Informaci odhalil životopis vedoucího herního návrháře na serveru Linkedln, který pracoval na pobočce Ubisoftu v Šanghaji od roku 2009. Mezi pracovními zkušenostmi se v životopise honosí zmínka o práci na „herním designu a několika příběhových zvratech k neohlášené hře Might & Magic“, která začala svou cestu jako RTS, a poté byla převedena do RPG žánru ve stylu Oblivionu. Bohužel nakonec byla zrušena z blíže nespecifikovatelných důvodů.
Stejný vývojář také pracoval na rekonstrukci některých herních mechanismů survival akce I Am Alive, která je stále ve vývoji. Jednalo se o systém zranění a skupinového AI chování.
Prozatím posledním dílem fantasy série Might & Magic bude lehce odložený Might & Magic Heroes VI, co dorazí na PC v říjnu.
Dark Messiah byl povedený? Docela uvažuji, že bych jej zkusil.
Za to je lidi ukamenujou.
Zadny dalsi MM? WHYYYY! ! ! !
To se driv dockame ctvrteho Warcraftu.
Však jo, byl originální a zábavnej. Jsem do všech kopal
C’mon, Dark Messiah nebyl vůbec špatnej.
Škoda, HoMaM jako RPG by bylo nanejvíš kůl. (Samozřejmě za předpokladu že by to neodflákli )
Mě se líbil Dark Mesiah, fakt povedená M& М hra
Toto je premna zla sprava. Might and Magic bola skvela seria, skoda ze toto pokracovanie zrusili.