Před několik dny jsme vás informovali, že Ubisoft zmobilizoval svoje jednotky, aby nám pravidelně každý týden přinášeli novinky ohledně vývoje Rainbow Six Siege a rozhodnutích, která učinili. První blog se zaměřuje na jeden život, který ve hře máte. Pokud vás tedy zajímá, proč se vývojáři rozhodli pro něco takového a co za tím stojí, stačí oficiální blog navštívit.
„Prostředí bylo pozorně prohlédnuto, východy zváženy a rozkazy perfektně rozdány, aby všechno klaplo a záchrana rukojmích byla úspěšná. Dveře byly rozraženy a vy slyšíte jen „tango down!“ skrz vysílačku. V rychlosti a z nadšení slepě vtrhnete dovnitř a prásk! Je po vás. Stačila jedna chyba, aby vás nepřítel okamžitě sundal. Jestli vám to zní povědomě, pravděpodobně jste hráli původní Rainbow Six z roku 1998,” dočteme se v oficiálním blogu ONE LIFE.
„Když ve hře není respawn, vaše reflexy nejsou to jediné, na čem záleží, abyste zůstali naživu. Spolupráce, znalost mapy, plánování, adaptace, komunikace jsou také důležité. Narovinu – hra je díky tomu vážně stresová… Místo toho, aby každej seděl opřenej a kecal o blbostech, všichni jsou teď napnutí a velmi pozorně sledují hru.”
Takové rozhodnutí určitě vyvolá u několika hráčů menší rozruch, pro pravé taktiky jde ale o radostnou zprávu. Příštího blogu se dočkáme následující týden a zaměří se na záchranu rukojmích a dynamičnost hry.
To jo Tu původní Rainbow six z PS1 si pamatuju. Tu první misi v té vile jsem dohrál tak na 28 pokus, protože mě jen ve vchodu vodpráskli tak 14x a zase od znova. Tohle Rainbow mě začalo hnedka víc zajímat
Hm tak to mě mrzí
Radostná zpráva hned takto ze začátku? Ubi, Ubi! Ty si mě chceš udobřit. Vážně, je to jedině dobře. Je dnes tolik her, že když tahle nebude mít okamžitý restart života, tak může člověk jít hrát něco jiného. Výběr je. Já chcu ale tohle, pač předešlí díl zanikl a je z toho teď toto. A to se mi taky líbí.
Groo, zdá se mi, že dříve to bylo spíše -> naběhnu, umřu, loadnu, naběhnu, povedlo se, lékárna, save… čili ještě jednodušší, protože sis to mohl ukládat dle libosti.
Btw Chiquichups, CODčko má také režimy bez respawnu. Hodně jsem hrál Socom Confrontation a nejvíce mě bavili režimy se zachraňováním VIPček a ještě v noci. Tohle mi nalilo krev do žil, protože to vypadá právě jako mix CS a Socoma.
A heleme se první pozitivum co slyším z řad UBI pod dlouhé době
Líbí se mi jejich rozhodnutí. Taková hra má být o taktice, plánování, rychlé akci a záchraně rukojmí. V dnešní době je bohužel trend, kdy hráči hrají stylem "Rambo" a nějaká taktika jim nic neříká. A nebo budeme hrát v týmu, ale jakmile hra začne, tak se vám stejně všichni rozutečou a vy hrajete opět, jako osamělý vlk. Absence respawnu u Rainbow Six vítám. Jestli se někomu tohle nelíbí, tak si může hrát Battlefield a nebo Call of Duty. U takových her moc přemýšlet nemusíte.
BuhOnty – Ten dron pojde velmi lahko spotnut… Nechapem jak to nikdo z nich nemohol vidiet… ten dron nemoze byt taky maly ze si ho nevsimnem a ak budem davat riadny pozor tak si ho 100% vsimnem hned takze easy…
Pamatuju doby, kdy respawn neměla žádná hra a bylo to lepší (neberu klasické MP) . Dneska je to téměř v každé SP hře, takže není potřeba taktika a přemýšlení. Taktika většiny dnešních her spočívá v: prostě tam naběhnu, umřu, naběhnu, umřu, naběhnu, povedlo se, další místnost, naběhnu umřu, naběhnu…
th0ca : : : "Neni nic horsiho nez kdyz zacne hra, clovek dostane od campera headshot behem prvnich 30ti vterin a pak celou hru cumi na ostatni a nudi se. " Takřka dokonale jsi popsal hráče, který by podobné hry prostě neměl hrát:-)
a co takhle kompromis, do 5ti minut od zacatku hry (teda jestli by vubec jednotliva hra byla takhle dlouha…) by se udelal script na respawny a po 5ti minutach hry by skoncily. A uz by byl jen jeden zivot…
Nebo alespon 2 respawny pro kazdeho hrace za hru… Neni nic horsiho nez kdyz zacne hra, clovek dostane od campera headshot behem prvnich 30ti vterin a pak celou hru cumi na ostatni a nudi se.
Jako. . Je to úplně pochopitelné …Fungovalo to kdysi, V Counter-Strike to funguje přes 15let…
Kdo by jen nadával na to že tam chybí respawn je podle mne jednoduše vůl…Těmhle typům her sluší malý počet hráčů, znalost mapy, možnost výběru a rozhodování podle situace. Nedokážu si to představit s respawnem, to by snad bylo CoDko/Battlefield. . Všichni by to vrtali přes zdi a nemuseli se "bát o svůj život".
Prostě je to ten nejlepší způsob jak udělat kompetitivní hru.
Vyplatí se mi snažit se nakouknout za roh, když je velká šance že si na druhé straně na mne někdo čeká a může ukončit kolo pro mne a udělat ho těžší pro zbytek týmu? Jen mne trošku mrzí a zarazil ten malý drone, ta jezdící kamera, za pomocí které v tom hraném demu hledali rukojmí a terroristy. .