Death Stranding vyjde do konce roku 2018, odhalil Hideo Kojima na Q&A session v rámci víkendového Tokyo Game Show 2016. Rok vydání z něho přítomní nepáčili snadno, Kojima totiž nejprve řekl, že si Death Stranding zahrajeme před olympiádou v Tokiu. Ta se uskuteční v roce 2020. Poté ale dodal, že hra dorazí dříve, než v jakém roce se odehrává film Akira. Ten diváky zavede do roku 2019.
Zároveň Hideo Kojima vysvětlil, že Death Stranding sice bude zaměřen na kooperativní hraní, ale zároveň přinese singleplayer. Samotný co-op má být jiný druh, takový, který ve hrách ještě nebyl. Co si přesně pod tím představit, to zatím ví snad jen Kojima a jeho tým ve studiu Kojima Productions.
Nebudeme spekulovat. Místo toho se posuneme dál. Došlo totiž k potvrzení ženské protagonistky. Do dnešního dne jsme věděli akorát, že se v Death Stranding objeví herec Norman Reedus. Ten se proslavil hlavně v seriálu The Walking Dead (Živí mrtví). S touto rolí ale nebude mít nic společného.
S hercem se váže ještě jedna informace. Přítomné strašně zajímalo, zda byl Norman Reedus při motion-capture nahý, stejně jako v samotném traileru. Na to Kojima odpověděl: „Ne, měl na sobě spodní prádlo, bohužel.“
Závěrem povídání došlo k potvrzení, že Death Stranding běží na dosud nespecifikovaném licencovaném enginu. Jaký si Kojima vybral? To je zatím tajemství.
Odpověď na komentář uživatele
El Scorpio
Já ale taky nikde nepíšu že je to ten nejlepší
Myslím že tohle samé je i u pana Vávry. Lidé zapomínají že na hrách které je proslavili spolupracovalo spoustu lidí, nedělali ji pouze oni samotní. Jen jsem reagoval na to tvé – pouze režisér a spisovatel.
Odpověď na komentář uživatele
Zlobo
Viem o ňom viac než dosť, Metal Gear Solid je moja najobľúbenejšia herná séria. A viem aj to, že Kodžima je najpreceňovanejší človek v hernom priemysle. Mal za sebou kvantum šikovných ľudí, ktorí mu tie hry vytvorili, ale úspechy zožal iba on. Kto napr. pozná meno Tomokazu Fukušima? Nikto… napriek tomu to bol práve on, kto pomohol Kodžimovi napísať dokonalé scenáre k MGS 1 a MGS 3. Akonáhle Fukušima z firmy odišiel, prišiel príbehovo slabý MGS 4 a doslova mizerný MGS 5. Kodžima je ako George Lucas. Pokiaľ nemá okolo seba ľudí, čo mu obrusujú nápady a vyhadzujú z nich blbosti tak z toho vznikne strašný bordel.
Odpověď na komentář uživatele
El Scorpio
Hideo je jen scénárista a režisér? Aha, tak asi by jsi si měl něco o tom zjistit než vypustíš takovou věc na herní web. Pro mě je to hlavně úžasný designér. Ale těžko říct jaké všechny funkce zastává teď ve svém studiu.
Tak hlavne ešte nie je pokope ani celý tím, prednedávnom si len vybrali engine a samotný Kodžima je len scenárista a režisér. To znamená, že napíše príbeh a potom bude komandovať ostatných. Programovať sám nevie, čiže vynášať súdy kedy bude hra hotová by rozhodne nemal.
Odpověď na komentář uživatele
skylines
Kojima ukázal co-op na TGS. Jeden hráč bude mít lano a druhý hráč bude třímat klacek, společně se chytí za ruce a dokáží cokoliv…
Engine má být údajně ze hry Infamous od studia Sucker Punch.
Takhle se rozjíždí hype train
Jsou tam použitá celkem velká slova. Co-op který ve hře zatím nebyl… No… tam už bylo skoro všechno. (byl tu nepostradatelný partner třeba v Portal2, byl klasický partner – doprovod jako třeba v Left4Dead nebo dead island a tuně dalších, byla tu jakási "vyšší" moc tuším že v Battlefieldu nebo CoD (už nevím) na tabletu, nepřítel – v podstatě jakékoli PvP (těžko to brát jako coop ale třeba se vás snaží zastavit v postupu nebo znepříjemnit cestu k cíli) tak jediné co mě napadá je že jeden bude závislí na druhém kterého bude chránit a druhý mu razit cestu nějakou silou ale to těžko bude bavit. No jsem zvědavý. Všichni víme jak končí velká slova o tom co ve hře ještě nebylo. Opravdový unikát by byl kdyby každý hráč hrál v jiné časové lince/dimenzi a bojoval s jinými nepřáteli ve stejné lokaci a pro postup by musel každý z nich něčeho dosáhnout a na čas třeba toho druhého přetáhnout do své oblasti například k obejití překážky. (copyright
) To není tak složité na výrobu a design. Něco jako schizofrenní Murdered
Víte jak to myslím… Pokud bude engine stejný v jakém je ukázka tak sázím na Unity. Tohle rozhodně není CryEngine ani Unreal (tam to jde udělat lépe) a nejspíš se rozhlížel v mainstreamu pro dostatek pluginů, modifikací a nástrojů tak proto volím Unity. A k tomu všemu je očividně bukvice
No uvidíme. pro inovaci kooperace jsem vždycky.
Odpověď na komentář uživatele
Odpověď na komentář uživatele @zoltan chivay
Vávra má čas až do olympiády v Praze, ten nespěchá.
Kojimo, ty úchyle!
„Ne, měl na sobě spodní prádlo, bohužel. “ [ odkaz ]
Tak nějak tou dobou bude vycházet Kingdome vavracome
tak to by mohl být úspěšný herní rok.
Odpověď na komentář uživatele
Pokud sony nezkrachuje investicemi do projektu
Přeloženo z game-developerského jazyka do jazyka reality: Hra vyjde tak kolem roku 2022.