Balíček dosahuje velikosti jednoho giga a je k dispozici všem majitelům PC verze hry, kteří k němu samozřejmě dostanou přístup zcela zdarma.
Jakmile si ho stáhnete a nainstalujete je nicméně třeba ještě hře umožnit využívat nových textur v menu.
Na závěr jen menší upozornění, studio tento patch doporučuje především zájemcům, jejichž stroje disponují grafickou kartou o celkové paměti alespoň 1024 MB a samozřejmě podporou DirectX 11.
Recenzi Dragon Age II vám přineseme dnes v 18:00.
Machine78: V tom je ale DA2 nadherne. I pokud se budes drzet jen hlavni dejove linky, bohate ti vystaci na takovych 25 – 30 hodin cisteho casu. Pokud se budes venovat vedlejsim ukolum, tak jeste na mnohem dele. Navic, vedlejsi ukoly v DA2 jsou sice ve sve podstate proste, ale pevne svazane s pribehem, takze obcas ani netusis, ze hrajes vedlejsi quest
Rosťa: nikdo na to neplive říkám jen svůj názor, upřímě řečeno jedničku jsem měl celkem rád, a grafika mi nevadila u dvojky mě to samé dost irituje, nebo jak bych řekl sere. A co se týče délky, je pravda že já RPG hry jedu většinou hlavním dějem, protože když jsem se někdy u podobných her pustil do vedlejších questů, tak je to většinou takové to přenes tuto listinu z bodu A do bodu B, jdi tam a zabij toho, a v ději to neřeší skoro nic a to mi potvrdily i lidi kteří to tak hráli, já na to nemám nervy to přiznám. Ale přijde mi že od dob Diabla jsou vedlejší questy pořád stejné a slouží tvůrcům jen jako násilné prodlužování her. Ale jak říkám je to můj názor.
Machine78: Ja ale slabsi grafickou stranku hry neomlouvam. Taky bych byl radsi, kdyby na ni tvurci o neco vic zapracovali, ale odmitam na ve vsech ostatnich smerech vyborny titul plivat jen proto, ze nevypada podle nastavenych meritek. Co se delky Dragon Age 2, kdyz jsem psal, ze nabizi desitky hodin vyborne zabavy, tak jsem ani v nejmensim neprehanel.
Starochoff: hmm to nevyřešíme. Já si myslím své, podle mě máte předpotopní názor. Podívej se na final fantazy, castlevanii atd. (a to nejsem nijak zvlášt jejich fanouškem) , ano nejsou to typický RPG ale mají dlouhou herní dobu a obrovský svět, a technicky jsou zvládnutý výborně, navíc dragon age není warkraft že by jsi běhal po velkém území bez loudu. A tak strašně dlouhá hra to taky není. Jenomže přesně s tímhle názorem jako tady máte vy, tvůrci počítají tak na grafiku kašlou, místo toho aby pracovaly na enginu a třeba rok počkaly, ale né každý se zpokojí z málem, to bych taky mohl říct že trilogie Pána Prstenů se mohla natočit černobíle, a místo triku mohly použít loutky, vždyt tam jde o příběh. Za 1500 nebo za 1000 kč mi tenhle argument rozhodně nestačí. Ale je mi jasné že recenze to bude mít zase super.
: Jenže udělat super grafiku pro pětihodinovou lineární střílečku od cut scény ke cut scéně jde, ale pro hru, která trvá minimálně 20x déle, to není tak snadné. Náklady rostou a rostou… Navíc u hry tohoto typu to prostě nevadí, grafika byla v pohodě, žádný grafický orgie to nebyly, to ne, ale atmosféru to vystihovalo dobře a to hlavně u RPG jde – příběh, atmosféra, nelinearita, možnost se rozhodovat a vývoj postavy jsou hlavní složky dobrého RPG.
Rosťa. no máš sice částečně pravdu, v dnešní době a možnostem to ale vúbec tu hru neomlouvá nebo spíš ty tvůrce. Kdyby vypadala hra super tak naopak o to víc bych příběch prožíval. Takhle mě už v jedničce ta zprzněná krajina a postavy zážitek ze hry hodně kazil.
Machine78: Priznam se, ze ciste po graficke strance mi dvojka prisla jeste o neco horsi nez puvodni dil. Jenze hry jako Dragon Age se v zadnem pripade nekupuji kvuli audiovizualu
Jsem zvědav jestli bude nějaké RPG někdy na technické úrovni akčních her, Jednička byla poměrně ošklivá a soudě podle dema je dvojka to samé v bledě modrým. Nevim co tomu pomůžou nějaké přidané textury.
Ou na recenzi se už těším