Dnešní zpráva jistě potěší všechny fanoušky anime a manga série Sword Art Online. Společnost Bandai Namco totiž vydala oficiální zprávu, ve které se uvádí datum vydání nové videoherní adaptace. Sword Art Online: Lost Song tedy přijde na trh ve verzích pro PlayStation 4 a PS Vita v krabicové i digitální podobě 13. listopadu v Evropě a následně 17. listopadu v Severní Americe.
Potěšující je, že bude k dispozici v angličtině, ale také s původním japonským dabingem. Déle si můžete vybrat anglické, francouzské, italské, německé a španělské titulky. Tento titul navazuje na loňský Sword Art Online: Hollow Fragment vydaný nejdřív pouze digitálně pro PS Vitu a následně minulý měsíc jako Sword Art Online Re: Hollow Fragment pro PlayStation 4.
Příběh hry je zasazen do světa ALfheim Online nebo možná přesněji Svart ALfheim. Tento zcela nový kontinent se skládá z několika plovoucích ostrovů a vy budete začínat na ostrově jménem Vorklinde. Jde o vznášející se kus země porostlý trávou, na kterém se nachází větrné mlýny a další velké stavby.
Proti minulému dílu nabízí titul akční vzdušné souboje a zcela volnou kamerou otáčející se v rozmezí 360 stupňů. Svůj boj s nepřáteli můžete klidně začít na zemi a pak jej plynule přenést do vzdušného prostoru. Podle tvůrců bude prý tento přechod úplně „bezproblémový“.
Naleznete zde novou skupinku postav a také nové hratelné charaktery. Hráči si do své party mohou přidat další dvě libovolné postavy dle svého vlastního výběru. A Kirito nemusí být ani jednou z nich, protože Lost Song vám dává možnost vybrat si, za kterou postavu zrovna hrajete.
Sword Art Online: Hollow Fragment se ale potýkala s jedním nešvarem. Byla totiž vydána s použitím anglické lokalizace, poskytnuté asijskou pobočkou společnosti Bandai Namco, určené původně pro asijský trh. A právě anglicky mluvící hráči se o ní vyjadřovali ne moc pochvalně. Prý byla více „Engrish“, než že by šlo o plnohodnotno angličtinu.
Tvůrce hry Yosuke Futami proto slíbil, že se to již nebude opakovat: „Překlad Sword Art Online: Hollow Fragment do angličtiny nebyl moc dobrý, že? Existuje reálný důvod, proč tomu tak bylo. Bohužel to není něco, o čem můžu mluvit,“ řekl koncem loňského roku Futami serveru Siliconera.
„Jsme si ale vědomi původu tohoto problému a tentokrát mohu říci, že děláme v LostSong tyhle věci jinak. Fanoušci mohou očekávat mnohem lepší překlad a s procesem lokalizace bude nakládáno velmi odlišně.“
No přímo ne, ale prozatím to vypadá na kombinaci PS Vita a PS4.
Jojo, ale ještě neohlásili platformu, ne? To je to, co mě nejvíc trápí, protože nic jiného než Vitu nemám a byla by to docela škoda, protože jednička byla docela sranda
Tak zmínka o dvojce padal už v roce 2013 ( [ odkaz ] ) ale nic konkrétního se od té doby neobjevilo. Až pak začátkem tohoto roku v Korei: [ odkaz ] . Já bych si dvojku klidně střihnul.
jojo, nápodobně. Já s tím teda zápasila až do samotného konce, ale to, že stačilo Vitou hýbat aby se kamera otáčela, mi dost pomohlo v rychlejším míření. Dvojka kdyby byla taky na Vitu tak by to bylo supr čupr.
Gravity Rush mělo ty souboje celkem promakané. Chvilku jsem tím ze začátku zápasil, ale když to přešlo do krve, tak podle mne šlo o jedny z nejakčnějších vzdušných soubojů. Pořád tak nějak čekám na potvrzení dvojky taky pro Vitu.
Ty vzdušné souboje mi vzhledově dost připomínají Gravity Rush. Snad to ale bude míň o držku, jak Gravity Rush, i když tam to asi vzhledem k tomu konceptu udělat líp nešlo.