Při hraní Deus Ex: Human Revolution z roku 2011 si hráči stěžovali na bitvy s bossy. Vadilo jim, že se nemohou sami rozhodnout a zvolit si svou cestu, stejně jako tomu bylo v předešlých dílech. Human Revolution nás zkrátka nutil do přestřelek s důležitými nepřáteli. Vývojáři z Eidos Montreal si jsou toho vědomi a v připravovaném Mankind Divided to chtějí změnit. Budeme mít na výběr mnoho způsobů, jak se s bossem vypořádat.
„Malá míra rozhodnutí při boji s bossem byla hlavním problém v Deus Ex: Human Revolution,“ přiznal Patrick Fortier pro OXM. „V Mankind Divided budou existovat způsoby, jak bosse překonat. Můžete ho obelstít a překvapit díky stealthu, porazit ho v boji a máme i rozhovory, které mohou změnit situaci a dát vám jiné možnosti.“
To jinými slovy znamená, že bude možnost bosse přemluvit, abyste s ním nemuseli bojovat. Bude záležet pouze na vás, zda to dokážete. Lze očekávat, že v každé situaci to nebude možné, ale u některých bossů by to případně šlo.
Deus Ex: Mankind Divided se bude odehrávat v roce 2029, dva roky po událostech z Human Revolution. Opět se vrací hlavní postava Adama Jensen. Více informací v našem předešlém zpravodajství.
Deus Ex: Mankind Divided vyjde v příštím roce ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
To jsou ale velmi příjemné zprávy toto. Jako překecat všechny asi určitě nepude. Ikdyž toho hlavního záporáka ukecat alá [ odkaz ] "Jdeme na pivo! Jasně. " by bylo asi dosti příjemné překvapení.
Tak nebylo by na škodu mít možnost projít hru bez jediného zabití, to by byla pěkná výzva.
skelet – Tvrdý v minulém článku u DAI psal, že si to někdo vzal na starost
V DC edici už bossové byli zábavní a dost tam změnili, ale čekal jsem, že je budu moci překecat
Snad to bude, ale těžká možnost a ne jen, že něco naklikáš. Chtělo by to, abys musel zjístit o něm určité informace pomocí e-mailů, dat, informátorů, … a pak až velmi těžko něco naklikat.
Cestina na ps4 asi nebude co? Nebo se to nevi?
Mám z chystaného Deus Ex zatím čím dál větší radost! ! !
Stacilo nalevlovat tusim schopnost "tajfun" a bossfight se zmenil v otazku 3x zmacknuti "F" – zlaty QTE
To Deus Ex 3 jsem chvílu hrál a docela mě to bavilo, ale bylo to dost těžké tak jsem se na to potom vyprdl a ani jsem to nedohrál.
Ale to překecávání bossa tak to může být docela sranda. To mě připomíná datadisk tuším k Zaklínačovi 2 o tom trollovi co moc chlastá.
Doufám že tam někde bude i killswitch jako v původním Deus Ex. Vidět někoho explodovat ve více polygonech by mohla bejt sranda.