Ten byl pojmenován Legacy a majitelům PC a X360 verze bude k dispozici ke stažení již 26. července. Zastánci třetího Playstationu budou muset vydržet o den déle.
Jeho prostřednictvím pak s Hawkem zavítáte do prastarého vězení Šedých strážců, kde se pokusíte rozmetat na kusy tajemný kult, jenž nepřestává usilovat o váš život.
Již nyní se prý hráči mohou těšit na zbrusu nové zplozence, na, a teď citujeme, ukutí vlastní mocné zbraně, a samozřejmě na celou řadu originálních lokací. To vše by vás mělo vyjít na 800 BioWare/MS bodů, popřípadě 9,99 dolarů.
prostě Dragon Age: Origins —-> NEJLEPŠÍ ! ! !
Cvrnda abych řekl to se opakovalo víckrát do hry něž 3x a podle mě to byl největší mínus. Prostě taklen se na to vykašlat udělat dvě lokace a nastrkat je všude co to šlo a pak chtít za to peníze. Na to potřebuje člověk sakra velkou díru v hlavě.
Nic moc
Mě na té hře vadilo fakt jen to opakování lokací, jinak to podle mě bylo super
GamerCZ1: Ne že bych to chtěl nějak dál rozvádět, ale uvedu konkrétní příklad těch opakujících se lokací. V rámci jednoho příběhového úkolu musím projít dejme tomu ve čtvrti Gallows jedním sklepením, vyvraždit vše živé a na jeho konci najít nějaký předmět. OK, to beru. Projdu další 2 mise odehrávající se např. v horách za Krikwallem, a následující úkol zní "Zachraň toho a toho v podzemí Doků. " přičemž mě úkol zavede do onoho podzemí, a já najednou koukám, že jde o ten samý sklep co v tom minulém úkolu, jenom jakoby v jiné lokaci a za jiným účelem, ale je to prostě ten samý sklep, se stejným počtem chodeb, se stejným počtem schodů nebo zábradlí. A když se stejný postup následně opakuje asi ještě třikrát do konce hry, tak je prostě něc ošpatně. Zkrátka nejde o lokace jako takové, jde o jejich věčnou a do očí bijící recyklaci
Pořád ty opakujicí se lokace. . Hlavní příběh se odehrával pravě tam tak jak by to vypadalo, kdyby si místo toho běhal někde po lese.
To je větší zaměření na akčnost, které se tak vyplatilo u ME2 mě to nevadí. Ta hra se prostě hodně změnila a nemá s prvním dílem společného 100%. Chcete po ní něco jiného, než má, zkuste si vychutnat novou akčnost.
Ono se zdá, že je soubojový systém stejný jako v jedničce, ale co respawn nepřátel? Bylo něco takového v jedničce? Skákali na hráče najednou z ničeho nic nepřátelé bůhvíodkud, přičemž se občas ve vteřině zjevili jenom tak před očima? Právě to je největší průšvih soubojů ve dvojce, totálně to postrádá jakýkoliv prostor pro taktizování, což bylo na boji v jedničce to nejdůležitější. Opakující se lokace tedy nejsou jediným průšvihem, jak píše Stixxy, a to jsem nezmínil ani zatraceně krátkou příběhovou linii. Samozřejmě na to má každý svůj názor, někomu to určitě nevadí (mě z počátku taky ne) , ale když přijde řada na srovnání s vynikajcíím prvním dílem, těch tří problémů si může nevšimnout jenom blázen nebo slepec (bez urážky)
Ale nepřeháněj to není žádný Portal. . Ten systém soubojový systém je stejný jako u dvojky. . vybereš si kouzla nebo nějaké komba a s ostatními to kombinuješ dohromady.
DA: Origins že je pohádka? ROFL. U soubojů se navíc muselo přemýšelet no, chápu že to plno lidí nechytlo
Jo už se těším Škoda, že to vychází až 26. července, Právě procházím celej první díl včetně datadisku a chtěl jsem hned navázat dvojkou, ale nejspíš si ještě počkám na tohle DLC.
Mě se to naopak hodně líbilo. S těmi drsnými akčními souboji to už byl takový hack and slash a to ja mám rád. Na tohle dlc se hodně těším. . Sem zvědavý i na ty nové zbraně potřebovalo by to už nějakou novou hůl pro Mága. I když vyšel Mage pack tak zbraní není nikdy dost. Jedničku DA sem hrál a smazal po 10-15 min. byla to spíš taková pohádka a ty souboje nic moc. . a navíc nemusím ty vypravné rpg a bloudění hodiny po světě.
Já zklamaný nejsem, jediná výtka k opakujícím se lokacím, jinak šli jiným směrem a lidem se to tentokrát nelíbilo .
10 dolárov zato pýtat
Obrovské zklamání z regulérního 2. dílu nezalátají žádným DLC, a kdyby byli co k čemu, tak jej dají alespoň zdarma.