„Máme schopného vydavatele [Bethesda; pozn. red.], který ví, jak s novou značkou naložit,“ vysvětlil Wedgwood a dodal. „Přijít s něčím novým není zas tak těžké.“
„Stačí se podívat na Assassin’s Creed, Mass Effect, nebo třeba Left 4 Dead. To všechno jsou relativně nové série, které fanoušci stále a rádi hrají.“
„Nejdůležitější je, že se Bethesda snaží vyvarovat klasických PR řečiček. Na všech jejích akcích, na kterých jsem byl, to probíhá velice podobně: ‚Tady máte hru, tohle se nám myslím povedlo, tohle vypadá dobře. Zahrajte si a řekněte nám co si myslíte.'“
Tjn. . o Brink se taky nebojím. . myslím že je to skvělá hra a znám pár lidí, kteří si ho chtějí koupti stejně moc jako já.

O osudu Brinku se nebojím ani já. Vypadá to na neskutečnou pecku.
to Amahara: Homefront je "klasický", Brink je tak trochu inovace, možná ho taky zkusím
No to o sobě tvrdil Homefront taky, ale u Brinku bych v úspěch věřil. Ta hra se mi líbila už na prvním teaseru
.
Tady to máte sestřih toho hraní a v HD
[ odkaz ]
Skvelý PR prístup a netreba 100 miliónovú reklamnú kampaň.