Studio Bohemia Interactive zveřejnilo druhé video, ve kterém vývojáři porovnávají starý a nový engine, především z hlediska rozdílu ve výkonu hry v nejnáročnějších částech mapy Černarusi. Změnám se detailně věnoval Martin Cvrček v měsíc staré novince.
MORTHSIR: ono jde spis o to ze to je novejsi technologie grafiky od roku 2010+- sou primarne delany na dx11 co mam ntb gtx460m tak jak wowko preslo na dx11 tak se me zvedly snimky o 15+- pri stejnym nastaveni
K tomuto videu nelze přidávat komentáře.
…. to mluví samo za sebe.
je sice super ze budu mat dx11, ale ak nezamakaju na vizuale krajiny, tak ta hra na rok 2016/17 bude vyzerat uz staro…. ale aj tak je to stale slaba optimalizacia ze to skace iba okolo 30ky
No v podstate to vypada stale osklive.
Odpověď na komentář uživatele
Skapco
A ty za svuj smysl pro humor, se neni pak cemu divit ze si z vas cela evropa dela srandu, si o to primo rikate
Odpověď na komentář uživatele
Drago854
To neřeš. Já si stále zvykám.
Odpověď na komentář uživatele
neilz
Ja sa zato nehambim skvor ty by si sa mal za svoju “inteligenciu“
Odpověď na komentář uživatele
Strec
Hups, vloudila se chybička
Drago854: Ale jo je to už únavny. ale na druhou stranu… DZ není zase tak mrtvy, když se o něm furt píše i v komentářích
.
.
Na to tlačítko odpovědět si prostě nezvyknu
Drago854: Jasně, to je taky fakt, říkám, jsem z toho taky unavenej
Drago854: To jsou ale věci, které normální hráče nemusí nijak zvlášť zajímat. Lidi čekají výsledky a pokud možno už hotovou hru a ne sliby a výmluvy. Lidi, co za to zaplatili mají taky omezenou trpělivost.
Tady i v podobných diskusích se píše pořád to stejné pořád dokola, už mě to docela unavuje . . samozřejmě mě i unavuje proces vývoje, ale jinak to bohužel nejde. Přijde mi, že ve skutečnosti vytvářejí současně 2 hry najednou. Kdo napsal alespoň jeden řádek skriptu (správný a fungující) pro hry od BIS, tak ví, s čím se dev. team potýká – nadsázka –
… a nejsem developer, jen bývalý modder.
Problém by to byl, kdyby podobnou technologii využíval i někdo jiný a dělal svou práci rychleji a lépe. Jenomže nikdo jiný v tomhle rozsahu tu není a kdo se o něco podobného pokusil, tak selhal, těžce.
Jen pro info, v USA se začal vyvíjet realistický simulátor pro armádu … měl by stát (to se ještě uvidí) 57 000 000 $ … to je při dnešním kurzu 1 383 390 000 Kč . . Ta částka vypovídá o tom, že je brutálně těžké něco tak komplexního vytvořit, ale ještě těžší je projekt udržovat aktuální spolu s moderními technologiemi. Komplexností se to hodně podobá hrám od BI …. Bohemia Interactive Studios v Austrálii je už jiná kapitolka
Odpověď na komentář uživatele
Skapco
vymluvy, proste ses odsouzenej bejt slovak az do smrti
Odpověď na komentář uživatele
T800
Okrajově jsem sledoval, respektive novinkám se vyhnout nedalo… Ale plete se mi hra a dřívější free mod… Každopádně mě to nikdy neoslnilo ani neoslovilo.
Předobjednávky jsou pitomost, early access je pitomost…
Chci vrátit peníze …