„To, čeho se v této hře snažíme docílit je variabilita. Borderlands jsou hlavně o hledání, o výběru arzenálu a o systému levelování a vylepšování vaší postavy,“ řekl designer Scott Kester v nedávném rozhovoru pro 2KTV.
„Mnohem více se nyní soustředíme na styl a design zbraní, aby jejich vytváření a užívání bylo zábavné. Aby za každým rohem bylo co objevovat a nacházet. Myslím, že jsme veškeré kvality předvůdce minimálně zdvojnásobily. Máme lepší postavy, lepší zbraně, lepší prostředí. Snažíme se to dělat jak nejzajímavěji to jde.“
„Jak jsme říkali už dříve, zbraně jsou pro nás velmi důležité. Tentokrát jich bude mnohem více, budou se více lišit, jejich účinek se bude různit. Ve světě najdete mnohem více harampádí, které půjde využít,“ dodal.
Borderlands 2 se připravují pro PC, PS3 a Xbox360 na příští rok. Více se o hře dozvíte v našem preview.
Tak potom už len dúfať, že latku senzačných DLCčiek nepodlezú. V vo svete jednotky som prežil vyše 500 hodín.
Co jsem viděl zatím ze záběrů, tak to vypadá, že jádro z jedničky je zachovalé, takže se není čeho obávat
Ale áno Overe. To by bolo skvelé. Ak levelovanie nebude brzdou hrateľnosti, len nech sa vybláznia.
Vymysleli úžasný projekt. Pokiaľ sa im podarí vylepšiť predchodcu, je to hra vopred odsúdená na úspech. Jediná hrozba je, ak to preženú a preplácajú to.
Víc zbraní?
Nemůžu se dočkat!
Jedna z mála her, na které si i po vydání D3 udělám velmi rád čas. Už se těším. Zní to čím dál líp