Tak jsem si zase jednou odskočil od tvorby poslední zimy a vzniklo něco, na co jsem celkem hrdý. Jedná se o částečně sandboxovou hru kde bude vaším úkolem tvořit příběh.
Pojďme se tedy na hru podívat trochu zblízka
I když to tak mnohdy nevypadá, na příběhu mi u mých her velice záleží. Proto jsem na tenhle kousek obzvlášť pyšný protože příběh si totiž budete tvořit vy sami. Díky možnosti ovládat tři postavy najednou (kluka, psa a princeznu) bude jen na vás jak se příběh bude odvíjet.
Navíc, každou vaši akci si hra zapíše, vy se tak díky hraní stanete spisovatelem. Příběhy sice díky velikosti projektu budou jen na pár řádek, ale myslím, že i tak se hráč dostatečně vyblbne.
Váš příběh se pak uloží do externího txt souboru (u offline verze) nebo ho budete mít možnost publikovat na zdi (facebook verze)
Tolik k tomu co jsem psal jinde. A teď něco o té těch věcech, o kterých jsem ještě nepsal…
Práce na hře pomalinku postupují. Přidávám další předměty, řádky textu, animace a tak dále. Pokud tohle člověk dělá sám, jde to pomaleji i když se jedná o miniprojekt. Věřím ovšem, že po dokončení téhle hry se mi konečně podaří sestavit stabilní tým lidí co jsou naladěni podobně jako já.
U tohohle projektu jsem se pokusil o nový styl pxa. Postavičky se konečně relativně slušně hýbou. Ti co sledují mou tvorbu určitě ví, že všichni mí dosavadní hrdinové hýbali pouze nohama.
Novou grafiku jsem jen tak mimochodem hned využil a upravil si šablonu na webu Dokonce se mi nějak povedlo docílit toho že vypadá „normálně“ při všech rozlišeních.
Taky bych se rád zmínil v čem vlastně dělám. Pro rádobyprogramování používám game maker studio. Mám k němu i html5 modul díky kterému můžu tvořit i online a facebookové hry.
Pro grafiku přepínám mezi programem Pyxel (pro kreslení) a game maker sprite editorem (pro animaci)
Tak, a to je asi všechno. Pokud by tohle náhodou někdo četl a ještě větší náhodou by ho zajímalo něco o vývoji, neváhejte a ptejte se v komentářích.