Ukázky pocházejí od muže jménem Gray Horsfield, jenž donedávna pracoval ve Valve jako autor speciálních efektů (v minulosti se podílel i na zfilmování Pána Prstenů). V rámci svého nynějšího odchodu se podělil o pár zajímavých videí, z nichž je pochopitelně komunita na nohou.
Nejen, že můžeme vidět pár známých scén z Half-Life 2: Epizody 2, Left 4 Dead nebo Doty 2, k vidění je i pár dosud neviděných záležitostí. Hlavně záběry vesmírné lodi (díky zahraniční fansite Lambdageneration.com), a také ukázka ohromného množství jakýchsi létajících tvorů, což můžete vidět ve videu níže.
Vesmírná loď je víceméně jasná. Tajemný projekt SOB, o němž už jsme v minulosti slyšeli, o tom není pochyb. Ale co ty létající potvory? Také SOB? Nebo snad Half-Life 3? Nebo něco úplně jiného? To se jen tak nedozvíme, leccos ale napoví, že Greg video rychle smazal, takže to asi nebude žádný fake nebo pouhé pokusy. Uvidíme, jestli nás čeká další průběh a jestli se k tomu vyjádří samo Valve, záběry ale vypadají slibně. Když nic jiného, můžeme vidět, že práce na SOB nezůstaly jen u artworků.
je to half life a nejaka epizoda dve takze pokud tyhle letajici potvory nebyli v zadnym dilu tak je naceste HL3…
maji geniélně dělaný engine který jen updatujou
HALF-LIFEBLAZEN: Přesně, neni třeba tvořit engine. Valve to potvrdilo, nové hry pojedou na Source Enginu a proč dělat hry na Source Enginu 2. 0, kde už je asi 22 verze
Skapco: Valve samo řeklo že se Source enginu jen tak nevzdá protože zaučovat tým na nový engine když už Source je optimalizovanější než většina i nabušenějších enginů se mi jeví jako zbytečnost, zkus si schválně pustit Half-Life 2 pokud možno ze staré verze Source enginu z roku 2004 (dnes SCORE verze) a pak třeba Portal 2 z roku 2011 a uvidíš že rozdíl je obrovský třeba voda zaznamenala pokrok že už v HL 2 tak realisticky nevypadá a to jsem zíral jak voda vypadala v HL 2 úžasně. Ale je fakt že s novým dílem HL byl velký skok z GoldSrc na Source takže možná uvidíme s čím nás vytasej s HL 3 a možná proto tak dlouho čekáme protože navrhují celou dobu nový engine. Ale nový engine neznamená rovnou nejlepší hra se super grafikou, co je platný nový engine když může mít víc bugů než starý ale osvědčený? Pravda CoDeři by mi to mohli říct to samé jenže tam už by to potřebovalo změnu jako sůl jelikož má právě více bugů a přemrštěné HW nároky.
dadakk: Jj to už víme prostě to byl jen nějaký test Source enginu který očividně neměl být dostupný veřejnosti.
kdyz si zastavite cas v cca 0: 17, tak da na setinu vteriny zrejme ESCape a pak hned zpet do hry. . a je tam napsano Half life…
ale je tam napsano episode 2…
Podle me se jedna jen o nejake hratky a vubec o nicem to nevypovida… proste si pockame no. .
Aj ked uznavam ze vzhladom nato , ze source engine je zastarali , este stale ma nejaky ten potencial…. Ale Half-Life 3 by som nanom urcite uz nechcel
to je neco pro ornitology koukam : P
ConnorCZ: Jak řekl Cavaski tak verze buildu je z Episode Two takže to znamená že na HL 3 nečekejme.
Tak sem patrál, je to stará verze buildu. Takže to není nic nového.
No je to zajimavé to video a pár úrovní mě zaujalo jen doufám že SOB nebude další důvod odložit HL 3 na dalších 5 let. Jinak nechápu proč si stěžujete na Source Engine když CoD má i po MW 3 furd stejný engine a ani ho nemění. To Valve ho aspoň pořádně vylepšuje a ani nemá potřebu ho číslovat veřejně jako to dělá EPIC stačí se mrknout do příkazové Konzole a hned to zjistíte že má vždy s každým dílem novou verzi.
A jak řekl honza784512 tak v Dotě 2 a i v CS: GO (vím že to podle screenů na to nevypadá ale je to tak) zaznamenal obrovský pokrok že aní sám nestačím zírat.
cavaski: Aha toho jsem si nevšiml. A je po záhadě
Sherlock161: vydaji to az budou mit dost serveru, řekl bych, že to do vánoc vydaji, ikdyž známe Valve time
Proč to někde uveřejňuje, když to pak tak strašně rychle maže? ! Tohle mě vždycky dostane. Pán XY uvolnil na Twitteru zprávu ABC, ale následně jí hodně rychle smazal. Je to fake nebo není? Tyhle trapné pokusy o zviditelnění se nebo "skryté" reklamy fakt nemám čím dál víc rád…
Láďa: Když se člověk koukne pozorně, na zdech je docela vidět Combine architektura (světle modrá světla atd. ) , kromě toho, mezi těmi létajícími potvorami se mihne i několik Manhacků. Údajně jde opravdu o technologické demo, ale podle stop nalezených ve videu bylo určitě vytvořeno až po vydání Epizody 2, a přeci jen, všechno je dost propracované, takže to asi muselo sloužit ještě nějakým účelům, a hlavně, proč to autor okamžitě smazal, resp. znepřístupnil veřejnosti? V tom prostě musí být něco víc, což dokazuje i fakt, že tentokrát je komunita vážně neuvěřitelně aktivní
Sherlock161: Počítá se s vydáním v průběhu letošního roku, aspoň podle posledních slov Gabea Newella. Bližší info bohužel není