O tuto myšlenku se podělil s návštěvníky DICE summitu, jimž sdělil, že šlo ve své podstatě o jednoduchou volbu priorit.
WoW zaznamenalo raketový úspěch a logicky se mu muselo studio věnovat důkladněji, avšak v té době už část týmu pracovala i na druhém Starcraftu.
„Museli jsme si vybrat. Jednoduše jsme nemohli dělat všechno,“ prozradil Morhaime. „Nebylo to zkrátka prostředí, v němž by projekt jako Ghost mohl obstát.“
Doplnili jsme informace a hru přidali do katalogu
Starcraft Ghost byl už v betě dost velký propadák a bylo by potřeba hru od základu předělat, čímž by zaměstnali část týmu něčím, o čem nevěděli, jestli něco vydělá. O hře se nic moc neví protože prostě nevyšla a to je dobře. Lepší než aby vyšel nějakej propadák jak to dělají jiná studia.
to Playman: Máš pravdu, nebylo
O Starcraft Ghost toho moc zde na Zingu asi nebylo moc napsáno, jinak si totiž nedovedu vysvětlit skutečnost, že o této hře nevím zhola nic .