Varšavské studio CI Games se pochlubilo novým videem obsahující gameplay záběry z připravované akce Sniper: Ghost Warrior 3. Uvidíte hned 24 minut z hraní, jde o demo, které sledovali novináři za zavřenými dveřmi na červnové E3 v Los Angeles.
Sniper: Ghost Warrior 3 vyjde v příštím roce ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Odehrávat se bude v Gruzii, kde se vžijeme do amerického vojáka během občasné války s ruskými silami. V zemi jsme nelegálně a neoficiálně, což přináší spoustu problémů a hlavně skutečnost, že nám nikdo nepomůže.
Oproti předešlým dílům nás Ghost Warrior 3 zavede do otevřeného světa, kde budeme mít možnost provádět různé úkoly všelijakými způsoby. Bude pouze na nás, jakou cestu si zvolíme.
Zatím mi do ruky ani jeden z předešlých dílů nepřišel. A to z prostého důvodu, že mám rád otevřené hry. Což u her s tématikou odstřelovače čekám. Možná to jsou dobré hry ale to vážně nemohu soudit a tak ani nevím co je u této série běžné. Co ale mohu soudit o třetím díle z vide, je to že ta otevřenost je opravdu povedená. Velká mapa, tak to má být. Prostředí v "demu" vypadalo hezky. Líbilo se mi rostlinstvo a to jak některé druhy kytek dělají v dešti pěkné odlesky. Ten konec jsem nepobral, že zabije šéfa a hned po něm jdou. Asi měl stopovou střelu nebo nevím.
Co se mi ale moc nelíbilo byla fyzika a celkové vedení za ručičku. Jsem odkojen na Sniper Elite, kde jedu jen na těžkou obtížnost + MP. Také jsem zvyklí, že na 150 m se vážně střela chová jinak, hlavně když prší a je vítr. A je rozdíl, když střílím do výšky na dům a nebo z kopce dolů. Ale chápu že s rostoucí obtížnosti se to bude ztěžovat, takže to je v klidu.
Spolu s tím mi tam ale vadí ty serepetičky. Dám si zpomalení dechu/ zostření smyslů a vím kde je mina, kde je nepřítel za zdí, jak je otočen a kam jde, kam míří odstřelovač, kam se mohu schovat, kam lehnout a další. Takže doufám že i to s postupnou obtížnosti se bude vypínat, protože zadržovaní dechu je třeba. A všiml jsem si že když právě onen hrající tohle využíval, tak se mu zpomalilo dýchaní a zapnulo tohle všecko. Co se týká stop, tak ty se nechaj přejít, dron jako průzkumník je v poho. Jedno video ale nic neznamená. Tohle bude chtít recku a pak sa uvidí.
Vypadá to hodně dobře tak snad se to povede a nedopadne to jako předchozí díly
Jn ve videu to vypadalo že musíš spustit něco jako běžcovu vizi ala Dying Light. Takže asi tlačítko.
Mr. Lolendo: tím jsem myslel, zda stačí přijít ke stopě a automaticky se spustí skript, nebo jestli přijdeš ke stopě, zmáčkneš tlačítko a spustí se skript
Co je tlačítko? ! Tlačítko je skript.
Mr. Lolendo: nevím jestli je to skript, anebo musíš zmáčknout tlačítko
Obejít skript na stopy? ! Fakt paráda… To tam ty stopy nemohou být fyzicky? Třeba Decals, Bump maping, teselace… Prostě dnešní trend dělat vše skriptem s hudem. Před deseti lety jsem si představoval že hry budou mít nejenom lepší grafiku ale budou i komplexnější. Bohužel o komplexnosti nemůže být dnes ani řeč a grafika mě taky moc neohromuje. Je to statické, sterilní a nelogické.
Díky tomu dnes o hrách mnohem více kecám než hrají. Prostě mě to nebaví hrát hru která se hraje sama.
Nehral no. Moc neduveruju city interactive. Asi v tom budu pokracovat
Krudanze: Tak tos asi nehrál první díl. Tam máš realismu až až .
Jinak je to arkáda jak sviňa.
Krudanze: tak pokud se ti ukáže ikonka pátrání po stopách, tak ji jen obejdeš a mělo by jít i bez těch serepetiček…navíc to možná půjde v nastavení obtížnosti vypnout
Behavioralista: asi jsem od hry co se jmenuje sniper ocekaval nejakou miru realismu a podobnosti s tematikou odstrelovani. Byl jsem naivni.
Samfisher: z videa jsem mel pocit ze se pouzivaj automaticky.
Krudanze: teoreticky tě nikdo nenutí ty serepetičky používat
Krudanze: Moc to prožíváš.
to je teda fakt tezky kdyz tam vsichni svitej a jsou zobrazeny na minimape. nebo mi mozna uniklo kam se za posledni dobu posunula vojenska technika. nereknu kdyby dron snimal prostredi termalni kamerou a skrz ni jsem musel odhalovat pozici nepratel. pripadne pres termalni optiku. ale takhle… kde je napeti ze samoty mezi kupou vojaku kdyz mam o kazdym stoprocentni prehled? kde je nutnost pruzkumu prostredi pred kazdym pohybem?
a proto se vysrat na předobjednávky a počkat až hru opraví