Jedná se sice jen o záběr krajiny, ale také o jednu z nejtěžších věcí, kterou grafika dokáže vykouzlit – realisticky ztvárněnou přírodu. Myslím, že budete souhlasit, pokud řekneme, že nový systém vykreslování je vskutku impresivní a nabízí slušnou ostrost textur, osvětlení i detailů scény.
Obrázek jde ruku v ruce se zprávou od manažerky Epicu Dany Cowley, která řekla: „Tady máte obrázek našeho nového systému vykreslování přírody pro Unreal Engine 3.“
Je to rozhodně slibné pokračování toho, co nám Epic ukázal před nějakou dobou ve videoprezentaci.
No nevím, ale co se týče realističnosti tak je to na míle vzdálené CryEnginu 2. To byla teprve realistická příroda! Zde to působí spíše jako malba nějakého surealistického světa.
Dotard: Naprosta pravda WoW ma engine z roku 2004 (az na uzasnou vodu) a krajina je naprosto skvela.
JJ Cataclysma konecne vyzera ako 2011 mmorpg xD
WoWku se v Cata pořádně vytůnila voda a vypadá nááádherně
[ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] to WoWko nato ze to ma engine z 2004 vyzera pomaly lepsie xD
Nejlepší je Frosbite 2 Má zničitelné prostředí
unreal nikdy přírodu neuměl …
Do fortelného RPG příroda jako vyšitá!
FB2 a CryEngine3 jsou momentálně asi po této stránce nejlepší. Ale až někdy jednoho krásného dne za několik let vyjde Source 2. 0 …
Zdá se mi, jako už bych někde viděl lepší nebo co? Že by konkurence? XD
Na Unreal to ozaj vypadá dobre.
Konkurence má lepší.
Na mě ten obrázek působí, jako kdyby byl nakreslený. Moc realisticky to nevypadá.
Nadherny screenshot? S tim teda vazne nesouhlasim… Jediny co se mi tam libi je ten strom. Takovej Cryengine 3 je luxusni. A uvidime jak to bude s Frostbite 2, ten taky vypada skvele.
adamiskos: Ale třeba já jsem si ‚wow‘ (a teď nemyslím World of Warcraft) řekl. Vždyť to je krásná scenerie a ta zasněžená hora v pozadí s těmi mraky… Ách