„Abych byl upřímný, byla to noční můra,“ překvapil svým prohlášením David Anfossi, producent hry. „Začínali jsme od píky a od náboru lidí až do vydání to byla hrůza.“
„Byl to asi ten nejnáročnější projekt, jaký jsem kdy musel kočírovat,“ vysvětlil a vzápětí dodal, že i když není gamesa dokonalá, vytyčené cíle splňuje.
„Nakonec se z toho vyklubala solidní gamesa na níž sice je co zlepšovat, ale i tak jsem na tým pyšný za to co dokázal. Myslím, že jsme dostáli očekávání.“
V rozhovoru pro magazín Edge pak Anfossi přiznal, že tím co by potřebovalo nejvíc zlepšit jsou kritizované souboji s bossy, které by tam už nedal, kdyby dostal druhou šanci.
No pravda že na Deus Ex je to neobvyklé že by bli bossové ale beru to jako návrat ke kořenům kdy souboj s bossy byla pořádná výzva takže jsem s tím spokojen.
Mě se souboje s bossy naopak líbili. . Další deus tady asi tak rychle hned tak nebude.
velmi kvalitní hra která má však u mně sice jediný ale obrovský mínus a to za boje s bossy. navíc mi příjde že se to do takové hry vůbec nehodí.
pár chyb má každá hra ale tolik dobrých věcí má jen pár her a tam Human Revolution patří
Rascal: Naprostý souhlas. To je snad jediná věc, která mi skutečně vadí. Na autohealing si nikdy nezvyknu, navíc to prostě není logický. Osobně mě to dost obtěžuje… To budu raději sbírat lékárničky jako za starých časů
Zvládli to krásně.
Samoheal je trapnej.
Já jim naprosto rozumím. Když jde o tak dobrou značku, jsou očekávání astronomická. Něco jako u Half-Life 3. Ani si nedokáži představit tu pracovní morálku.
Odvedli dobrou práci. Hra roku
Občas si říkám, jak by bylo supr dělat hry, ale vždycky si pomocí těchto článků připomenu, že to vlastně není až tak růžové (a radši bych byl Q/A testerem ) . Každopádně DE se poved
V každém případě Deus Ex je klenot a kluci z Montrealu mají můj obdiv. Paráda!
23cicer: Jop. Je sranda když člověk mrkne na všechny ty behind videa z vývojářských domů Támhle kulábr, tady zasedačka s konzolema a křeslama jak z kanceláře prezidenta, onde se vrší krabice od pizz, plechovky redbullů a stohy comicsů. Místnost s kuchyňkou větší a vybavenější než má běžný řadový hotel… Šťastné tváře vývojářů, kteří si bastlí 3D sudy a stébla trávy na svých hyper sestavách, obklopených sběratelskými figurkami…
A skutečnost? 12 a více hodin denně v boxíku, kam se vejde hrnek s kafem, display a klávesnice… A snaž se. Nikdo neví, co se děje za přepážkou vedle. Komunikace přes e-mail, sledování e-mailů a jiných aktivit… Určitě bych chtěl být vývojářem, to jo!
Urobili skvelú hru, za ktorú sa vážne nielenže nemusia hanbiť, ale je to slušný kandidát na FPS-ku roku. Asi naozaj nebolo šťastné rozhodnutie, že prenechali súboje s bossmi dodávateľskému štúdiu. Pozitívne je, že si to dokážu priznať.
a tak je to s kazdym AAA titulem. .
Já se mu vůbec nedivím. Práce na takovém monstr projektu musí být 100% permanentní stres. Projekt, ve kterém se točí velké prachy. Projekt, kterému nesmějí udělat ostudu a zničit odkaz. Projekt, který musí zaujmout old-school fans i nováčky a zároveň neztratit nic ze svého statusu a mytologie. K tomu všemu vývojářům rozhodně nepomohly negativní výpady hráčské obce a nevěřící Tomášové. V jejich postavení bych rozhodně být nechtěl.
Doufám však, že na Human Revolution budou i nadále stavět a čeká nás spousta rozšíření a neméně kvalitní čtverka! Na druhou stranu bych se nedivil, kdyby se do dalšího martýria pouštět nechtěli. Tomasz Gop z CD Projectu to také raději se Zaklínačem zabalil. Není se co divit, vždyť borci s jednou hrou tráví léta… (aby to po sléze polovina hráčů zpirátila) .