Dnes ráno Bohemia Interactive oznámilo, že odpoledne dojde k velkému oznámení týkajícího se Army 3. Hráči hned začali vymýšlet, o co může jít, vývojáři všechny prostřednictvím Twitteru pořádně napínali, až nakonec došlo k vyhlášení soutěže Make Arma Not War.
Té se mohou zúčastnit tvůrci modifikací a přispět do jedné ze čtyř kategorií: Totální modifikace, herní mód pro singleplayer, herní mód pro multiplayer a addon. Autor nejlepší totální modifikace přitom shrábne úžasných 200 000 Euro, a pokud jde o ostatní kategorie, v nich dojde na udělení 50 000 Euro za první místo, 30 000 Euro za druhé místo a 20 000 Euro za třetí místo. Slušní moddeři si tedy mhoou dobře přivydělat.
Pokud by vám vidina samotné peněžní částky nestačila, možná vás přesvědčí vidina, že pokud bude mít váš projekt dostatečný potenciál (nezávisle na tom, jestli vyhraje nebo ne), může vám Bohemia Interactive nabídnout práci. Speciální cenou je navíc možnost týdenní mise ICRC (International Committee of the Red Cross) v cizí zemi, na což se může těšit ten, kdo nejlépe zpracuje téma péče o zdraví v nebezpečí. Bohemia Interactive totiž s Červeným křížem navázalo spolupráci.
Jestli se chcete soutěže zúčastnit, můžete už začít se svým výtvorem, přičemž čas na dokončení a odevzdání máte do 28. října 2014. Poté budou vybráni finalisté a výherci budou oznámeni 15. ledna 2015. Více detailů o soutěži se máme dozvědět později, zatím alespoň můžete omrknout trailer.
Aby toho nebylo málo, Bohemia Interactive zveřejnilo data ze všech hlavních předešlých Arma titulů, aby se na nich tvůrci modifikací a nového obsahu mohli učit a lépe rozšiřovat svět Army. Každý si může stáhnout relativně obsáhlé balíky obsahující modely a animace z Army: Armed Assault a Army 2, stejně jako data ze všech dílů od Army: Cold War Assault (Operace Flashpoint) až po Armu 2: Combined Operations, zabalená do PBO souborů. A také zdrojové soubory ostrova Sahrani z Army: AA.
V souvislosti s tím došlo také k ustanovení nových licencí pro sdílení a tvorbu vlastního obsahu i pro úpravu oficiálního obsahu v rámci Army a DayZ modu. Pokud patříte mezi moddery, kteří z nějakého důvodu potřebují tyto licence řešit, račte navštívit web Bohemia Interactive, kde nechybí ani diagram usnadňující volbu vhodné licence.
Namodovat ac by bylo zajímavé
Bohemka jede. Skvele vyuzivaji potencial jejich her a snazi se je co nejvic udrzet pri zivotu. To se mi libi.
Cvrnda: Přesně k tomuhle. Vlastně nikdy jsem nevěděla jak se k tomu moddingu někdo dostane. Díky za odpověď.
czghost98: To co napsal Cvrnda.
Tyhle mody, to je dobrej nápad, jak hru nakopnout, vzpomeňte si, jaké super hry vyšly nejdřív jako mody (a jaké super hry díky modům žijí dodnes)
Hold někdo ten paskvil dodělat musí
A EA za modifikaci BF banovala. .
Btw fandím ČSLA
sice je rok dost času na to, se něco naučit a i něco solidního spatlat, ale proti těm magorům z armaholicu stejně nováček nemá šanci =)
kojot: casu sice dost, ale na nauceni se toho to je porad malo…
Arindis: Si spíš myslím že to jim vydělalo ArmA2 + OA. . Vždyť jen kvůli DayZ jim ty prodeje narostly o 600%?
A pak že Bohemka neměla velké prodeje A3 5 a půl mega první cena
No času máte ještě dost
Lelanka: Myslíš k moddingu? Chceš se naučit programovat, až se něco naučíš, zláká tě úprava různých prvků nějaké hry, pak to přeroste v přetváření větších částí hry…nebo si začneš hrát s editorem Army a začneš se o všechny funkce zajímat trochu víc a začneš víc experimentovat až se něco naučíš… Těch způsobů je hodně, a i když nejsem osobně modder, takže nechci znít jako někdo kdo si myslí že je v tomhle ohledu nějak zvlášť znalý, pár šikovných lidí znám a pochopil jsem jedno. Tyhle věci tě žádná škola nebo příručka nenaučí. Modding si žádá docela dost vlastní invence, vlastní ochoty zkoušet všechno na vlastní pěst, experimentovat a věnovat tomu čas
K čemu?
Já nechápu jak se k tomuhle někdo dostane….
Však právě