V Remedy by rádi přivedli na svět další díl Alana Wakea. Sam Lake ale upozorňuje, že se jeho realizace pohybuje spíše na ideové úrovni a není v podstatě o čem mluvit.
Na přímou otázku, kterou mu položil Polygon, v rozhovoru odpověděl:
,,Strašně rád bych dělal dalšího Wakea, musíme ale přijít s něčím, v co budeme opravdu věřit a co bude skvělé. Nechceme dělat něco jen proto, abychom něco dělali, tak by to nemělo být. Takže… Ukáže až čas.“
Je tedy jasné, že v Remedy neplánují návrat Alana Wakea í na brzkou budoucnost. Důvodem může být i to, že všechny prostředky tým investuje do vývoje nové značky Quantum Break pro Xbox One. Tahle netradiční akce se ukáže 7. prosince na VGX vůbec prvními gameplay záběry.
Mr. Lolendo: SteamOS?
Já jsem sledoval Alana Wakea od roku 2005.
[ odkaz ]
přes lži intelu
[ odkaz ]
Tato hra změnila navždy budoucnost herního průmyslu. Jak si MicroSoft kutil Xbox 360 tak hledal propagační exkluzivní hru. Takže Alan Wake byl velice dobrým kandidátem po kterém skočit. A taky aji skočil. Po letech ještě MicroSoft si myslel že na hře bude propagovat DX10. To by byli dvě mouchy jednou ranou. Remedy pochopilo že nebude moci tak technologicky (graficky) a hratelnostně (gamepad) přizpůsobit hru pro Xbox360. Pod nátlakem MicroSoftu PC verzi zrušilo. A po dlouhém a trnitém vývoji se hra objevila exkluzivně na Xbox360.
Přesně v tu dobu kdy se zrušila PC verze, se MicroSoft otočil zády PC herní platformě. Když se sám tvůrce otočí zády svému vlastnímu API tak jak to může jinak dopadnout? !
Dnes MicroSoft má plky o tom že se chce vrátit k PC zase, ale to už je pozdě.
Dle mého názoru Windows jako herní platforma za dva roky umře a nahradí jej free a open "nová" platforma.
Mr. Lolendo: O slibech sem taky nevedel, takze tohle ja neresim.
Ale pochvalit level desing na konzole a rict ze na PC uz neni dobrej je podle me trosku stupidni, kdyz je to uplne stejny Na konzoli sem to nehrál, takže nemůžu porovnávat hratelnost, ale na PC na většinu her a portů používám DualShock a hrálo se mi to úplně normálně, za mě teda hratelnost parádní. A nakonec grafika mi přišla poměrně optimální – žádný grafický orgie s příběhem na 5 hodin, ale taky žádné kostičky, poklesy FPS nebo nic takovýho sem na PC nezažil, takže u mě optimalizace kupodivu taky udělaná v podstatě na jedničku
Taky mi přijde divný, že když to chtěli dělat primárně na PC, tak proč to dělali první pro Xko. DX10 třeba mě dělal poměrně problémy, kor u portů, takže za mě jedině dobře že tam je devítka A abych řekl pravdu čistej open world si v rámci této hry nedokážu vůbec představit. Já myslím že to by tomu naopak uškodilo.
Taky jsem o tom nevěděl, ale bavila mě, takže to účel splnilo. Určitě bych si zahrál dvojku pokud udělají.
Mr. Lolendo: Wow, já o takových slibech vůbec nevěděl a proto mě ta hra prakticky ani nemohla moc zklamat.
Alana Wake je asi největší FAIL herního průmyslu a slibů studia.
Měla to být next-gen open world hra stavěná nativně na DX10 enginu pro only PC
Úkol hry bylo inovovat na plné čáře ve všech herních mechanizmech.
Nakonec vyšla na konzole a potom o mnoho let na PC technologicky zastaralá a graficky odpudivá prostě klasická stupidní konzolovka s herními mechanizmy minimalizovanými pro gamepad.
Bohužel tohle je standart, komerce, mainstream a tak hra uspěla.
Když hru zhodnotím jako konzolovou hru tak musím pochválit level design, grafiku a hratelnost (příběh samozřejmě) .
Když jako PC tak jediné co mohu chválit je příběh.
Pokud by Remedy chtělo konečně splnit své sbili jsem pro. Myslím že asi chápou že obyčejný sequel stačit nebude.
Taky bych rád druhého Alana Wejka.
Theo by taky rád druhého Alana Wakea.
Jeden z nejlepších herních zážitků. Tahle hra ve mně zanechala nejvíc myšlenek a nesmírně se těšim na pokračování.
To jsme dva.
Už aby to bylo
Nuda jako prase.
luxusni hra jak prase
jednička se mi na PC hrála suprově tak snad se dočkám i dvojky
Já první díl nedohrál i když jsem se přemáhal Je to dobrá hra hodně kvalitní ale asi nic pro mě.