Pro začátek se kupříkladu s hráči podělili o informaci, že třída Recon bude moci využívat libovolnou odstřelovací pušku, Support zase jakýkoliv kulomet a Assault útočnou pušku.
Mimo to jsme se od nich dozvěděli, že karabiny, brokovnice i PDW jsou nyní univerzální zbraně, přičemž do hry přibyla rovněž nová třída pušek. Tzv. DMR (Designated Marksman Rifle).
Co se možnosti úprav týče, během hraní si budete moci odemykat maskovací skiny pro vaše zbraně, avšak nic extravagantního. Na žádné neonové, nebo zářivě růžové kousky tedy nenarazíte.
V otázce herní mechaniky je novinkou kupříkladu fakt, že pokud budete přebíjet před tím, než vystřílet všechny náboje v zásobníku, přijdete o ně. Taktéž zaznělo, že po spawnu trvá asi vteřinu, vteřinu a půl, než můžete začít střílet.
Plejstik3: no bolo by to fajn ale nie v tejto hre…. ono to totiz neni simulator a to by chcelo upravit celkovo hru ovladanie a "reakcie" vozidiel…lebo neni napr. normalne ked das full hit z raketami vrtulniku a tank sa ti zasmeje do huby a zostreli ta napr. na zaciatku bf3 som nemal ziaden problem len zrazu vysiel patch sem patch tam lebo asi plakali tlste deti z Ameriky a vsetko sa dod*balo nvm no ale napad je to dobry az na tie body co si pisal ze by to minusovalo…ono niekedy sa stane ze nejakeho blba strelis ked ti vbehne do rany alebo nebodaj polka tymu pod granat
Kapr88 : předpokládám, že to bylo na mě. Já hraju Armu 3 a to co jsem tu vyjmenoval. Použiji tvůj sloh. Pokud se ti to nelíbí, jdi hrát cod
Jestli chces takovou hru…se vsim co jsi rikal. . zahraj si ARMU 2
Silent
To já se moc nenudím. Vypínám PS3 browser, zapínám film a jdu se vrhnout na generální úklid Zdarec
Tak jsem právě koukal jedno video, které je z E3 a doslechl se tam, že ztráta nábojů v zásobníku při přebití je HardCore mod věc. V normálním pravděpodobně nebude
Plejstik3 PROBOHA! No máš štěstí, že se nudím tak hurá do čtení.
Edit nádherný nápad ze vším souhlasím. Ale je tu jedno velké ale a tou je EA, DICE A Frostbite. EA nepovolí modování DICE musí šoupat nohama a Frostbite je tak na hovno engine, že ani čtvrtina toho co jsi napsal by tam nešla.
DOKONCENÍ…
A pokud jde o bodový hodnocení, tak i tady by (v SUPER HARDCORE módu) došlo ke změnám. Úspěšný zpacifikování soupeře bych ohodnotil řekneme 300 body. Hráčů bude na mapách na next-gen konzolích kolem 60, což je 30 na tým a tím pádem 6 skupin po 5 hráčích, takže bych na konci hry obdaroval bodama i nejlepší tým jak u "modrých", tak u "červených" v řádu cca. 3000 bodů navíc. Naopak bych zpřísnil penalizace u hráčů, kteří mají nutkavou potřebu hrát nefér a kazit ostatním hru…
Hráče kteří se vyžívají v "kamikaze" stylu, kdy na techniku připlácnou C4, ovšem už se neobtěžují se skrýt do úkrytu, ale s úsměvem se odpálí i s tankem, by mód SH brzy omrzel. Tihle lidé, kteří úmyslně "zemřou" při likvidaci techniky bych za zničení nejenže nedal ani bod, ale navíc jim jako bonus 2000 bodů sebral. Ještě horší a velice otravná skupina hráčů jsou imbecilové, kteří ve jménu pokroucený zábavy úmyslně likvidují svý spoluhráče, ale i s nima bych v SH módu byl taky brzy hotový. Za zabití spoluhráče 5000 bodů dolu a po 5 zabitích v řadě vyhození konkrétního hráče z konkrétního serveru. Konečně by se vyčistilo zrno od plev a hrálo by se hned líp…
Tyhle drobnosti by do hraní vnesly víc klidu, napětí, taktiky, spolupráce, slušnosti, fairplay a jsem přesvědčený, že by mód SUPER HARDCORE ve finále vyhledávali a navštěvovali především ti, kdo si chtějí hraní bojový hry opravdu užívat a ti, kdo touží u hry děláním hovadin jenou nudný odpoledne přežívat, by se "bavili" u klasických módů. Už žádní hráči magoři, už žádní sólisti a ani žádní hráči bezstarostně poskakující a hopkající po bojišti jako hopsinkovým sirupem sjetý Gumídci méďové [ odkaz ]
Hráče by tyhle úpravy dotlačily k tomu, aby se naučili pořádně krýt, využívat překážky, předměty nebo terénní nerovnosti ve svůj prospěch, spolupracovat s ostatníma členama týmu a vychutnávat si hry naplno, ne se jenom honit za přiblblým skóre v přiblblý tabulce jako ten es za svým ocasem. Nebo si lidi opravdu myslí, že on-line hry jsou jenom o SCORE, HEADSHOTECH a podobně? No, já jsem přesvědčený, že hry byly, jsoua i v budoucnu budou především o ZÁZITKU a bodový ohodnocení je jenom tou pověstnou třešničkou na dortu
Ale co, i když BATTLEFIELD 4 nebude mít mnou vysněný HARDCORE mód, tak i přesto se na hru dost těším a budu si jí užívat naplno. Snad už o letošních Vánocích…
Plejstik3 : : : : Na to se da rict jedine – uvolneni modovacich nastroju. Neni preci takovy problem rozdelit servery na klasicke a modovane.
No, tak ten nápad s tím, že hráč přijde o konkrétní náboje, který zahodí společně s nevystříleným zásobníkem by se mi určitě zamlouval. Stejně tak využívání všech zbraní (bez úprav) hned od začátku hry zní dobře. Když už jsme u změn v BATTLEFIELD 4, tak což na hře trošku víc zapracovat jde-li o nový nápady? Skvělá grafika není všechno…
Jelikož je za dveřma nová generace konzolí a k nim i HD kamerky, tak proč nedat do BF4 možnost jakou je například přenesení svýho obličeje na herní postavu? Jsem přesvědčený, že by to hraní jako celku jenom prospělo. Jenom ty módy hraní jako je "JEDNODUCHÝ" a "HARDCORE", který dneska u FPS her známe mě nedokážou oslovit, jelikož je to až na pár nepodstatných detailů téměř to samý. I když se u hraní BF3 bavím, tak bych se s nástupem nových konzolí a dalšího BATTLEFIELDu moc rád bavil ještě o chlup víc
Pokud chce někdo hrát opravdu na HARD jako třeba já, tak bych byl vývojářům z DICE velice vděčný za vytvoření režimu SUPER HARDCORE. Ať se to někomu líbí nebo ne, tak údajný "HARDCORE" v dnešních on-line hrách je mi upřímně k smíchu, jelikož na odstranění mapky a ukazatele nábojů nic hardcore nevidím, nemůžu si pomoct. A co si teda pod pojmem HARDCORE představuju já? Tak pár drobností a nápadu by se (jde-li o on-line režim DOBÍVÁNÍ/OBRANA) našlo…
VOJÁK (ZÁSOBOVÁNÍ)
Rozdávání nábojů a dostatek munice je určitě dobrá věc, ale pokud sebou jeden voják "tahá" v batůžku celý muniční sklad a rozhazuje plnýma hrstma zásobníky po okolí jako rocková hvězda svý podepsaný fotky, tak je asi něco špatně. Počet munice, kterou může tenhle hráč u sebe "skladovat" by měl být omezený například na 30 zásobníků a 15 granátů. Hráči by prostě měli zažívat ten pocit napětí, když se tenčí zásoby a musí střílet s rozmyslem nebo ten pocit bezmoci, kdy v obležení postupně vyplýtvají munici a zbudou už jim na obranu jenom nože. Samozřejmě možnost dalšího doplnění zásob by Soldier měl, na konkrétních místech na mapě (ve svým týlu) by byly oblasti shozu zásob. Jen se tam i nazpátek dostat se zdravou kůží. Zároveň by bylo důleží tohohle parťáka chránit, jelikož by jen on na svý GPS viděl, kde přesně se shozený zásoby ukrývají
VOJÁK (MEDIK)
V první řadě bych zrušil rozhazování a léčení ostatních pomocí nějakých zázračných lékárniček alá TV shop a "vstávání z mrtvých" za pomoci vteřinovýho pulsu nějakýho vesmírnýho defibrilátoru. Pokud by došlo k vážnýmu zranění spoluhráče (např. zásah do končetin, počet zásahů do trupu větší než 3 střely) , musel by situaci řešit medik v minimálně 30 vteřinový animaci, kde by hráč hrál minihru využívající určitou kombinaci tlačítek na gamepadu. Při jeho práci by ho museli ostatní spoluhráči samozřejmě krýt, protože přijít na bojišti o doktora…
Rozsah zranění by se měl odvíjet od zasažený části a množství projektilů. Trup = mírný zranění díky neprůstřelným vestám (herní minuta z podobě pobledýho pohledu na okolí, pohyb možný a samovyléčení – při více jak 3 střelách pohyb a samovyléčení nemožný, nutný zásah medika) . Nohy = těžký zranění (rozmazaný pohled, jen omezená možnost pohybu pro odplazení se za nejbližší překážku a čekání na rychlou lékařskou pomoc – při méně než 2 střelách možnost pohybu, ovšem zdraví neustále klesá, tudíž nutný lékařský ošetření v co nejbližší době) . A nakonec oblast hlavy = zranění neslučitelný se životem (stmívačka a nemožnost oživení) . .
VOJÁK (SNIPER)
Jelikož je odstřelovaní především o vzdálenosti, úkrytu, překvapení a přehledu, tak by měl mít sniper možnost dostat se na budovy nebo do jiných běžně nepřístupných míst a ne běhat po městských ulicích s brokovnicí v ruce. K tomu, aby se mohl dostat na místa odkud by měl rozhled, by mu měla sloužit buď kotva s lanem (poškozený požární žebříky na budovách) nebo sada paklíčů (uzamčený schodiště, dveře) s tím, že by tyhle činnosti byly jako v případě MEDIKA spojený s minihrou, jelikož taková práce s paklíčem není rozhodně otázkou klepnutí do jednoho tlačítka. Dál bych u snipera zrušil tu kouzelnou krabici s anténou, která slouží ke "zhmotňování" ostatních hráčů z týmu a možnost výběru maskování od klasický standartní uniformy až po "hejkala" [ odkaz ] by měla být samozřejmostí…
STYL HRY A BODY
V režimu SUPER HARDCORE by kulky zraňovaly i spoluhráče, takže by s hráč musel setsakra rozmyslet než vystřelí do davu kočkujících se virtuálních vojáků. V SH módu by neexistoval klasický několikavteřinový respawn, ale "mrtvý&quo
Silent : pokud jsem to vykoukal správně, tak ano. Když prostě ten nevystřílený zásobník přebiješ, ztratíš ty náboje v něm. Myslím si, že je to udělané kvůli tomu, aby perky na náboje a support měli větší hodnotu než v 3.
Adamsr : : : : 2 nebo 3 enginy urcite nestihli, to je zas jenom marketingova vabnicka na lidi, kteri do toho vubec nevidi. V posledni dobe se roztrhl pytel s technologiemi kolem tvari mimiky postav, nicmene to, ze takovou vec implementuju do svy hry jeste nedela novej engine. Engine je samozrejme stale stejny, nicmene updatovany o podobne drobnosti a vychytavky, to ano. To, ze pak na krabice napisou velkym pismem "Brand new Frostbite 3 technology" je druha vec. S takovou se bude Premium Edition Battlefieldu 4 chlubit Frostbitem 7:-)
Ghartag Počkat. . Oni ti jako zmizí uplně! ? Ne, že si je třeba schováš a potom přepáskuješ ? To jako jen tak vyhodíš zásobník ? Ty vole to by se nedoplatily kdyby to takhle fungovalo v realu. .
No tak dekuju. I tak je to aspon trochu posun k realite…tam kde by BF mel urcite byt
MoRt8: přesně, hra je tak v posledním stádiu a oni to tam dali aby se neřeklo, přesně jak řekl Silent za čtyři měsíce se nedá zvládnout šest stádií hry a navíc ve Frostbitu kvůli tomu že ten engine je nedodělanej tak je plno chyb které omlouvají právě tou "pre-alphou" ale i po dvou letech co tady BF3 je tak nespravili bugy který jsou tam už od začátku takže můžeme čekat to co bude v betě BF4 tak tam bude až do konce neříkám všechno ale bude, oni odstraněj jen vady na kráse ale gameplay problémy právě někdo uvidí až si to koupí a to už je pozdě a navíc oni stihly 2 enginy za dva nebo tři roky, engine se dělá šest, sedm let…
Silent : ber to tak, že ty zásobníky prý fungují (co jsem poslouchal E3) asi u 1/3 zbraní, co měli v té "ukázce". Zatím mají času dost, aby vše dodělaly. Ani si neuvědomuju, jestli tam někde byl i LMG s pásem nebo ne. Zatím jsem myslím viděl jen to U100 MK5 nebo tak a to má jen zásobník. Je spíš škoda, že ty zásobníky zmizí. Měli yb to udělat tak, že sice to přebiješ, ale ten zásobník ti zůstane s tím určitým počtem nábojů. Prostě místo ukazatele celkové munice, by tam mělo být třeba zásobník x10.