Společnost Electronic Arts se konečně rozhodla odpovědět na důležité otázky ohledně připravovaných arkádových závodů Need for Speed: No Limits pro mobily. Dozvěděli jsme se tak spoustu zajímavých informací, které blíže odhalují nové NFS určené pro mobily.
NFS: No Limits je první hra ze série, která byla vytvořena speciálně pro mobilní zařízení. Titul má přinést grafickou kvalitu na úrovní AAA her díky využití Isis enginu. Počítá se s rozsáhlým tuningem vozidel. Existovat má prý milion možných kombinací, včetně motoru, převodovky, spoileru, kapoty, tónování skla a dalších věcí.
Závodit budete moci v různých typech závodů (okruh, sprint apod.), avšak ne v otevřeném světě. S tím se zatím nepočítá, i když open-world vývojáři ze studia Firemonkeys (autoři Real Racing 3) v budoucnu nevylučují. Zajímavé je, že svůj mobil/tablet budete muset mít při hraní NFS: No Limits neustále připojený k internetu. EA tím chtějí zajistit, že neustále budete mít přístup k plnohodnotné hře a jejímu obsahu a funkcím. Nepůjde tak hrát offline. Avšak klasický multiplayer bude do hry přidán až po vydání.
Aktuálně je možné NFS: No Limits hrát v dosud nespecifikovaných regionech, kde byla hra potichoučku vydaná, aby se tvůrčímu celku dostalo důležité zpětné vazbě od hráčů. Hra bude sice zdarma, ale s mikrotransakcemi. Za ty si budete moci kupovat vylepšení pro automobily. Dostanete se k němu i klasickým hraním, ale to pochopitelně bude trvat déle.
V den vydání nebude NFS: No Limits podporovat gamepady a další ovladače. Možná se podpory dočkáme později.
Pro spuštění hry budete potřebovat nejnovější hardware. Vývojáři doporučují iPhone 4S s iOS 6.1+ a u Androidu API level 15, 1.21.2GHz procesor, 1 GB RAM, rozlišení 800×600 a grafický čip Tegra 3, Adreno 302 nebo PVR SGX543/545.
Skylines: Takže ještě chybí FB aplikace požádat přátele o zaslání paliva
EA by mělo být férové a přejmenovat hru na High Limits nebo Highly limited gameplay experience for free. Platí se tam totiž za palivo a když nezaplatíte tak musíte čekat dokud se vám benzín neobnoví. Dá se čekat že čím dále ve hře budete tím déle budete čekat…
Lootmaster: Na toho jsem nesáhl dlouho. Ale tak jediné co jsem ještě hrál byla nějaká zombie střílečka ta mě sice bavila ale sekalo se to na přítelčině S4000. Pak Fruit Ninja a nějaký kamínky. Kdybych chtěl hrát ty AAA hry co se kupujou hned by to byl Mass Effect a Stargate
Xenus: Naopak hry na mobil/tablet můžou být zajímavé jak po vizuální, tak i po hratelnostní stránce. To ale někdo nesmí udělat slátaninu, na kterou našroubuje brutální F2P systém a něco od toho čekat.
Xenus: Terraria nebo GTA jsou epax nemíš furt mastit Poua ….
Vypadá to jako NFS Underground (Ale pěkně ořezaný) a ten byl z roku 2004. Ale hry na mobilu nikdy za moc nestáli většinou nudný nezajímavé slátaniny. Těším se až rozjedu v roce 2025 BF 4 na tabletu
Jen v Česku nemame wifinu to v EA nikdo neví …
Wyverna: Protože třeba já mám iPad bez datového tarifu. A protože to tam je jenom kvůli tomu implementovanému F2P modelu. Kdyby to tam bylo kvůli nějakým stěžejním online funkcím, tak bych to chápal. Ale je to jedno… ta hra za to nestojí.
Sice si to klasicky na mem WP nezahraju ale dela si EA prdel? Ze pri hrani potrebuju net , kdyz ta hra sama o sobe bude zrat jak svina . EA by si mel uvedomit ze to neni PC ci konzole , ktere jsou neustale v zasuvce .
Těším se. Proč tu brečíte nad tím, že je online only? ? Nechápu kdo v dnešní době má smartphone a nemá k němu nějaký datový tarif. To je jako si koupit ferrari a chodit se na něj koukat do garáže…A že má mikrotransakce? Taky v pořádku, nějak vydělat na vývoj hry musí a kdo platit nechce, může hrát zadara, ale trvat mu to bude déle než platičum – klasika.
idealni pro novej tablet
Já to věděl, že ty šmejdi k tomu udělají mikrotransakce. Ach jo. Takže se překvapení nekoná
Grafika nie je až taká oslňujúca. Efekty sú síce pekné ale rozlíšenie či detailnosť sú otrasné. Odrazy svetla, kvapôčky dažda na kapote – to je síce krása, zato ale nemusí celú hru pršať. Prostredie je úplne škaredé. Okrem toho, že mrakodrapy v diaľke vyzerajú ako z Minecraftu, tie blízko nie sú o nič lepšie a dotvárajú divnú hernú atmosféru – máte pocit, že letíte stále nejakým tunelom. Neviete kedy zabočiť, neviete kedy príde prekážka. Je to neprehľadné, nikdy nevidíte ďaleko pred seba.
Hrateľnosť je čistý Asphalt. Brzdy? Neexistujú. Plyn? Nie je. Hra je zrejme robená pre inteligenciu zdatnú len na otáčanie mobilom vpravo a vľavo. Z kedysi zábavných arkádových závodov sa stali takmer 30-sekundové preteky dvoch áut, v ktorých sa absolútne nič nedeje. Policajta ste naposledy videli v tutoriáli a bežne sa v závodoch nevyskytuje. Jazdíte nočnými ulicami, rozbíjate všetko, čo vám skríži cestu a po policajtoch ani chýru, ani slychu. Jeden človek z internetu ale povedal, že sa policajti možno objavia v predposlednom leveli. Jackpot. Tam sa ja ale nikdy nedostanem. Pretože ma tých 10 áut, ktoré mám k dispozícii absolútne nelákajú. Musím rátať s tým, že kým si kúpim nejaké pekné, budem musieť prejsť peknú nádielku otravných, škaredých misií proti súperom s jednoduchým a primitívnym algoritmom. Alebo si proste kúpim goldy za 44, 99€, tie mi azda vystačia na pár štartov. Hádam vystačia na dostatok jednotiek tankovania (ako v CSR) , kt. sú potrebné pri – mimochodom u mňa dosť častých – haváriách. Sú otravné a resetujú celý závod. Vďaka Bohu sú závody natoľko krátke, aby ma ich opakovanie rozčúlilo ešte viac.
Veď načo pýtať za mobilnú aplikáciu 5, 99€, keď to môžeme dať zadarmo a vopchať goldy, tankovanie a peniaze úplne do všetkého a získať od platiacich bláznov nie 5, ale rovno 50 €!
A to všetko je to zaklincované tým, že na spustenie hry treba internet. Ak vám pripojenie vypadne, hra končí. Úžasný klinec do rakvy Need for Speed. Vrátili sme sa do éry hrateľnosti JAVY. Všetko je to taká dokonalá rozprávka aj spolu s tými kecami o „úžasnej nevídanej“ grafike. Ktorá nie je až taká úžasná a vídame ju napríklad v rok starom Aphalte 8.
Firemonkeys by po tomto mali skončiť v hernom priemysle a robiť radšej náhradné diely do digestorov. Ževraj je to soft release. Teda beta verzia. Táto hra je ale vo svojej podstate taká otrasná, že by to musela byť alfa verzia v rannom vývoji, aby som vôbec uvažoval, že si tú hru ešte niekedy zahrám. A nezachráni to ani nádherný Mustang Monster Kena Blocka a prvé úplné tuningovanie áut – na tých úzkych a nudných cestách by nepomohlo nič.
Gratulujem k hre CSR: Asphalt racing. Prajem tomuto štúdiu veľa úspechov postavených na óde na poplatky za goldy za 89, 99€. Choré nie?
Vývojári by sa však mali najprv ospravedlniť všetkým stromom, ktoré padli na papierové návrhy a tiež energii, ktorá musela byť spotrebovaná pre počítače na programovanie tejto hlúpej hry. Pardon, soft hry.
Hrál jsem to, je to strašné, věřte mi.
Můžu udělat hotspot, ale pak si na mobilu budu likvidovat baterku a to se mi taky úplně nehodí. Díky za San Andreas na iOS. Jedna z mála pořádných her, co nepotřebují připojení k internetu.