Toho prvního se přitom nočními můrami pronásledovaný spisovatel dočkal teprve nedávno – American Nightmare – nicméně vše zatím nasvědčuje tomu, že bude další.
A věří tomu i Oskari Häkkinen ze zodpovědného tvůrčího celku Remedy, podle nějž se hra překonáním tohoto milníku stala mezi hráči kultem. Smělé tvrzení.
Pro úplnost ještě dodejme, že na PC se gamesa objevila teprve minulý měsíc, přičemž prodeje za pouhé dva dny vygenerovaly dostatečně velký zisk na to, aby pokryl náklady spojené s konverzí.
DeuZ: Jednoznačně gamepád
Fallon a mas nahrany nejnovejsi patch? Bez aktualizace mi hra jela kolem 5-8fps na high. .
Fallon: ono taky záleží jakým proesorem tvůj kámoš tu kartu krmí a s kolika GB ram operuje.
Jak hrajete na PC, klávesnice + myš, nebo gamepad ?
Hra byla na PC optimalizována dobře, se svojí HD 6870 to hraju na plno bez problému.
23cicer: No neviem , kamoš skušal na HD6850 a aj na medium mu to šlo na minimum FPS, mne to taktiež nešlo kto viem ako na mojej HD6670, a pritom BF3 hram na High
Já mam Alana koupenýho, a strašně mněta hra baví ! ! !
Dobra hra vydela at je na Xbox ci PC , myslim ze napr Final fantasy by si nasel taky neskutecny pocet fanousku , jedna z mala her ktera me mrzi ze je jen na konzoli , jinac Alan je proste libovka ve svem zanru kterou nic dlouho neprekona , vedeli jak to udelat proste a klobouk dolu pred timto dilem , snad zanedlouho vyjde i to pokracovani na PC
Fallon krvave? na q9650 s hd5770 40fps a detaily na high
Nedávno jsem četl, že hra se na xboxu velmi dobře prodávala skrs Games on Demand (digi distribuce) , která není na vgchartz započítána. Slyšel jsem, že skrz to toho prodali další půlmilion. , takže bych to viděl tak : 1 ve prospěch xboxu. Což je ale i tak pro PC verzi slušný výsledek, vzhledem k opoždění apod.
Tak tuhle hru neohrozí ani pirátství A pak že na PC hry nemaj cenu ALAN WAKE : * Jupíííí
Bonpar: To si myslím, že je celkem jedno. Mám pocit, že Remedy nebude brečet nad potencionálníma ziskama jako ostatní firmy.
PC to dohnalo celkem rychle tady je vidět že když se udělá dobrá hra za dobrou cenu tak lidi nemaj potřebu stahovat (tolik)
"… přičemž prodeje za pouhé dva dny vygenerovaly dostatečně velký zisk na to, aby pokryl náklady spojené s konverzí. "
Inak ta konverzia je tak spackaná, no neskutočne krvavé nároky na hardware
hruska: Nebylo to blize specifikovano, ale budeme-li verit VGChartz je to cca pul na pul. X360 se totiz podle zminene sajty prodalo cca 1, 11 milionu kusu.