Společnost Sony v severozápadní Anglii otevřela nové studio, které bude vytvářet nové hry určené výhradně pro Project Morpheus.
Project Morpheus je headset pro virtuální realitu. O samotném tvůrčím celku Sony mluví jako o ambiciózním týmu, který hráčům přinese originální hry.
SCE North West Studio je zatím složeno z malého počtu zkušených vývojářů. Ve svých řadách by rádi přivítali nové designéry a programátory.
Více informací o Project Morpheus se dozvíme za necelý měsíc na E3 v Los Angeles.
To doufam…. vic by se mi za to asi davat nechtelo…a taky jsem nekde cetl, ze to ma byt cca kolem tech osmi…
Proč žiju na planetě, že kolem osmičky se vlezem?
no pak mě ale dost děsí cena. Aby to ve finále nestálo víc než celá konzole…
Faldmen: grafický výkon je u PS4 dostatečný a procesor váží pár gramů …takže tudy povede cesta ke 120 FPS i když jde spíš o slovíčkaření …dnešní hry budou mít stejně reálných 30 FPS se 120 HZ obnovovací frekvencí ….
no doufám, že ten HW nebude narvaný v tom headsetu, abych nemusel mít na palici dalších 5 kg uvidíme, co z toho vyleze…
Faldmen: po technické stránce by mohlo rychlejší akceleraci pomoci HW spjatý s headsetem + jednodužší hry a dosáhnout toho půjde ….
Čím dál víc a víc mám strach, že si na tom sony nabije hubu. Nedokážu si představit, jak chtějí při takovým rozlišení dosáhnout stabilních 120 fps. to by ty hry musely vypadat jak z dob PS2. Sony mám rád, ale čuju nějaké podraz…
Maestrodk: Sony tvrdí dokonce 120 FPS … , ale je to jen "ping pong with the words"… [ odkaz ]
hlavne maji problem udrzet tech 30fps pri 1080p, takze vyssi rozliseni urcite morfeus mit nebude, protoze pak uz by z toho byla prezentace a ne video…
Ze zvedavosti si to poridim, ale oculus bude asi technologicky nekde jinde.
Vždyť Oculus tvrdí, že potřebuješ minimálně stabilních 90, aby se ti nedělalo špatně. To chci teda vidět toto.
Len dufam ze tu ich “virtuální realitu“ nezamknu na “filmovych“ 30 FPS