Vyberte si úroveň, cíle a zbraně a nastavte pravidla pro provedení nájemné vraždy – čas, styl provedení a přítomnost svědků. Nebojte se žádných těžkopádných editorů a učení komplikovaných programovacích jazyků. V Contracts vše vytváříte vlastním hraním. Režim Contracts je asynchronní, takže můžete proti svým přátelům bojovat kdykoliv bez ohledu na to, zda jsou zrovna online. Součástí hry Hitman: Absolution navíc bude řada již předvytvořených ‚zakázek‘ od těch nejlepších zabijáků přímo z IO Interactive.
„K režimu Contracts nás inspirovali naši věrní a nadmíru nápadití fanoušci, kteří neustále hledají nové neotřelé způsoby, jak likvidovat cíle v předchozích dílech série Hitman,“ řekl Christian Elverdam, herní ředitel hry Hitman: Absolution. „V režimu Contracts mohou hráči konečně popustit uzdu své kreativitě i soutěžnímu duchu. Ať už budou bojovat o ušetření zlomků sekund či se snažit správně načasovat různé akce, aby tak vytvořili řadu smrtících ‚nehod‘, budou se tak navzájem překonávat a inspirovat prostřednictvím nekonečné řady uživateli vytvořených kontraktů.”
Po přijetí a úspěšném splnění zakázky dostanou hráči peněžní odměnu, jejíž výše se odvíjí od toho, jak dobře si vedli. Zadání mohou být velice propracovaná a kreativní. Na výběr je bohatý arzenál zbraní, množství převleků a spousta vylepšení a technik, jež si můžete zpřístupnit hraním příběhového režimu Hitman: Absolution nebo nákupem za peníze získané při plnění předchozích zakázek.
Hitman: Absolution je naplánováno na 20. listopadu 2012 pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
No já jenom doufám, že se z toho nevytratí ten feeling starého dobrého Hitmana. Hitman: Blood Money už to nebylo ono. Zlatej Hitman: Codename 47.
Super. Ikdyž mě asi toto moc bavit nebude, jistě na tom strávim pár hodin času. Já už se na Hitmana těším, jak děcko na dudlík!
Good Idea. Škoda, že Sniper Challenge nemá víc levelů. Snad taky nějaký přibudou.
Temgotin: aby si ji mohl zahrát a sdílet s přáteli, můžeš udělat zakázku tak těžkou, že ji uděláš jen ty
1: 10 – O. o
bonpar:Dýk ale jak to udělám protože sem se steamem nikdy nepracoval (jestli mě hápeš)
matroš: Hra je plně SteamWorks (tj. koupíš krabici a stejně budeš muset aktivovat na Steamu) , přátelé tedy budou ti samí, co máš přidané v rámci Steamu.
Vypadá to hezky, jenže proč by někdo vytvářel zakázku? K čemu mu to bude?
Pěkný!
Nevíte náhodou jak se tam budu moc přidat přátele?
No vypadá to zajímavě , ale snad při vydání aspoň na PC nebudou ty hranaté věci.