„Věřím, že hráči změní názor jakmile se Mists of Pandaria promítne do hry,“ nechal se v rozhovoru pro GameInformer slyšet hlavní designer, Scott Mercer.
„Už z dema je jasně patrné, že je nová rasa hrozně sympatická. Monk je úžasné povolání a Pandaria je nádherná. Jsem si jistý, že pro nedůvěřivce je to jen otázkou času.“
„Všude možně se objevují zmínky o tom jak skvělé můžou pandy být, ale teprve ty blizzardí jsou skutečně parádní.“
Ja se těším jak malej , datáče na wow jsou super . Je to nepřekonatelné medium . Udělam si pandí ženu a zahraju arenky a nové dungeons
Usurper: Věřím, že to Blizz zpracuje určtitě dobře.
Do roku 1492 se taky nevědělo, že existuje něco jako Amerika.
Já beru svět WoW, jako období, kde teprve věci objevují, tak proč neobjevit novou zemi a lid?
Těším se!
Over: no tak promiň. . na jednoho pandího hrdinu kterýmu je dosti podobnej " špekoun" z lolka (chytrému napověz) jsem zapoměl. . ale každopádně to nic nemění na tom. . že klasický koncept wowka jde do kytek
S tím problémem okolo urychleného expení naprosto souhlasím, ale na druhou stranu ti nic nebrání tam všechny ty úkoly splnit a všechno si to náležitě užít. Kdo to nedělá, řpichází o spoustu krásných momentů a uniká mu podstata toho světa. Já tu hru právě z tohohle důvodu nenávidím, protože vždycky když si vzpomenu na dobu prožitou na outlandu, nebo v ulicích Dalaranu, tak mám hroznou chuť se do toho po hlavě vrhnout znovu .
Zdravim…pridam zopar mojich postrehov
1. Warcraft vychadza z Warhammeru (resp. jeho zaciatky) lenze Blizz si spravil svoje vlastne univerzum, ktore stale pise.
2. Rasy. Boj medzi ludmi a orkami, boj doplneni o rozpravkove bytosti (draci, obri, titani…. ) a vykradavanie roznych kultur (resp. jeho pridavanie do hry) , taureni stvarnujuci povodnu ameriku (indianov) , kentauri, scorpidy, harpye grecka mytologia, dwarfovia severska, elfovia germanska, goblini irska, worgeni zapadoueropska a slovanska mytologia, ramkhahen egypska mytologia, tuskar laponska, a teraz pridu pandy (ocivdine cinska, zcasti vychodoazijska) a vsetci su prekvapení
3. Literatura. warcraft univerzum je stale sa rozvijajuci a cisto herny svet doplneny literaturou, nie naopak. (najskor bola hra a potom blizzard poziadal autora aby napisal knizku, staci na wiki ceknut datumy hier a kniznych vydani) . To znamena ze Blizzard ma prakticky volne ruky a dej si moze piast tak ako mu to vyhovuje.
4. Cataclysm. pre novacika jednoznacne najlepsi datadisk, no kto hral Wowko predtym asi najslabsi. Zas dalsi datadisk kde je dopredu znamy zapornak. Sice pozmenene lokacie, ktore ale absutne nehraju ziadnu rolu v gameplay. Lebo world pvp je davno mrtve a expenie sa brutalne urychlilo tak, ze ani nestihas vnimat zivot v danej loakcii Uplme odtrhnuty Outland, kde sa zastavis asi iba 3-5 dni (z lvl58 na 68)
5. WoW bola, je a bude hra s lahko pochopitelnymi principmi a zlata bana pre Blizz. 110€ za rok nie je vela, ved 3 single rpg hry stoja priblizne rovnako
: kde jsme se setkali ve WarCraftech s Pandarenem? V tomhle článku je to hezky napsané. Ve WoW je na Pandareny hodně narážek a v jedné orcké misi v tvém milovaném WarCraft III se sám jejich Brewmaster, objevující Kalimdor, objevil.
[ odkaz ]
jo a abych nezapoměl. . tenhle datadisk je úplnej fail už i tim. . že krása všech datadisku spočívala v tom. . že vše co tam bylo bylo k vidění ve warcraftech 3… – z toho všeho taky hra samozřejmě vychází… ale řekněte mi. . kde ste se ve warcraftech setkali s nějakou pandarii a nebo že by žump bojoval s pandou z asie. . nj. . vím že by se neměli koukat dozadu. . ale fajnšmekrům a kvalitním hráčům se pro wow zavřeli vrata. . jelikož tohle už je spíš pro děti.
Jebo: souhlasím s tebou částečně. . myslím že nejlepší období wowka bylo s příchodem " bécéčka" . . původní Wow bylo samozřejmě víc než super. . ale taky tam nebyly arény, outland, heroic mody a tohleto a tamto. . myslím že wow skončilo lich kingem… blizzardi stále zvyšovali level capy jak blázni a hra už ztrácela ten původní švih. . ách. . kde jsou ty časy kdy se dalo raidovat crossroads skoro celej den . .
LunchboxCC: Nevím či jsem to napsal dost jednoduše aby to pochopil každý. Evidentně ne! Kdyby sis přečetl definici slova " casual" možná sis mohl ušetřit psání tvých bujarých výplodů
Jebo: aspon nekdo me dneska rozesmal XD (a to jsem hral wowko od zacatku )
Lunchy, tu máš palec!
Jebo: Vždycky se musím pousmát, když někdo napíše, že WoW stálo za to jen ve vanille. Ale to, že raidování začínalo ve 12 a končilo se štěstím před půlnocí, PvPčkaři aby něčeho dosáhli museli být BG prakticky celodenně, questy stály úplně za prd, raidy se opravovaly za chodu… na to už si nikdo nevzpomene.
kajomonek : klikat na čtverečky je teď v terminologii hloupejch klávesnice nebo tím myslíš action bary ? . . Chlapče seš dcla pro smích chtěl bych tě vidět jak bys dokázal udržet krok proti někomu kdo má nabindovanou celou klávesnici . .
Jde to i slušně.
Přečetl jsem tady pár komentářů ohledně demence na DT/Thunderhornu atd. . Vtipné a zajímavé, jak tady hodnotíte demenci v totalní CASUAL (dle definice na Wikipedii je to takový titul, který má jednoduché ovládání a lehce pochopitelná pravidla, prostě něco, co si může zahrát každý. ) hře. Wow skončilo v době když vyšel datadisk Burning Crusade.