Bulletstorm má vyjít již 25. února aktuálního kalendářního roku (v USA o tři dny dříve) pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360, až dnes jsme se však dozvěděli smutnou zprávu. Pokud jste se těšili, že si budete vytvářet nebo stahovat fanouškovské úrovně, tak vás tvůrci zklamou, podle nejnovějších informací bude PC verze bez kódovacích nástrojů.
„Pokud bychom chtěli hráčům nabídnout editor levelů, museli bychom provést změny v Unreal Editoru, což souvisí se samotným skillshot systémem, u něhož jsme strávili dlouhé roky a spoustu času jsme věnovali také vyvážení zbraní. Teď už si jen vybrat, máme udělat editor, který vyjde společně s hrou nebo máme doladit samotnou hru?,“ zní odpověď vývojářů na oficiálním fóru Epic Games.
Příspěvek tvůrců poukazuje na to, že nemají další zdroje, které by investovali do programátorů, jenž by se věnovali právě módovacích nástrojům. Je tedy jisté, že Bulletstorm v den vydání bude bez editoru, avšak nikdo nezamítl, že by mohly být nástroje uvolněny v nějaké chystané aktualizaci hry.
*top 5
Bulletstorm se mi líbí, ale z prostého důvodu si ho nemam v planu koupit Borderlands je v mem to 5 a todle mi proste pride jako uzasna kopie, ale spatna hra to neni
Škoda, ale co V případě Bulletstormu mi to tolik nevadí.
Je to škoda, ale zase se můžou více zaměřit na jiné věci no…
absence editoru ubere spoustu herní doby, to je vážně velká škoda…
Ty vývojáři by v tom měli mít roli
Amahara : Sama síce nie, ale ja už predobjednávku mám Škoda, že lokalizácia chýba
Zajímalo by mě, jestli jsou k Bulletu CZ titulky …?
Tak tomuhle říkám marketing. "Jo a tahle hra se předobjednává sama".
Fildus: Souhlasím a doufám že dají kvality jinam
Docela škoda, ale jestli místo toho doopravdy raději vyladili hru, tak to je možná lepší.