ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

  • Videa
    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

  • Preview
    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

  • Videa
    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

  • Preview
    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG

Lasman autor: Lasman
23. 2. 2015
v sekci Blogy čtenářů
0
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10249
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Bude tomu už přes půlrok, co jsem zde na Zingu recenzoval Gothic I. I přes své mouchy (a že jich nebylo málo) jsem si hru užil jako dlouho žádnou hru předtím. Pokračování onoho, dnes už kultovního titulu, mě však dokázalo svou rozsáhlostí a propracovaností vtáhnou na ještě delší dobu. Po sedmdesáti hodinách hraní jsem konečně u konce. Můj dojem z tohoto věčně opěvovaného titulu se vám nyní pokusím prezentovat.

 

Po půl roce dobrodružství pokračuje

To první, co mě na Gothicu II velmi překvapilo, byla jeho návaznost na předchozí díl. Vše začíná prakticky ve stejném okamžiku, v jakém předchozí díl skončil. Do kůže reka, bezejmenného hrdiny, jsem se dostal až po několika týdnech událostí od úvodního videa. Na začátku jsem byl svědkem menší rekapitulace předchozích událostí a seznámil jsem se s primární zápletkou, jíž jsem se povětšinu hraní věnoval. Následovalo menší rozehrání. Po pár krocích jsem pocítil příjemné zlepšení. Ovládání je citelně vylepšené. A co víc, nyní mohu sbírat předměty pomocí myši! Bohužel nebo spíš bohudík se už nemůžu pomocí skoků pohybovat rychleji než během. Trochu jsem se pošťoural v čarodějově věži, pobral jsem pár (čti všechny) věci, které ležely kolem, a vydal jsem se na průzkum. Celou dobu mě zmocňoval pocit: „To je neuvěřitelné, zase jsem tady.“ „Starý dobrý Gothic, jak ho pamatuju.“ Po pár nalezených pokladech a setkáních se starými známými jsem pocítil jedinečnou atmosféru, jakou hry z Gothic univerza skýtají. Podpis studia Pyranha Bytes je na Gothic II znát více než dobře. Zkusil jsem si seslat kouzlo, skolit přerostlou štěnici pomocí luku a po staru vyřídit bestii pomocí zbraně. Jednoruční zbraní. Na tu nedám dopustit.

 

1 z 1
- +
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10249

1.

 

Khorinis, město příležitostí

 

No a jak čas šel, zabloudil jsem do obrovského přístavu, města příležitostí Khorinidu. Po vstupu do města mi bylo jedno jasné. Tady zkejsnu na hodně dlouho. Tipoval jsem deset hodin, ale ve výsledku to bylo nejmíň dvacet. Khorinis celkově je neskutečně propracované město plné úkolů, zajímavých i méně zajímavých postav. Člověk má pocit, že je tu pořád co dělat. Po opuštění hradeb jsem se krom nestvůr dostal do boje s ještě jedním soupeřem. Vyšší obtížností. Ony začátky v Gothicu nikdy nejsou zrovna snadné. A to, že souboj s prasetem musíte opakovat čtyřikrát, vás příliš nepovzbudí. Ale jde to. Na většinu nestvůr si jde najít taktiku. Úskok – sek- úskok – úskok – sek, funguje ve většině případů. Dále máte k dispozici magické svitky a střelné zbraně (tvůrci přidali kuše a ty já miluji, ať už jsou kdekoli). No, a když ani tohle na skolení stvůry nestačí, je na čase být kreativní. Zalagnout nestvůru o kámen a pak do ní střílet, vlákat ji do vody a nechat ji nečinně splývat a mezitím sekat nebo ji přilákat k hradbám, kde se vám dostane pomoci od NPC. To je jen výčet strategií jak vyzrát na, jinak nepřemožitelné stvůry.

 

 

1 z 1
- +
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10251

1.

 

Jedinečné charakteristické dialogy

 

Herní svět Gothicu II je mnohonásobně rozlehlejší, než svět Gothicu I. Ale obsahově celkem chabý. Krom města, které se opravdu povedlo, jsou to jen samé farmy a lučiny. Stále stejně vypadající lesíky, jeskyně. Na odporně zelenou zeleň zelenající se kam jen oko dohlédne, jsem začal být alergický. Malá variabilita lokací je nudná a stereotypní. Co však na Gothicu II zbožňuju, jsou rozhovory. Líbí se mi, jak jsou prokládány otázkami, které jsou úplně zcestné, a ještě víc miluji zábavné odpovědi na ně. Hned jsem si vzpomněl na jednu z mých prvních otázek z Gothic I. Chlapíka jménem „hlídač mostu“ jsem se hloupě zeptal „Co tady děláš?“ A on mi stroze odvětil „Co asi? Hlídám tady most.“ Na rozhovorech je také skvělé to, že nikdy přesně nevíte, jak NPC na danou otázku zareaguje. Jsou postavy, které nejdou pro ránu daleko, a které se do vás pustí i za mírně nejapnou poznámku. Stejné to je se smlouváním. Jsou postavy, u nichž jste schopni stlačit cenu na polovinu počáteční částky. A pak jsou tu postavy, které vás jen za pokus o smlouvání nekompromisně pošlou do háje. A máte po kšeftu. A pokud byl tento obchod součástí nějakého questu, máte i po questu. Takový je holt život v Gothicu.

 

 

1 z 1
- +
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10252

1.

 

Nostalgie…

 

Už na začátku jsem se letmo zmínil o „starých známých.“ Jsou to dobře známé postavy z prvního dílu. Tady jsem narazil na menší problém. A sice Gothic II je protkaný skrz na skrz postavami a hlavně událostmi z prvního dílu. Jsou zde celé zástupy „starých známých,“ na jejichž roli z Gothic I jsem si už nemohl vzpomenout. A to jsem hrál Gothic II pouhé dva měsíce po prvním dílu! Částečně za to může moje chabá paměť na jména všeho druhu, ale hlavně za to může fakt, že v Gothic I měly všechny postavy skoro stejné obličeje. Já si moc dobře pamatuju na hlídače, který mě nechtěl pustit to horní části starého tábora. Na kuchaře, který mi vaříval ragú ze žravých štěnic. Ale za boha si nevzpomenu, jak se tito dva jmenovali. A když na ně takhle narazím při hraní Gothic II, těžko si je spojím. Vždyť jeden vypadal jako druhý. Je to celkem škoda, hodně mi toho uniklo. Staří známí se vám sice snaží připomenout, kým jsou, jenže jsou moc struční. Těch pár lámaných vět mi málokdy stačilo, abych si charaktery pospojoval. Budete-li hrát Gothic II, důrazně doporučuji vrhnout se do ní co nejdříve po Gothic I. Dokud máte vše v živé paměti. Jediný, na koho jsem si po těch dvou měsících spolehlivě vzpomněl, byl Diego.

 

 

1 z 1
- +
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10253

1.

 

Dilema

 

Jak hra pokračuje, a vy se prokousáváte první kapitolou, čeká vás důležitá volba. Stejně jako v Gothic I, i zde si budete muset vybrat jednu ze tří dostupných frakcí. Čekají na vás paladinové, hrdinní stoupenci dobra, rytíři ve službě boha Innose. Déle žoldnéři – sdružení prosazující nezávislost zdejších statkářů. Jsou to dobří chlapi, většina z nich je z Gothicu I a i když jsou jejich hlavní motivací peníze, nepřišli o vlastnosti jako čest a dobré úmysly. O mázích toho není příliš co povědět. Tvrdošíjní stoupenci boha Innose, silně věřící skupina tak trochu jiných bojovníků, kteří se místo meči ohánějí kouzly. Kouzlit budete moci, ať jste se přidali k jakékoli frakci. Jen mázi však svedou čarovat, aniž by potřebovali magické svitky. Volba jedné ze tří frakcí je nesmírně podstatná. Vaše rozhodnutí se s vámi potáhne do konce samotné hry. Je nutné zvážit všechny benefity, jež cechy nabízí. Člověk si musí najít styl boje, který mu bude nejvíce vyhovovat. A taky musí zvážit prostředí, které je mu nejbližší. Já si nakonec vybral paladiny kvůli blyštivým zbrojím, které mě bili do očí, když jsem procházel kolem jejich členů. Ale zpětně bych si vybral žoldnéře. Tamní členové mi byli nesrovnatelně bližší než nabubřelí paladinové.

 

 

1 z 1
- +
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10254

1.

 

Nepovedená hlavní zápletka

 

Jaksi jsem se zapomněl zmínit, o čem vlastě druhý Gothic je. Do světa Khorinidu vtrhla hrůzostrašná armáda temnot. Krvelačné zástupy orků už se nemohou dočkat, až si své břitvy ušpiní lidskou krví. A v čele této armády stojí bytosti ze všech nejobávanější. Draci. A náš hrdina „The Chosen One,“ je bude muset, jak už správně tušíte, zlikvidovat. Na začátku druhé kapitoly se vám odhalí úplně nový svět. Teda, nový svým způsobem. Opět se podíváme do starého dobrého hornického údolí (pro neznalce, to je to území z Gothic I). Procházet hornickým údolím a sledovat co se tu stalo, to byla učiněná nostalgie. „Tohle je to jezírko, kde to všechno začalo.“ „Na tomto místě jsem se za láhev piva dozvěděl užitečné informace o lovu,“ říkal jsem si sám pro sebe při pohledu na místa, kde jsem onehda strávil nějakých čtyřicet hodin. Hornické údolí se radikálně změnilo. Jednak ztratilo barvu – nyní vypadá tak nějak sešle. Dále se zde usadily houfy orků, které si dokonce kolem trosek hradu starého tábora vybudovaly osadu. A jistou část této země dokonce pokryla sněhová peřina. Nadšení a nostalgie však velmi brzy opadly a já si uvědomil, jak neskutečně prázdné a odbyté hornické údolí vlastně je. Jediné NPC postavy se schovávají ve starém hradě a ve zbytku světa narazíte jen na jediného živáčka. To se tvůrcům moc nepovedlo. Hornické údolí má svůj potenciál a tvůrci ho zabili tím, že na jedno místo plácli tucet NPC, zbytek světa vyplnili stovkami nestvůr a hotovo. Škoda.

 

1 z 1
- +
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 10250

1.

 

Úpadek a stereotyp

 

Po mdlé druhé kapitole přišla o něco příběhovější třetí kapitola. Došlo zde k prohloubení zápletky a já začal poprvé pociťovat stereotyp. Ani ne proto, že jsem hru hrál už přes padesát hodin, ale spíš proto, že to, co jsem na první kapitole zbožňoval, bylo nenávratně pryč. Vážný pohled postav na nynější události se mi tuze nezamlouval. Ten skvělý odlehčený styl z první kapitoly byl nenávratně ztracen a s každou další kapitolou jsem si více a více přál hru dohrát. Šestá kapitola pak byla nuznost sama. Táhlý koridor, který násilně oddaloval hráče toužícího po dokončení hry. Vlastně šlo o jakýsi skalní chrám, v němž jsem řešil logické hádanky na úrovni prvního Tomb Ridera. Popravdě nechápu, proč tvůrci zahodili skvělou zápletku z první kapitoly o nadvládě a svobodě zdejších statkářů a vrhli se na ultraklišoidní zápletku o napadení světa temnotou a heroické záchraně spočívající na bedrech vaší osoby. Protože jen vy jste ten vyvolený, který dokáže odvrátit zlo a vrátit světu rovnováhu. Celé to zachraňují skvělé postavy, díky nimž jsem se na dokončení příběhu těšil. Na příběhu je chvályhodný jen fakt, že vám sami stoupenci temnot rádi vysvětlí, co je žene za zkázou lidské civilizace a snahou o nadvládu nad světem. Hodně mě potěšilo, že jsem mohl vést s draky dlouhé debaty o jejich nekalých úmyslech, o jejich přesvědčeních a pohledech na lid. To však bohužel nestačilo.

 

Závěr

 

Celkem se nabízí otázka, který ze dvou Gothiců je lepší. Inu, co do atmosféry dominuje jednička. Život pod kopulí na mě zapůsobil o dost víc, než farmaření v Khorinisu. Hlavní zápletka byla opět lepší v Gothic I. Snahy opustit trestaneckou kolonii s přehledem přebíjejí zápletku o záchraně světa před zlem. Ale ve věcech jako hratelnost, možnosti, rozsah světa a celkový obsah značně dominuje Gothic II. V mých očích jsou obě hry skoro vyrovnané, osobně bych se přeci jen přiklonil ke Gothic II. A k hodnocení. Spolu s datadiskem Noc Havrana, o němž se důkladně rozepíši v dalším článku, byla PRVNÍ KAPITOLA Gothic II vůbec nejlepším RPGčkem co jsem kdy hrál a jednou z velmi mála her, které si zaslouží desítku. Ale zbylým pěti kapitolám bych nedal více než 6/10. Bídnou zápletku sice zachraňují silné charaktery a výmluvní draci, slastného pocitu, jaký jsem pociťoval v první kapitole, se mi už nedostalo. Jste-li byť jen okrajoví fanoušci RPG žánru, dejte sérii Gothic šanci. A jste-li skutečnými fanoušky RPG žánru, máte Gothic už dvakrát třikrát vyhraný, nemám pravdu?

Recenze

Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG

8 Hodnocení

Kritéria hodnocení

  • Hodnocení hry 0
Předchozí článek

Cyklus denní doby a počasí z Project Cars

Další článek

Jednohubky k snídani – úterý 24. února

Související články

Lust from Beyond se zpozdí
Novinky

Lust from Beyond se zpozdí

před 5 hodinami
Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie
Novinky

Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie

před 7 hodinami
Electronic Arts oznámili množství rozdaných SW: Battlefront II skrze EGS
Novinky

Electronic Arts oznámili množství rozdaných SW: Battlefront II skrze EGS

před 9 hodinami
Další článek
Gothic II – Ztělesněná představa o dokonalém RPG 25987 xbox one

Jednohubky k snídani - úterý 24. února

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      22. 1. 2021
      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      21. 1. 2021
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      23. 1. 2021
      Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

      Recenze HITMAN 3

      23. 1. 2021
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      88
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      73
      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      57
      Resident Evil: Village – termín, platformy, sběratelka, demo

      Resident Evil: Village – termín, platformy, sběratelka, demo

      37
      Lust from Beyond se zpozdí

      Lust from Beyond se zpozdí

      26. 1. 2021
      Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie

      Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie

      26. 1. 2021
      Electronic Arts oznámili množství rozdaných SW: Battlefront II skrze EGS

      Electronic Arts oznámili množství rozdaných SW: Battlefront II skrze EGS

      26. 1. 2021
      První DLC do Immortals Fenyx Rising za pár dní

      První DLC do Immortals Fenyx Rising za pár dní

      26. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Fletcher Hill: Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie
      • Lazarski: Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici
      • witcherrr: Electronic Arts oznámili množství rozdaných SW: Battlefront II skrze EGS
      • Rivers25: Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie
      • Lincoln: Projekt 007 by mohl být začátkem nové James Bond trilogie
      • Draper: Electronic Arts oznámili množství rozdaných SW: Battlefront II skrze EGS
      LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nabídne 300 hratelných postav

      LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nabídne 300 hratelných postav

      25. 1. 2021
      Nejvýnosnější hry na digitálním trhu za srpen

      Co náš čeká ve Fall Guys v sezóně 3.5?

      26. 1. 2021
      V únoru vyjde point & click adventura Mutropolis

      V únoru vyjde point & click adventura Mutropolis

      22. 1. 2021
      První DLC do Immortals Fenyx Rising za pár dní

      První DLC do Immortals Fenyx Rising za pár dní

      26. 1. 2021
      Pracují Vicarious Visions na remaku Diabla II?

      Pracují Vicarious Visions na remaku Diabla II?

      24. 1. 2021
      Pokuta od EU pro Valve, Capcom a další společnosti

      Pokuta od EU pro Valve, Capcom a další společnosti

      21. 1. 2021
      V únoru se dočkáme ambiciózní soulsovky Shattered

      V únoru se dočkáme ambiciózní soulsovky Shattered

      21. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář