ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru

Michal Burian autor: Michal Burian
5. 3. 2015
v sekci Speciály
18
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 1328 ats
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

České studio SCS Software za svou dlouhou historii, která se datuje od roku 1997, vytvořilo mnoho zajímavých her, které utknuly v paměti zejména příznivcům simulátorů, kde řídíte kamion – série 18 Wheels of Steel a nejnovější již druhý díl Euro Truck Simulatoru. V SCS Software aktuálně pracují na expanzi do ETS2 a zároveň připravují zbrusu nový American Truck Simulator.

Ještě před prvními záběry z American Truck Simulatoru jsem dvěma zástupcům tvůrčího celku položil několik z mého pohledu zajímavých otázek, na které by veřejnost chtěla znát odpověď. Jde zejména o věci, o nichž se v kuloárech mluví, ale nikdo je oficiálně nepotvrdil, nebo věci, které by si mnozí ve hrách přáli.

Přiznám se, že jsem byl překvapen otevřeností Michala Turečka a Piotra Łuciuka. Při přípravě otázek jsem si říkal, že na některé otázky vůbec neodpoví a zahrají je do autu podobně jako velké vydavatelské společnosti při mnoha interview. To se ale nestalo a mne se dostalo odpovědi na všechny otázky, které jsem jim položil.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 106684

1.

Můžete se čtenářům Zingu představit a povědět něco o studiu SCS Software?

Dalo by se říci, že tento rok se staneme skutečně dospělou firmou 😉 Studio SCS SOFTWARE bylo založeno již v roce 1997, jeho zakladateli jsou Pavel Šebor, Martin Český a Petr Šebor. K nynější 18 leté dospělosti vedla dlouhá cesta přes zakázkovou výrobu, takzvané projekty vytvářené na míru pro vydavatele, než jsme se ustálili u tématu kamionových simulátorů a začali si je produkovat na vlastní pěst. Pro studio pracovala v prvních letech zhruba desítka vývojářů a tento stav přetrvával do doby vydání Euro Truck Simulator 2. S tímto projektem jsme zaznamenali obrovský úspěch, který nás posunul kvalitou a prodejními čísly do skupiny profesionálů, kteří vydávají AAA tituly.

Aktuálně SCS spolupracuje s cca pěti desítkami lidí, kteří se věnují nejen přípravě nových projektů, ale dále rozšiřují Euro Truck Simulátor 2. Značka SCS SOFTWARE se zatřpytila na výsluní herního trhu a získala si respekt. Zároveň jsme se stali živoucím důkazem, že lze uspět i v tak zdánlivě okrajovém segmentu jako je kamionový simulátor. Receptem na úspěch je naslouchat komunitě, pracovat na 100% a dávat průchod novým myšlenkám a nápadům.

Po úspěšné sérii 18 Wheels of Steel se vracíte zpět k americkým tahačům. Na co se fanoušci mohou těšit oproti starším dílům?

Při srovnání 18WoS a ATS musím vyzdvihnout, že aktuálně používáme mnohem lepší a robustnější game engine, který nejen lépe funguje, ale i vypadá. Velkých změn doznala také fyzika a AI. I když začínáme tento projekt s mapou Kalifornie, její projetí a kompletní explorování nabídne více zábavy a zážitku, než letmé projetí mapy v 18WoS ze západu na východ. Vývoj ATS sleduji od samého počátku a mohu upřímně říci, že hru stále vylepšujeme správným směrem, atmosféra oproti ETS2 je jiná, taková americká =) Prostředí, které tvoří města, krajina s vegetací i modely aut a kamionů, je velmi uvěřitelné a působivé.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 106683

1.

Proč nepokračujete se sérií 18 Wheels of Steel?

Tuto sérii jsme dělali jako kontraktoři pro našeho partnera v USA a nejsme vlastníci značky 18WoS. Navíc si myslím, že značka „Euro“  Truck Simulator si získala velké uznání a je velmi silná, proto se nabízí pokračovat v tomto formátu a přicházíme s „American“ Truck Simulator.

V ETS2 jsou města malá a celkově postavena na jedné šabloně. Budou v ATS města větší a třeba živější?

Je pravda, že v ETS2 je „původní“ Evropa takto postavena, ale jak můžete vidět, s mapovým DLC Going East jsme mapu postavili o kus lépe, naši fanoušci se mohou těšit na nadcházející mapové rozšíření Scandinavia, které je aktuálně to nejlepší, co jsme kdy připravili. Města jsou rozlehlejší, individuálnější a více realistická. Viz například náš blog post o Oslo. A na stejném principu je stavěna i mapa v ATS. Máte se tedy na co těšit!

Kocem roku 2014 jste oznámili kontrolní váhy, kde budeme muset zastavit. Jak budou fungovat? Bude ve hře např. náklad, který nebude splňovat předpisy?

Vážící stanice je nová featura ve hře, která opět o kousek více přiblíží hráči život amerického řidiče kamionu. Jejich použití při přepravě je v USA zcela běžné. Naším cílem je hráče motivovat k bezpečné jízdě, proto nebudeme ve hře poskytovat náklady, které by nesplňovaly nařízení a předpisy. Jediná penalizace bude za vyhnutí se povinného převážení.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 103839

1.

Rig'n'Roll od 1C v roce 2010 přišel s animacemi při nakládání návěsů, stejně tak při čerpání paliva. Máte něco takového v plánu v ATS?

Je potřeba říci, že ETS2 a ATS sdílí stejný engine a většinu featur. To je důležité proto, abychom oba dva projekty mohli pro následující léta udržovat živé a rozšiřovat je. Aktuálně se soustředíme na jiné vlastnosti, které považujeme za zásadnější, než doplňkové animace. Pravdou je, že právě tyto animace máme na našem interním wish listu, takže je docela možné, že se v budoucnu objeví ve hře.

Kolik kilometrů bude mít základní mapa American Truck Simulator? V 18 WoS byla i severní část USA se sněhem. Bude i v ATS sníh a namrzlá vozovka?

Dobrá otázka, nikdo však celkové km cest zatím nepočítal =) Nyní však mohu potvrdit, že mapu vytváříme v měřítku 1:34,5, což nám dává možnost zpracovat a pokrýt více měst v každém státu. Při releasu ATS zde sníh určitě nebude, jelikož začínáme slunnou Kalifornií a pokračujeme při budování herní mapy směrem na východ.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 103360

1.

Pro ETS2 vznikl populární fanouškovský multiplayer. Plánujete hru více hráčů v ATS? Pokud ano, bude v multiplayeru možnost založit virtuální firmu s ostatními hráči?

Sníme o tom vyvinout plnohodnotný multi player, který bude obsahovat jak featurky ze singleplayeru, tak ty podstatné pro multiplayer, jednoho dne se tohoto určitě dočkáte. Náš plán pro nejbližší budoucnost v této věci je rozšířit World of Trucks projekt o VTC, tedy systém pro virtuální firmy, který bude robustní a pokryje veškeré požadavky hráčů spojené s tímto formátem.

Jak daleko jste ve vývoji ATS? Už máte stanovené nějaké datum vydání? Můžete případně prozradit, alespoň měsíc nebo část roku?

ATS vznikl jako malý projekt, ale jak jde čas, měníme názor na to, jak by měla vypadat první verze, kterou uvedeme na trh. Chtěli jsme začít s jedním truckem a jedním státem, ne však bez potřebné licence. Nyní jsme blíže myšlence mít připravené navazující státy na Kalifornii a více licencovaných truck brand ve hře. Stále se držíme téma nevydávat hru bez licencí, doposavad probíhají náročná jednání o jejich získání.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 106682

1.

Kolik druhů tahačů bude v základní verzi ATS. Budou nějaké nové náklady, oproti ETS2? Přímo se nabízí road train (více vleků za návěsem)

Ideálně bychom hovořili o 4 tahačích, vše však záleží na vyjednávání s výrobci. Pro ATS jsme vytvořili nové návěsy a nové typy nákladů, které jsou specifické pro USA. Road trainy však při vydáni ATS nebudou obsaženy.

Dočkáme se i velkých tahačů s “ložnicí” (Kenworth W900 Long)?

Kenworth W900 L je jedna z variant, o které jednáme. Držte nám palce =)

Přemýšleli jste o tom, že by hráč mohl více upravovat interiér tahače?

Ano, přemýšleli a již jsme se vydali na tuto cestu k realizaci. Je to jedna z věcí, kterou bychom chtěli implementovat do hry v blízké budoucnosti.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 101523

1.

V Long Haul byla možnost si koupit vlastní návěs. Bude tahle možnost v ATS? Pokud ano, dovolíte hráčům si návěs upravit podobně jako tahač?

Tuto vlastnost máme v plánu, implementace však vyžaduje mnohem více času a úsilí, rádi bychom ji obsáhli v mnohem detailnější formě, než bylo právě v LH, což na druhou stranu vyžaduje výše uvedené. Aktuálně vám nemohu přislíbit, že se objeví v blízkém časovém horizontu.

Můžete nám prozradit něco o kariéře? Bude podobná jako v ETS2 nebo prožijeme příběh řidiče trucku?

ATS a ETS2 stojí na stejném jádru, drtivá většina vlastností a funkcionalit je mezi projekty sdílena. Jak jsem uvedl výše, to nám umožní hry udržovat a rozšiřovat paralelně pro příští léta. To však vyžaduje, aby i základní mechanizmy zůstaly zachovány, proto kariéra bude stejná jako v ETS2.

Pro ETS2 chystáte nový systém nasvícení a počasí, stejně tak DLC Scandinavia. Můžete tyhle dvě novinky představit našim čtenářům?

V době vydání ETS2, což je více jak 2 roky zpět, vypadal ETS2 dobře. Uznali jsme však, že doba se mění a je potřeba dát hře nový kabát. Nové nasvícení dává hře šmrnc a vzhled hry vzniklé v roce 2015, zároveň díky novému systému flares jsou vozidla lépe vidět za zhoršených povětrnostních podmínek i na monitorech s nižším rozlišením obrazovky. Toto se také týká lamp, reklamních poutačů a ostatních světel ve hře. S tím jsme také přinesli dva nové sety skyboxu. Vypadají opravdu nádherně.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 106494

1.

Kdy hodláte oficiálně oznámit Euro Coach Simulator? Můžete nám o něm něco prozradit?

ECS byl na začátku zamýšlen jako malé DLC k ETS2, to se v čase změnilo a začali jsme brát ECS jako plnohodnotnou hru, která vyžaduje více nových modelů, více autobusů, implementaci s World of Trucks webem. Nakonec jsme se ale přiklonili k tomu pojednat dálkové autobusy jako rozsáhlé DLC ve světě ETS2, s novými featurami, jako je sledování spokojenosti cestujících, vícero zastávek na cestě do finální destinace, apod. Aktuálně nemohu nastínit více informací, pokud však chcete být v obraze, sledujte naše informační kanály blog.scssoft.com a twitter.com/scssoftware.

Piotr Łuciuk & Michal Tureček
community managers

Štítky: American Truck SimulatorEuro Truck Simulator 2SCS Software
Předchozí článek

Jak platit za hry později a bez navýšení ceny?

Další článek

Oznámen Rock Band 4 pro PS4 a Xbox One

Související články

Idaho pro American Truck Simulator
Novinky

Idaho pro American Truck Simulator

před 6 měsíci
Euro Truck Simulator 2: Cesta k Černému moři
Novinky

Euro Truck Simulator 2: Cesta k Černému moři

před 1 rokem
Zing.NEWS: Nový patent Sony, konkurence ETS 2 a recenze Star Wars
Videa

Zing.NEWS: Nový patent Sony, konkurence ETS 2 a recenze Star Wars

před 1 rokem
Další článek
Rozhovor s SCS Software nejen o American Truck Simulatoru 26149 rockband4 promo illustration

Oznámen Rock Band 4 pro PS4 a Xbox One

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    18 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    13 Autoři komentářů
    SamFishersteffan_vlmorreloMartasZLACzechNeverEnd Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      SamFisher
      Komunita
      Level 53
      SamFisher
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 4. 2015 11:53
      steffan_vl
      Komunita
      Level 13
      steffan_vl
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Hraji ETS2 sice nadšeně, leč na počítači, který byl poměrně hluboko pod minimální konfigurací už v době vydání. Neukončí nové patche ‚modernizující vzhled‘ mou téměř každovečerní relaxaci za volantem kamiónu? Doposud to byl (až na drobné beta-problémy) příklad poměrně vzorné optimalizace. Přiznám se, že hru jsem koupil až poté, co jsem v úžasu zíral na to, že demo se na mém historickém sčotu nejen rozeběhlo, ale dalo se i hrát. Asi nezbývá než věřit a doufat.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      6. 3. 2015 12:13
      morrelo
      Komunita
      Level 40
      morrelo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Přesně tak. Ve skutečnosti značnou část testerů pro SCS Software a hračů ETS 2 tvoří řidiči tahačů. Na SCS fóru se třeba najdou příběhy truckerů, jak zrovna jeli po té samé trase jako v ETS 2 a potkávali stejné milníky apod.

      Jinak pěkný rozhovor, sice moc nových informací neuniklo, ale rozhodně zajímavé čtení.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      6. 3. 2015 10:01
      MartasZLA
      Komunita
      Level 38
      MartasZLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo DLC je spousta bohužel jen ty malé.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      6. 3. 2015 8:40
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 45
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      RedMasterSK: Aha, tahle mě nenapadla, dík :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      6. 3. 2015 6:19
      RedMasterSK
      Komunita
      Level 21
      RedMasterSK
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Inak po dlhej dobe opäť článok, ktorý za niečo stojí, len tak ďalej zing! :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 23:37
      RedMasterSK
      Komunita
      Level 21
      RedMasterSK
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      CzechNeverEnd: sú rôzne DLC čo pridávajú skiny na kamióny, nové náklady a podobne.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 23:35
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 45
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Martas: kolik je DLC? Není zatím jenom Going East?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 18:57
      MartasZLA
      Komunita
      Level 38
      MartasZLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo to bude bomba. Do teď mám koupeny všechny DLC a budu v tom pokračovat.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 18:36
      tonycz1982
      Komunita
      Level 1
      tonycz1982
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Už se těším zas o hodně moc víc. Dík za článek

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 18:31
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 45
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Ebolus: Tak to je paráda! ! ! :) Sice jezdím jenom se svým Volvem, ale tohle mi tam chybělo. :lol: :dance: :thumbup:

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 18:11
      Ebolus
      Komunita
      Level 32
      Ebolus
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      CzechNeverEnd: Mercedes zatím ve hře není, ale licenci na něj už mají a v nějakém dalším patchi by měl být přidán. [ odkaz ]

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 16:01
      Balthasar
      Komunita
      Level 38
      Balthasar
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Děkuju za článek pánové…. . konečně nějaké pořádné info

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 15:15
      onefootman
      Komunita
      Level 35
      onefootman
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Lootmaster: Jezdil jsem cca 8 let a ETS2 hraju od vydani :-) …

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 14:45
      zandetsu
      Komunita
      Level 40
      zandetsu
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pěkné počtení. :thumbup:

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 3. 2015 14:42

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      9. 1. 2021
      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      14. 1. 2021
      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      13. 1. 2021
      Objednávky konzole PS5 ve stylu PS2 zrušeny kvůli výhrůžkám

      Objednávky konzole PS5 ve stylu PS2 zrušeny kvůli výhrůžkám

      11. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      148
      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      87
      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      40
      Bethesda oznámila práci na nové Indiana Jones hře

      Bethesda oznámila práci na nové Indiana Jones hře

      34
      Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

      Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

      17. 1. 2021
      Na Nintendo Switch se Hitman 3 podívá také v lednu

      Na Nintendo Switch se Hitman 3 podívá také v lednu

      17. 1. 2021
      Curse of the Dead Gods brzy v plné verzi

      Curse of the Dead Gods brzy v plné verzi

      17. 1. 2021
      Sedm fotek z nového Mortal Kombat filmu

      Sedm fotek z nového Mortal Kombat filmu

      17. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Johny: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • AsuraCzech: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • Lincoln: Na Nintendo Switch se Hitman 3 podívá také v lednu
      • Martin Zavřel: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • AsuraCzech: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • bokas: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      Outriders představují výhody PC verze

      Outriders představují výhody PC verze

      15. 1. 2021
      Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

      Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

      17. 1. 2021
      AMD na CES představilo nové procesory pro notebooky

      AMD na CES představilo nové procesory pro notebooky

      12. 1. 2021
      Ubisoft pracuje na hře ze světa Star Wars

      Ubisoft pracuje na hře ze světa Star Wars

      13. 1. 2021
      Autoři Grim Dawn pracují na strategii

      Autoři Grim Dawn pracují na strategii

      14. 1. 2021
      Nejstahovanější hry roku 2020 na PlayStationu

      Nejstahovanější hry roku 2020 na PlayStationu

      14. 1. 2021
      Stronghold: Warlords odložena

      Stronghold: Warlords odložena

      12. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2020 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář