„Pro nás je testování nejdůležitější složkou vývoje hry,“ řekl experimentální psycholog a vedoucí testů Mike Ambinder v rozhovoru pro Gamespot. „Není to něco, co si necháváme na konec vývoje nebo využíváme jako opravný nástroj. Je to dominantní faktor, který rozhoduje o tom, co vydáme a kdy.“
Ambinder také dodal, že se s testováním začíná v zásadě hned, jak je něco minimálně hratelné a nepřestává se až do konce. Součástí procesu je také biometrické měření testerů, které sleduje pohyb očí, měří tep a dokonce kontroluje změny na pokožce, což jsou prý základní faktory vyjadřující vzrušení nebo jiné emoce během hraní.
„Z hlediska biometrického měření je podobné testování pro zdárný vývoj velmi důležité. Lidé mají často problémy vyjádřit, co přesně během hraní určité pasáže cítí, zatímco emocionální a biologický záznam vše řekne za ně,“ pokračoval Ambinder. „Když máte lepší představu o emocích a biologických reakcích hráčů, můžete lépe poznat, jak si užívají vaši hru.“
Nevíme, co si o tom budou myslet ochránci lidských práv, ale podle nás je rozdíl ve kvalitě titulů zatraceně znát. Je jen málo takových studií, jako je Valve a nyní chápeme, proč.
Podle kvality jejich her usuzuji, že by to měla dělat všechna studia.
Souhlasím
A tak je to správné a tak to má být! Kázeň soudruzi, kázeń musí být a ty jejich bioprdometry. Když se chci bát pustim např. Doom 3 nebo Dead Space po půlnoci a jak štípnu půlkama dvojku kulatinu, tak se to holt klukům povedlo a příklad her jako Portal či Half Life 2? ! No po obědě se zaplo pc a po večeři se vyplo, takže vážne jsem měl jen půl života A to je známka toho že hra sedí a prdometry at si nechaj do absorudiístánu
lol tak preto half life trva tak dlho, chcu si byt isty ze to je zabavne a sem tam sa aj zlakneme : O
Za chvíly budou hry testovat opice, když už se ani mluvit nemusí DD
Raxlly: jak jsem četl ten titulek tak mě to napadlo taky
Bobestom: Je to tak, díky
GlaDOS ovládá Valve
"žitovně"? nemyslel autor spíše životně?
Icewind: SOUHLAS! !
Valve, Blizzard, Relic a Bioware => Tyto studia dělají nejlepší hry a momentálně nemají konkurenci, protože co hra to skvost a nezapomenutelný zážitek. A to hlavně díky tomu že si na hrách dávají záležet, příliš nespěchaj a pořádně hru před vydáním vyladí (no dobře DA2, ale to je jediná skvrnka na jinak bělostném portfoliu Bioware)
Proto jsou také všechny VALVe hry tak chytlavé a zábavné. Mají skvělou hratelnost. A takhle by hry měl dělat každý!
Samozřejmě. Portal je přece jen o testování ne? *in GlaDOS voice* Now, lets do some real testing!