebo s kamarády, vždy budete mít pocit ustáleného týmu čtyř agentů. Máme jednoduchý systém drop-in drop-out, takže pokud jeden z živých hráčů odpadne, bude nahrazen AI řízeným botem. Jsme si plně vědomi podobného úskalí a problémů, které boti často přináší. Hrál jsem hodně her, kde byly boti buď absolutně nevyužitelní, nebo až příliš chytří a prakticky hráli hru za mě. My se snažíme najít rovnováhu, kde budou boti efektivní a schopní, ale stále nedokáží vést hru. Je to výzva, se kterou se pereme od samého počátku a máme specifické vývojáře, co se tím zabývají. V současné době to jde botům velmi dobře a vlastně jsou občas i lepší, než živí hráči.
Overstrike a cut-scény
BA: Rozhodně se držíme zpátky, co se počtu filmečků týče. Hlavním důvodem je samotný systém hry, který nutí hráče hrát v týmu, spolupracovat a být aktivní, takže nechceme každých pět minut zastavovat hru a spouštět cut-scénu. Rozhodně na ně ve hře narazíte, když to bude nutné z příběhového hlediska, ale snažíme se najít ten správný poměr.
Fantastickým příkladem je Left 4 Dead, především z hlediska in-game dialogů a rozhovorů. Mnoho hráčů během hraní jednoduše mlčí, takže je budeme doplňovat hlasy jejich postav v situacích, kdy to bude potřeba.
Overstrike a verze pro Wii U
BA: Rozhodně neplánujeme. Chceme se soustředit na dvě platformy a nebudeme to zbytečně rozdělovat jinam.
Overstrike a první ukázka gameplaye
BA: Bude to brzy, ale do detailů zacházet nebudu.
Zdroj: IGN
To bude šílená hra
Insomniacu se ten drop-in, drop-out nejak zalibil, co? Na tenhle pocin se skutecne tesim.
škoda že to nebude na pc