Paul Weir ze studia Eidos Montreal by se měl rozpovídat o výhodách využití generativní hudby ve hrách, ukázat vlastní generativní systém vytvořený pro hru (GRAMPS), prezentovat klíčové vlastnosti a techniky. Také bychom se měli dozvědět, jak může využití skladatele a zvukaře v jedné osobě prospět k vytvoření unikátní zvukové stránky.
Jedná se o první pořádnou zmínku o čtvrtém dílu veleznámého simulátoru zloděje od května roku 2009, kdy byl titul oficiálně oznámen. GDC potvrdilo také informační nášup ze strany třetího dílu válečné FPS Battlefield. Christina Coffin ze studia DICE by nám měla představit nové grafické vychytávky a především vymoženost s názvem SPU-based Deferred Shading, kterou studio využívá pro realistické ztvárnění světelných efektů a jejich interakce s prostředím.
GDC 2011 se koná v San Francisku v období od 28.února do 4.března. Těšíme se.
No hurá, zdálo se mi, že Thief snad umřel.
Doufám že se posunou zase o další level dál
Tiez som zvedavi na Frostbite 2. Snad odstranenie podpori Directx 9 sa odzrkadli v kvalite – lepsia optimalizacia pre Directx 11.
taky se těším
Tak na to jsem zvědavej, aspoň se člověk dozví co dokáže ten jejich novej engin Frostbite 2.
Wow, tak tomu říkám oznámení. Už jsem zvědav, i když se bude jednat více méně o technické věci na Frostbite2 engine jsem natěšen!