Sledgehammer Games (složeno z tvůrců Dead Space) aktuálně pracuje na novém Call of Duty, které má být prvním dílem série s velkým důrazem na nové platformy. Díky tomu budou moci vývojáři přidat nové věci a vylepšit hratelnost.
Insider Pete Dodd na NeoGAF fóru přišel s informací, že lidé ve Sledgehammer Games jsou z nového Call of Duty nadšeni. „V grafice je docela velký skok v porovnání s Ghosts.“
Připomeňme, že Activision nedávno oznámil, že se rozhodl dopřát tvůrčím celkům více času při vývoji Call of Duty. Nově se budou studia střídat, letos nás čeká CoD od Sledgehammer Games a pak od Treyarch a v roce 2016 od Infinity Ward. Všem třem pak budou pomáhat externí týmy jako je Raven a Neversoft.
Snad to bude k něčemu dobré a hráči se konečně dočkají skutečně inovativního Call of Duty se vším všudy.
Tak každý rok jedno nové Call of Duty.
No nenééé Oni ty CoD snad razej né? Jak je starý Ghosts… a už zas další… Bože. .
Ghost byl ve vesmíru a tohle bude ve vesmíru+ alienské lodi
Goodtime: No v Ghosts jsou ty zvuky a pocit ze střelby taky fajn
Skapco: Zadny recoil ale na druhou stranu docela maly damage. . Moc nechapu jak si to myslel. . ACR je z MW2…
GoOdTiMe : ACR Ziadny Recoil Zlaty MW2
Adamoun: Jojo, celkove bylo MW2 vyborne ozvuceny, plus skvelej pocit ze strelby. . Narozdil od Ghosts
Jinak to ACRko uz asi v zadnym dile neuvidime. . Preci jen je to uz starsi zbran. . Dost me to sere, je to pro me srdcovka.
Rascal: V prvnim dile a v United offensive nebyl. .
V druhym dile uz jo. .
Monkeyskunk: Ve starých dílech nebyl autoheal? Pamatuju že už snad v prvním díle co jsem hrál na PS jsem byl vykulenej, než mi jako PC hráči v půlce hry došlo že to červený bude mizet tak dlouho dokud mě to bude bavit. Tenkrát jsem nad tím mávl rukou s tím že na konzolích se hraje blbě tak je to upravený pro blbý ovládání, ale bohužel….
Monkeyskunk: Ano, od CoD2 jedou na svém IW enginu (což je akurát přejmenovaný a upravený Radiant (quake) a s každým novým díle jenom změní jeho číselné označení. Ale souhlasím ! Teda kromě příběhu (který měl MW i BO úžasný) a autohealu. Bylo by fajn, kdyby do MP přidali nějaký oldschool mod bez customizace (samopal, puška, sniper, poloautomat a tak)
GoodTime: Pravda, ACR bylo fajn a mělo parádní ozvučení
A já zas doufám, že tam NEbudou brokovnice
GoOdTiMe: myslím, že hate je kvůli každoročním navykládaným lžím, kterým ovce samozřejmě věří a někteří jim to dokonce i žerou po vydání (nemyslím tím lidi, kterým se líbí hra taková, jaká je) . Já bych třeba uvítal "návrat" ke starším dílům. Přišli mi míň koridorové, s mnohem zajímavějším a zábavnějším příběhem (subjektivní názor) , nebyl tam podělanej autoheal a nemohl si tam běhat úplně jak nějaký rambo a MP nebyl tak závislej na perkách. Všechno tohle tomu podle mě uškodilo. Seznamy si nevedu, páč to nějak extra nesleduju, ale jedna věc je společná – a to jejich nový engine a grafika, což nám mažou kolem huby od kdy ? MW 2 ? Těžko říct, už je to fakt dlouho
Taky souhlas, a doufam ze v multiplayeru bude ta nejlepsi zbran. . ACR
Souhlasím tady s Frezen. Prostě IW se už jen vytahuje. Já také v hloubi duše věřím Sledgehammer games a těším se na to, co nám předvedou. Sice po Ghostech se trošku bojím, i tak však neztrácím víru jako fanoušek série. Snad nás nezklamou.
Jojo, budou to mít hoši těžký… Přidali se někam, kde můžou slibovat co chtějí, ale bez důkazů jim to bude k ničemu Rád bych jenom zdůraznil, že ty kecy ohledně supet 4685k textur a mega ultra všeho možnýho vždycky jenom vyhlašovalo IW (resp. Activision když vyvíjelo IW) , takže by to něco opravdu mohlo znamenat. No já jim jako každý rok budu věřit, že přinesou něco nového (jakožto CoD fanoušek) a snad se mě nezklamou