Dodal také, že je mezi nimi propastný technologický rozdíl a že je nesmyslné zkoušet vytvořit stejný zážitek na PS3, Xboxu360 i PC.
„Některá studia tvrdí, že vytvoří stejně kvalitní zážitek na všech platformách, což ale znamená, že vezmete nejslabší platformu, tedy Xbox360, a využijete ty stejné hnusné textury na PS3 a PC,“ řekl Daniel.
„My si chceme být jisti, že každá platforma bude vyždímána na maximum. Například PS3 je mnohem lepší z hlediska Anti-Aliasingu, ale Xbox360 má větší zásobu paměti atd. Je tedy mnohem lepší přizpůsobit projekt požadavkům jednotlivých platforem.“
To chce vydavatel ukázat především na příkladu druhého dílu fantasy RPG Risen, které bylo vyvíjeno speciálně pro každou z platforem a mělo by dorazit v příštím roce. Uvidíme, jak se to tvůrcům povede.
Přesně tak!
Hry by sa mali na všetko robiť osobitne napr. PS3 ma v exkluzivitách lepšiu grafiku ako xbox 360 a to preto lebo sa autori s tvorbou hry pohrajú a vyžmýkajú z PS3 naximum.
To je správnej přístup a ne jen " ctrl + c následně ctrl + v" a PC verze je hotová a užijí si ji stejně hráči jak na konzoli, tak na PC (na PC kolikrát i hůř kvůli optimalizaci) .