Pokud jste si během víkendu nestačili dostatečně vyzkoušet multiplayerovou betu střílečky Doom, tak máte další šanci. Studio id Software se rozhodlo prodloužit betu o jeden den, servery tak budou v provozu do zítřejší šesté hodiny ranní, a to na PC i konzolích PlayStation 4 a Xbox One.
Během testování si vyzkoušíte módy Team Deathmatch a Warpath.
Hráli jste betu? Pochlubte se nám v komentářích se svými dojmy. Ty naše si můžete přečíst zde.
Podle mě to posrali hlavně tím, že si zbraně každej vybírá předem. Jak to potom vypadá ? Raketomet, raketomet, raketomet. Smrt. Zlatej Q3. Nevypadá o moc hůř, a jede 650 fps na 5 let starým HW.
Až (jestli) zas začnou vycházet dobrý poctivý fps a ne klony COD kterej ten fps žánr uplně zkurvil třeba si zas nějakou koupím
Beta mě docela bavila, ale fakt mi to přijde oproti minulým dílům dost zjednodušené. Jen hopsačka, kde headshot závisí jen na náhodě.
Odpověď na komentář uživatele svina
Souhlasím. Jenom mě irituje, že je to tam všude. Já tam měl nastavený adbock a úplně bez úspěchu. Pořád nějaké reklamy a naprosto nesmyslné mimo téma. Reklama na auto? Určitě si ho hráč koupí no Tady je to fakt nejlepší
hRDLA: přesně
Jenom aby to nebyl chyták od tvůrců, že ukážou jaké to bude a pak baf, haha je to úplně jinačí.
no zrovna reklamy co mají TAM jsou fakt vlezlé, extra video po pár screenshotech
Odpověď na komentář uživatele Lincoln
Bach to říkal i ve FC, kurzorem nenajíždět na reklamy a nikdy se ti nic nespustí. Co se týče reklam samotných, je jasné, že web musí z něčeho žít a pokud jsou to nenásilné reklamy jako ty po stranách je to v pohodě, ale svinstvo alá pop-up to už problém je – alespoň podle mého názoru.
Odpověď na komentář uživatele svina
A přesně na tom nejmenovaném webu je reklama po bocch, nahoře, mezi články a když prohlížíš obrázky, tak asi po 4ech Ti tam skočí videoreklama. Pokud Ti to nevyskakuje, tak jsi šťastný muž, ale mě tohle otrávilo dostatečně a nechodím tam prakticky vůbec už
Mě to po 15ti minutách nenašlo hru, takže dojmy zatím nic moc. Uvidím ještě dnes, jinak na to síííířu.
…. . ten online je průser průserů , snad to zachrání single.
Marcus: Bohužel do toho marketingu trochu vidím a tak vím, jak to chodí. A proto taky vím, že určití distributoři (možná i ostatní) , platí lidi, aby zjišťovali reakce na jejich reklamu a tím spíše pokud se jedná o tzv. novou metodu, jako je to v tomto případě. A proto se tu k tomu vyjadřuju a doufám, že někdo z těch "botů" zachytí tyhle reakce. To je taky jediná věc, kterou jim můžeš dát na vědomí svojí nevoli ohledně těchto praktik.
A k té betě… Těšil jsem se na to. Nakonec jsem s kámošem hrál asi 2 hodiny, načež jsme zbytek víkendu propařili u free weekendu u Rainbow Six Siege. U R6 bych to prodloužení ocenil mnohem víc, výborná hra.
Odpověď na komentář uživatele
Tady ale tyhle negativní názory (bohužel) nikoho nezajímají. Viz. inzertní články na "Pán hradu". Nejdřív tam byly komentáře povolený. Když u každého (stejného) článku bylo cca 20 negativních a žádný pozitivní, tak komentáře zakázali a to je celý. Jsou to pro ně prachy, takže si tady můžete stěžovat, jak chcete, ale stejně to tam bude takovou dobu, jakou si u nich zaplatili…
Odpověď na komentář uživatele Lincoln
Narvaná právě všude není. Např. na jednom nejmenovaném webu s černožlutým schématem pop-up reklamu zrušili a to jsem si dokonce kvůli nim dal do vyjímek v adblocku.
Miky: My tomu rozumíme, je to jen marná snaha distributora, zachránit tenhle průser. Jen se vyjadřujeme tak, že nás nezajímá – otravuje reklama na něco, co nás nezajímá a ještě k tomu dvakrát denně. Nic proti Xzone, nic proti Zing, nic proti tobě. Jen ať si to tady přečtou, jakej to má účinek, pokud to vůbec analyzujou.
Vydržel jsem to půl hodiny. . Něco tak nudnýho jsem dlouho nehrál.